20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045  (Lest 38572 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #195 på: 03. Feb. 2016, 23:28 »
Hvordan kan du seriøst mene det, når du legger opp til innleggsfotball mfed Ayoze alene på topp? Og "vi møtte Everton borte?"... Skal ikke senke meg ned til et drittnivå, men foreslår å sjekke hvordan de har vært hejmme, eller egenrelt om dagen.

Legger opp til innleggsfotball?

Vi kjører egentlig ikke ving i det hele tatt, ingen klassiske vinger på banen i dag. vi kjører jo sissoko og townsend, de begge er spillere som heller drar innover enn å dra utover å komme med innlegg.
Så du kampen? Townsend spilte på venstrekant...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 03. Feb. 2016, 23:28 »
Sissoko høyrebent på høyrekant. Townsend venstrebent og på venstrekant. Ser ikke helt hvordan de skal funke som innover-vinger i et slik system? Begge hadde flere forsøk på innlegg uten at vi lykkes med det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 03. Feb. 2016, 23:29 »
For øvrig klasse av Dummett:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 03. Feb. 2016, 23:29 »
Ja var en fryktelig dårlig kamp, Men vi møter Everton borte.
Akkurat. Vi møter et elendig fotball-lag. Everton har to seire på de siste 11 seriekampene, kan du gjette hvem de har kommet mot? Begge mot Newcastle. Så bare dra til helvette med unnskyldninger og piss.

Nå er det langt over nattatid for guttunger tror jeg :)
Ja Everton er i dårlig form men er jo et veldig bra fotballag. Regnet du med 3poeng borte mot Everton?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 03. Feb. 2016, 23:30 »
Akkurat. Vi møter et elendig fotball-lag. Everton har to seire på de siste 11 seriekampene, kan du gjette hvem de har kommet mot? Begge mot Newcastle. Så bare dra til helvette med unnskyldninger og piss.

Ja Everton er i dårlig form men er jo et veldig bra fotballag. Regnet du med 3poeng borte mot Everton?
Nei, men jeg regner med at laget faktisk møter opp. At vi har en plan, skaper sjanser og ikke ser ut som gjennomsnittlige 3.div-spillere hele gjengen. Er det for mye forlangt?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 03. Feb. 2016, 23:31 »
Hvordan kan du seriøst mene det, når du legger opp til innleggsfotball mfed Ayoze alene på topp? Og "vi møtte Everton borte?"... Skal ikke senke meg ned til et drittnivå, men foreslår å sjekke hvordan de har vært hejmme, eller egenrelt om dagen.

Vi kjører egentlig ikke ving i det hele tatt, ingen klassiske vinger på banen i dag. vi kjører jo sissoko og townsend, de begge er spillere som heller drar innover enn å dra utover å komme med innlegg.
Ja peonget var ikke at de spiller på hver sin kant, men hvordan spillere de er var poenget. så ikke sikkert mcc la opp til taktikk der de skulle dra ut breit. kanskje taktikken var å dra innover. dra på seg stoppere og slippe ballen til en bevegelig perez på topp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 03. Feb. 2016, 23:32 »

Ja peonget var ikke at de spiller på hver sin kant, men hvordan spillere de er var poenget. så ikke sikkert mcc la opp til taktikk der de skulle dra ut breit. kanskje taktikken var å dra innover. dra på seg stoppere og slippe ballen til en bevegelig perez på topp.
Ja, det var nok planen...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 03. Feb. 2016, 23:33 »

Hehe, ja la heller oss menn diskutere om hvordan det er best å spille på rett kant og heller limen i krysset med det svake beinet
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 03. Feb. 2016, 23:34 »
Kampen er forferdelig dårlig, men spillerne må ta mesteparten av skylden. McClaren bør få hjemmekampen mot WBA til å vise management og taktiske vurderinger. Hvis det ikke Newcastle er beste med grei margin hjemme mot WBA er det bare å hente Moyes eller Rodgers, vi kan dessverre ikke bytte ut spillerne vi har. Kanskje McC kunne gått inn som coach eller noe. Får han sparken i Newcastle er det ingen vei tilbake for han, og jeg tror han kan bidra mye i en toppklubb, men kanskje ikke som manager.

Jeg er jævla lei jeg og, men som newcastlefan i 20 år vet jeg at det kommer bedre tider. Laget vi har bør og skal holde plassen. Det er mange kamper igjen, og jeg simpelthen nekter å tro at spillerne ikke har moral og hjerte til å kjempe for klubben.
Black and white since 1996

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 03. Feb. 2016, 23:34 »

Nei, men jeg regner med at laget faktisk møter opp. At vi har en plan, skaper sjanser og ikke ser ut som gjennomsnittlige 3.div-spillere hele gjengen. Er det for mye forlangt?
Ja litt av poenget mitt her da. Er spillerne som må ta dette på sin kappe. Og skjære hode av mcc for dette sykt. Han gjorde en blemme og det var å spille 90 min med townsend som er ute av kampform, men pga skade ble han tvunget til det. så han gamblet der men det var absolutt ikke avgjørende i dag.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 03. Feb. 2016, 23:35 »
Alle bortekamper i Premier League er vanskelige. Hvor skal liksom poengene komme, TooN? Det blir som å si at det går fint at vi rykker ned.. "Premier League er en meget tøff liga. Regnet du med at vi skulle holde oss?"

Og nei, McClaren var ikke tvunget til å starte med Townsend over Mitro.
« Siste redigering: 03. Feb. 2016, 23:36 av Eriksen »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 03. Feb. 2016, 23:39 »
Alle bortekamper i Premier League er vanskelige. Hvor skal liksom poengene komme, TooN? Det blir som å si at det går fint at vi rykker ned.. "Premier League er en meget tøff liga. Regnet du med at vi skulle holde oss?"
Men bortekamper mot "normale topp 6" er vanskeligst.
Og ja regner med vi klarer oss ganske greit.

villa, Norwich og sunderland rykker ned i riktig rekkefølge ;)

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 03. Feb. 2016, 23:39 »
Bra hersketeknikk å kalle oss guttunger, TooN. Særlig når det er ditt synspunkt som er det avvikende. Som nevnt av andre; Everton er i elendig form. At de "egentlig er et godt lag" blir litt enkelt. Chelsea er også "egentlig et godt lag".

Townsend har da vitterlig vært en naturlig kant tidligere. At innleggene hans ikke forsvarer å bli kategorisert som det er en helt annen ting.

Er seff enig i at spillerne bærer en stor del av skylden. Og det går da også igjen i de fleste av kommentarene her. Men taktikken idag funka svært dårlig. Som den har gjort i brorparten av årets kamper. De fleste vil vel være enige om at stallen på papiret er bedre enn tabellposisjonen. Å få maks ut av spillerne går vel under en managers arbeidsoppgaver.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 03. Feb. 2016, 23:39 »
McClaren må gå, finnes ikke noen annen løsning.
Vekk.
Bort med han.
Ellers er det intet håp.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 03. Feb. 2016, 23:44 »
Bra hersketeknikk å kalle oss guttunger, TooN. Særlig når det er ditt synspunkt som er det avvikende. Som nevnt av andre; Everton er i elendig form. At de "egentlig er et godt lag" blir litt enkelt. Chelsea er også "egentlig et godt lag".

Townsend har da vitterlig vært en naturlig kant tidligere. At innleggene hans ikke forsvarer å bli kategorisert som det er en helt annen ting.

Er seff enig i at spillerne bærer en stor del av skylden. Og det går da også igjen i de fleste av kommentarene her. Men taktikken idag funka svært dårlig. Som den har gjort i brorparten av årets kamper. De fleste vil vel være enige om at stallen på papiret er bedre enn tabellposisjonen. Å få maks ut av spillerne går vel under en managers arbeidsoppgaver.
hehe, var ment for dårlig språkbruk og usaklighet skrevet tidligere. Man kan da ikke svartne av at vi taper borte mot Everton. Noe annet hadde vært bonus.
Har townsend det? se tilbake til hans låne periode i qpr, hans tid etter bale ble borte i spurs Sjekk analyse /statestikk. Den mannen drar som oftes inn med å enten avslutte selv eller prøve stikke den igjennom til spiss.