20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045  (Lest 38648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #165 på: 03. Feb. 2016, 22:43 »
Velvel, WBA neste. Vært i dårlig form de og, tipper de slår oss 3-0 hjemme..... Gjerne med mål av Berahino på overtid.
No fate but what you make

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 03. Feb. 2016, 22:44 »
,,,,,, superswag,,,,, hvor er du!!!!?!?!?
Nå har jeg sitti og lest så mye driiiit fra deg i lang stund uten å ha giddi og svart. Nå deit du deg ut på odds hvor du skulle sette in penger til folk som skulle gå til oss (startet eget gambling), du mener vi må satse på ditt og datt av sissoko og aldri selge våre beste. Vi er et fuckings neddrykslag så det griner!!!! Alle her er til salgs, ekke en spiller som er verdt over 10mp.  PM meg, steng meg ute av forumet, men nå har faen meg begeret rent over at drittkommentarer å forumet og håpløse prestasjoner på banen!
Kjøss meg i røvva, men superswag som bruker tid opp i mente på og forsvare alt mulig av spillermaterielle og taktiske valg. Ser du det vi/jeg ser????

Oh lord.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 03. Feb. 2016, 22:45 »
Vi rykker jo ikke ned. Vi har jo brukt masse penger i januar på britiske arbeidsjern som bryr seg om klubben!

Dei er kjøpt med tanke på neste sesong i Championship :D

Bra de kostet flesk da. Alt som svir for Ashley er godt for oss som følger klubben.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #168 på: 03. Feb. 2016, 22:45 »
Kan si hva man om manageren.. Men spillerne skal da faen meg ikke behøve at han forteller dem hva man skal gjøre i hver jævla situasjon, eller hvordan man skal gjøre det?!? Spillerne spiller til stryk -, OG viser null innsats og glød! Uansett hvem som er manager, og om/hvis han har mistet gruppa! De spiller tross alt for en klubb, og i dag viser samtlige (utenom Saivet, Elliot og Lascelles [til det 90. min]) en innsats og vilje LANGT under det jeg forventer!!

Og nei, jeg har ikke lyst at McClaren skal fortsette et minutt til! Bytt han ut med Rodgers eller Moyes, i morgen!
Men gi spillerne ei ukelønn i bot for denne forestillingen. Forventet tap mot Everton borte, men innsats må man kunne forvente!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 03. Feb. 2016, 22:47 »
Komplett stryk til McClaren, Shelvey, Wijnaldum, Townsend, Perez og Aarons i alle fall.

Svak kamp av Janmaat, Dummett og Sissoko.

Godkjent av Saivet.

God kamp av Elliott. Synes faktisk Lascelles gjør veldig mye bra helt til han går på scenen i The Apollo på slutten der.

Oppsummeringa er at det er mørkt. Bekmørkt.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 03. Feb. 2016, 22:47 »
Tør påstå Sissoko mister ball 80% av tiden. Forferdelig.. Få han vekk, og vi kan begynne å spille fotball som et lag igjen.

Har litt med at det ikkje er noken andre på laget som tør/kan/vil utfordre motstandernes spillere..

Hadde han sendt ballen så kanskje de kunne prøvd seg de også.

Det må han nødvendigvis ha gjort eindel også eller kordan forklarer du ellers at han har klart flest assist av nufc spillerne..

Vet ikke om jeg vil påstå at 5 assist, og 2 ned til spissen Mitrovic er å betrakte som klart flest.

Neivel kva er klart flest da flisespikkerikongen? Er omtrent dobbelt så mange som Mitrovic så vil påstå det går an å bruke dette begrepet da.

4 av assistene hans kom jo i samme kamp mot Norwich (med PL historiens dårligste forsvar). Da har han bare målpoeng i 2 av 24 kamper. Trodde argumentet ditt mot HBA var at det gikk så mange kamper mellom hver gang han var effektiv?
Må være mulig å kritisere Sissoko. Han er absolutt ingen ving

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #171 på: 03. Feb. 2016, 22:48 »
Sissoko er farlig for eget lag på sentral midtbane, håper han fortsetter på kant!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 03. Feb. 2016, 22:50 »
Hvor er alle de som hylla at vi hadde hente engelskmenn og at prisen på 12£ mill er forsvarlig? Fy faen! Hele denne klubben er et stor sørgelig kapittel. Ræva fra toppen og helt ned til bunnen. Og 2 dager etter DLD får vi skade på en forsvarer og rødt på en annen.... Da ere Saylor i neste kamp, og forrige gang han spilte var i 6-0 treningskampen mot mackems
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 03. Feb. 2016, 22:50 »
Jeg håper dette var det siste vi så av både McClaren og Townsend. Grusomt.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 03. Feb. 2016, 22:50 »
Komplett stryk til McClaren, Shelvey, Wijnaldum, Townsend, Perez og Aarons i alle fall.

Svak kamp av Janmaat, Dummett og Sissoko.

Godkjent av Saivet.

God kamp av Elliott. Synes faktisk Lascelles gjør veldig mye bra helt til han går på scenen i The Apollo på slutten der.

Oppsummeringa er at det er mørkt. Bekmørkt.

Janmaat er frykteleg. Simpson er betre defansivt enn han. Heilt seriøst.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 03. Feb. 2016, 22:52 »
Tør påstå Sissoko mister ball 80% av tiden. Forferdelig.. Få han vekk, og vi kan begynne å spille fotball som et lag igjen.

Har litt med at det ikkje er noken andre på laget som tør/kan/vil utfordre motstandernes spillere..

Det må han nødvendigvis ha gjort eindel også eller kordan forklarer du ellers at han har klart flest assist av nufc spillerne..

Vet ikke om jeg vil påstå at 5 assist, og 2 ned til spissen Mitrovic er å betrakte som klart flest.

Neivel kva er klart flest da flisespikkerikongen? Er omtrent dobbelt så mange som Mitrovic så vil påstå det går an å bruke dette begrepet da.

4 av assistene hans kom jo i samme kamp mot Norwich (med PL historiens dårligste forsvar). Da har han bare målpoeng i 2 av 24 kamper. Trodde argumentet ditt mot HBA var at det gikk så mange kamper mellom hver gang han var effektiv?
Må være mulig å kritisere Sissoko. Han er absolutt ingen ving

https://www.themag.co.uk/2015/11/newcastle-midfielder-ranks-in-top-10-premier-league-chance-makers-this-season/
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 03. Feb. 2016, 22:52 »
Sissoko er ingen ving. Ayoze er ingen alenespiss. Colo....han er bare generelt ikke midstopper... Artosn er HVERTFALL ikke vvenstreback! Og jeg kaster opp i fanget på neste person som mener Wijnaldum må regnes som en av årets signeringer.
Forbanna drittlag!

Og hvorfor vi i det hele tatt prøver å slå inn fra kant med Ayoze alene på topp!? Å fy faen!!! McCrapen misforstod Luftens Baron. "Du jeg skulle helst hatt to av luftens baroener jeg,heeeeer skal vi slååå eneedel lang og søke kritt" Rob kunne like så godt bare gått for mål på utspark!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #177 på: 03. Feb. 2016, 22:52 »

Hadde synes du kunne brukt klart flest hvis du snakket om Özil, hvor det er 13 assist ned til neste mann. Her er det snakk om 2 ned til en spiss som ikke har fast plass.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 03. Feb. 2016, 22:53 »

Viktig ta Townsend etter første kampen. Ikkje dei som har vore her sidan sesongstart og før det. Janmaat, Winjaldum, Colo, Sissokko...Perez.
Få vekk Townsend, då kjem det seg!

Elles veldig einig i at dette må Vera det siste me såg av McClaren.

Og so på bursdagen min.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 03. Feb. 2016, 22:54 »
Kanskje litt urettferdig å dømme Townsend nå. Spørsmålet mitt er hvorfor han måtte starte og spille 90 minutter når han ikke har spilt 90 minutter på dette nivået på leeenge..