20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045  (Lest 38533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #180 på: 03. Feb. 2016, 22:55 »
kan noen forresten forklare meg hvorfor det legges opp til kontringsspill med VERDENS, OVER ALT PÅ JORD, VERDENS VERDENS VERDENS værste forsvar. Da blir du jaktende da. T.o.m PL fiende n1 Pulis har jo forstått at det ikke funker.... Akkurat som vi kan ri noen som helst storm, en falu bris og vi er fucked
« Siste redigering: 03. Feb. 2016, 22:57 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 03. Feb. 2016, 22:59 »
WBA er i dårlig form, må jo være perfekt å møte Newcastle da.
Schau slakter Newcastle nå....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #182 på: 03. Feb. 2016, 23:00 »
Ja, og han er spot-on!

Vet mange ikke liker Schau, men her har han så utrolig rett!!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 03. Feb. 2016, 23:03 »
Det gjorde han forsåvidt før kampen også. Too lttle too late...
Det som er så vilt å tenke på er at vi ikke møte Arsenal eller CIty, vi møtte DEt laget som ligge på 19plass medregnet de siste 10, som ikke har vunnet hjemme siden november.
Vi har rett og slett ikke tid til å "matche de nye inne",eller "dømme de for tidlig".

Jeg sitter gjen med ett bilde McCrapen og Ashley er som Travolta og Samuel Jackson i Pulp Fiction. Og dette transfervindeut var vår tlf til Mr Wolf.
La oss håoe det holder
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 03. Feb. 2016, 23:06 »
1 forbanna milliard rett til helvete.

Jeg har sagt dette en stund, men ikke faen om vi holder plassen med McClaren. Det er bare å våkne opp fra den drømmmen, vi er så bedritne at jeg har ikke ord.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 03. Feb. 2016, 23:07 »
Jeg baserer jo ikke min kritikk av Townsend utelukkende på det jeg så av han i dag, jeg baserer det på alt jeg har sett av han i tidligere kubber, i tillegg til denne kampen. Jeg var sterkt i mot en signering av Townsend fra det første ryktet oppstod, og det er jeg fremdeles da jeg mener at han er en helt bedriten spiller.
Nei.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Feb. 2016, 23:12 »
Jeg baserer jo ikke min kritikk av Townsend utelukkende på det jeg så av han i dag, jeg baserer det på alt jeg har sett av han i tidligere kubber, i tillegg til denne kampen. Jeg var sterkt i mot en signering av Townsend fra det første ryktet oppstod, og det er jeg fremdeles da jeg mener at han er en helt bedriten spiller.

Bare quotern jeg
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Feb. 2016, 23:13 »

Bare quotern jeg

+1

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Feb. 2016, 23:14 »
Noko snev av rykter om at McClaren kan få sparke eller ser dei på reiseplanen for Championship?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Feb. 2016, 23:16 »
Gleder seg bare til å møte Brentford, Forest, QPR og lignende....

Det som faktisk er synd, er at 3.keeperen vår (Elliot) er altfor god for Championship.. Godt vi har Darlow.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Feb. 2016, 23:21 »
Herregud for en gjeng det er her inne. Ta dere litt sammen, eller er det en gjeng 3 åringer i trassalder?
Ja var en fryktelig dårlig kamp, Men vi møter Everton borte.
Syns mcc gjorde tingene bra i dag, satt opp et bra lag. Og Gjorde spiss mot dm bytte i 60 min så vi kunne ha en sjanse på poeng.
Riktig gambling i mine øyne.
De to straffene på slutten bærer preg av 2 stk meget urutinerte gutter. som spiller pga skader.

Om dere skal sende pepper i dag bør det gå til være nøkkelspillere ikke manageren. Spillerene må begynne yte mer!
Manager kan bare sette opp lag og gjøre bytter. Og det gjorde han ganske så bra i dag. Ble nok et feilskjær at mbemba ble skadet så townsend bytte ble brukt der, Men townsend tok seg jo opp etter hvert så var ikke der vi tapte. Vi tapte pga sissoko,colo,shelvey,perez,gini var totalt fraværende i dag.

Hjelper ikke skjære hode av manager i dag, spillerne har all skyld i dag! som så mange ganger før.
Og  snakke om at nå er det nedrykk er jo bare dumt. Er 14 kamper igjen. og vi ligger 2 poeng fra trygg grunn.
Mye kan skje enda.

Newcastles beste i dag var saivet.
« Siste redigering: 03. Feb. 2016, 23:24 av TooN »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Feb. 2016, 23:24 »
Hvordan kan du seriøst mene det, når du legger opp til innleggsfotball mfed Ayoze alene på topp? Og "vi møtte Everton borte?"... Skal ikke senke meg ned til et drittnivå, men foreslår å sjekke hvordan de har vært hejmme, eller egenrelt om dagen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Feb. 2016, 23:26 »
Ja var en fryktelig dårlig kamp, Men vi møter Everton borte.
Akkurat. Vi møter et elendig fotball-lag. Everton har to seire på de siste 11 seriekampene, kan du gjette hvem de har kommet mot? Begge mot Newcastle. Så bare dra til helvette med unnskyldninger og piss.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Feb. 2016, 23:27 »
Hvordan kan du seriøst mene det, når du legger opp til innleggsfotball mfed Ayoze alene på topp? Og "vi møtte Everton borte?"... Skal ikke senke meg ned til et drittnivå, men foreslår å sjekke hvordan de har vært hejmme, eller egenrelt om dagen.

Legger opp til innleggsfotball?

Vi kjører egentlig ikke ving i det hele tatt, ingen klassiske vinger på banen i dag. vi kjører jo sissoko og townsend, de begge er spillere som heller drar innover enn å dra utover å komme med innlegg.