20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andros Townsend  (Lest 13373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Andros Townsend
« Svar #30 på: 25. April 2016, 17:57 »
Townsend bruker kvalitetene sine, og presterer jevnt over bra. Kommer seg stadig til innlegg, og varierer med å løpe inn i banen. Topp spiller! Wijnaldum har levert bra i sine to innhopp og sammen med Townsend har vi et bra offensivt våpen på kantene. Holder vi oss kan jeg nesten garantere at Townsend skal ha en stor del av æren. Matchvinner som Tottenham i siste? :)
Black and white since 1996

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #31 på: 25. April 2016, 18:07 »
Wijnaldum har skuffet meg i det siste, når han har kommet inn.

Men Townsend derimot, imponert meg. Spesielt etter at Rafa tok over. Syntes han grenset til svak i starten, men setter det på kontoen for manglende kamptrening. Jeg latet nok som jeg var mer positiv enn det jeg i virkeligheten var når han ble signert, for å holde litt positivitet her. Men var veldig spent, med positivt fortegn. Men har har hvertfall overbevist meg, langt mer enn hva man kan si om den andre signeringen vår i januar (Shelvey altså, teller ikke Saivet).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #32 på: 25. April 2016, 18:13 »
Townsend har vel nesten vist seg o være den beste overgangen i år? Vil personlig gi Mitro og Mbemba godkjent også, resten har vært svakt!
No fate but what you make

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #33 på: 25. April 2016, 21:38 »
Enig. Townsend er jo en mer etablert spiller, samt at han har erfaring fra PL, noe som gjør at forventningene mine blir høyere. Synes Mbemba og Mitro står til godkjent, samt Lascelles også har spilt godt den siste tiden. Darlow har litt for lite grunnlag å dømmes på i mine øyne, men vært god det jeg har sett..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 26. April 2016, 07:56 »
Jeg mener Lascelles må være være innenfor godkjent med tanke på forventningene jeg har hatt. Syns han har vokst veldig med oppgaven, og har en innstilling som endel av de mer etablerte burde ta lærdom av. Er det noen som ville satt Lascelles ut for Colo dersom han kom tilbake fra skade? Ikke jeg.
Ellers mener jeg vel at Darlow med kamper også har bevist at han er en spennende keepertype.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 16. Mai 2016, 12:50 »
Townsend med i 26-mannstroppen til England.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Mai 2016, 13:29 »
Kan ikke se noe annet enn at Townsend egentlig er alt for god for Championship og dersom han blir med til EM i sommer er det fullt fortjent. Dette basert på det høye nivået han har holdt siden han signerte. Kan ikke se annet enn at han bør dominere for oss neste sesong dersom vi skulle være så heldig at vi beholder ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 24. Mai 2016, 11:40 »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 24. Mai 2016, 20:08 »
Har levert, og blir overraska om han er her når sesongen blir sparket i gang. Fyren er jo inne på det engelske landslaget, og bør vel vekk for å kunne vere aktuell for å bli tatt ut i framtida.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 24. Mai 2016, 20:59 »
Er det bekreftet at han har denne klausulen på 8 millioner pund eller er det bare svada? Merkelig avgjørelse av Ashley og co om tilfelle.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 24. Mai 2016, 21:42 »
Syns det er dumt om han forlater oss. Men hei, han kom til en klubb i oppløsning. Han har absolutt bidratt og kan ikke lastes for noe. Ville vært rart av ham å ikke komme med noe krav om nedrykksklausul. Vi hadde ikke de beste kortene på hånd her akkurat.

Men bli værende og bli en legende, eller dra og bli en parentes:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 24. Mai 2016, 21:46 »
Virker som ryktene om Sporting Lisboa ikke stemmer.
I og med at det ikke er noe EM eller VM sommeren 17 håper jeg Townsend blir med Newcastle videre. Spiller han fast og gjør en god jobb tror jeg han kan beholde plassen i troppen til England selv i championship. Burnley sin keeper er jo et eksempel på det.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 24. Mai 2016, 22:11 »
Om Benitez blir tror jeg også at Townsend blir

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 24. Mai 2016, 23:04 »
Det derre var visst bare tøv ja. Burde skjønt det da ingen seriøse medier meldte det. Photoshop.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 07. Juni 2016, 00:13 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastles-andros-townsend-stay-after-8127828

Ser ut at han kommer til å bli i følge mirror, og jeg er egentlig ikke overrasket.