20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Rykker vi ned?

Ja
33 (76.7%)
Nei
6 (14%)
Vet ikke
4 (9.3%)

Stemmer totalt: 43

Skrevet av Emne: Den store nedrykkstråden  (Lest 61226 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #45 på: 04. Mars 2016, 20:01 »
Eg trur at viss me går ned so kjem ikkje opp att på første forsøk. Vertfall ikkje med McClaren.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Mars 2016, 20:05 »
Eg trur at viss me går ned so kjem ikkje opp att på første forsøk. Vertfall ikkje med McClaren.

Jeg tror ikke McClaren får fortsette om(når) han rykker ned etter å ha brukt rundt £80M ila. en sesong på spillere!

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Mars 2016, 23:51 »
I morgen er den store testen. Både Norwich og Sunderland har positiv kurve over spillet sitt, og poengene må komme asap hvis det i det hele tatt skal være sjanse. Bournemouth er ikke trygge de heller, derfor er kampen i morgen så viktig. Skulle Norwich eller Sunderland finne på å sanke over 40 poeng, så må luka til CP og Bournemouth kortes ned så fort som mulig (Swansea er jeg ganske sikker på holder seg, selv om jeg mistenker at Norwich tar med seg alle poengene på Liberty).

I morgen er nesten vinn eller forsvinn. Gruer meg greit.
Black and white since 1996

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 05. Mars 2016, 08:29 »
I morgen er den store testen. Både Norwich og Sunderland har positiv kurve over spillet sitt, og poengene må komme asap hvis det i det hele tatt skal være sjanse. Bournemouth er ikke trygge de heller, derfor er kampen i morgen så viktig. Skulle Norwich eller Sunderland finne på å sanke over 40 poeng, så må luka til CP og Bournemouth kortes ned så fort som mulig (Swansea er jeg ganske sikker på holder seg, selv om jeg mistenker at Norwich tar med seg alle poengene på Liberty).

I morgen er nesten vinn eller forsvinn. Gruer meg greit.

Oh jess. Taper vi i dag er jeg rimelig sikker på at vi rykker ned. Det eneste som da kan redde oss er at McL får sparken og MA faktisk henter inn en  kompetent, ikke-britisk manager/trener

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 05. Mars 2016, 13:43 »
Taper vi i dag er jeg rimelig sikker på at vi rykker ned. Det eneste som da kan redde oss er at McL får sparken og MA faktisk henter inn en  kompetent, ikke-britisk manager/trener
Med tap i dag tror jeg også det. Årsaken er ganske enkel, nå ligger klubben på en 19.plass og har en kjempesjanse (med all respekt for Bournemouth) til å ta tre poeng og vise at det faktisk bor en vilje i laget til å berge plassen.

Med tap, en destruktiv fotball og spillere som henger med hodet så gir jeg helt opp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 05. Mars 2016, 14:20 »
Einig! Og dette laget kjem til å slita i Championship. Det er mange grunnar til det. Trur ikkje dei greier den "krigen".

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 05. Mars 2016, 17:44 »
I dag ble den endelige spikeren satt i kista. De siste sesongene har vært et mareritt og det er faktisk godt at det endelig er nedrykk nå, for år ut og år inn med elendige prestasjoner blir dette belønningen.
Det kommer til å ta mange år å bygge opp klubben igjen. Ashley og hans menn har klart kunststykket å ødelegge en klubb som fortjener så utrolig mye mer enn det pisset som har blitt vist de siste årene.

Det har ikke kommet en eneste god spiller til klubben siden sesongen vi ble nummer fem. Alt som er blitt hentet inn er ubrukelige franskmenn og ikke forsterket godt nok nå i januar. Fakta er at vi er elendige i alle ledd og det er umulig å bli kvitt noen av spillerne, for hvem i sine fulle fem er interessert i den elendige gjengen ballsparkere??

Vi kommer til å rykke ytterligere ned, for vi har ikke engang kvalitet til en respektabel plassering i Championship.

At McClaren ikke er sparket for lenge siden er en gåte for meg, men sånn går det når en klubb drives helt uten ambisjoner. Det eneste som gleder meg nå er at Ashley taper store summer på nedrykket, noe som forhåpentligvis gjør det mer interessant for han å selge. Dog ser jeg ingen som er interessert i å kjøpe en så vanskjøttet klubb.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 05. Mars 2016, 17:47 »
Vi rykker garantert ned dersom McClaren ikke blir sparket snarest. At ikke styret vårt skjønner dette er helt utrolig.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 05. Mars 2016, 17:54 »
Med dagens resultat nullstiller jeg avstemningen. Er alle like pessimistiske som meg nå? Eneste håpet er at vi tar tre poeng hjemme mot Sland. i tillegg må Mcl få fyken naturligvis.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 05. Mars 2016, 18:12 »
MC må få fyken. Eneste som kan redde oss nå er det givet ein ny manager kan skape.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 05. Mars 2016, 19:52 »
Hvis vi ser på situasjonen uten noen som helst slags form for påvirkning av kampen i dag er det jo helt klart at ikke er kjørt helt enda. Det står mellom S'land, Norwich og Newcastle. To går ned, ett beholder plassen. De to andre lagene er ikke mye bedre enn oss pdd, selv om jeg nok vil utrope Sunderland som favoritt til 17. plassen. Lokalderbyet blir helt essensielt, vinner vi ikke det er vi ille ute.

Vi har en kamp til gode på de andre, og på papiret det letteste kampprogrammet. Vi har flere hjemmekamper ala den i dag, mot lag som er i dårligere form enn Bournemouth. I tillegg får vi forhåpentligvis flere spillere tilbake fra skade etterhvert, som kanskje kan gi oss et lite boost.

Det var det positive. For at dette kan få en lykkelig slutt mener jeg at vi MÅ sparke McClaren. Det er noe så grunnleggende hjelpeløst over hele laget, med unntak av Jonjo Shelvey, som virkelig går i krigen. Bare en ny manager kan rette på dette. Argumentet om at vi ikke får inn noen gode likevel mener jeg ikke holder i denne situasjonen. Et drømmescenario vil være David Moyes, men jeg tar gjerne imot en type som Nigel Pearson. Noen må puste nytt liv inn i denne likhaugen noen kan kalle en spillergruppe.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05. Mars 2016, 20:36 »

Vi har en kamp til gode på de andre,

Mot Man City  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. Mars 2016, 22:05 »
De tre siste gangene vi har møtt Sunderland har de sparket treneren to kamper før vi møter dem. Skal rollene snus?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 06. Mars 2016, 01:24 »
Nå må det faen må være nok. Alt ligger til rette for å skape en toppklubb i byen, men den pikken av en eier ser faen ikke lengre enn til sin egen nesetipp. Charnley? Universets dummeste mann.. McClaren? En dinosaur av en manager. Elendig. Ubrukelig.

Folk må vise sin avsky til dette regimet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 06. Mars 2016, 08:00 »
http://www.skysports.com/football/news/15125/10194047/whats-going-wrong-at-newcastle-problems-for-steve-mcclarens-men

Noe er riktig der. Men artikkelen sier lite om en trener som har klart å sette sammen et lag som er fullstendig ubalansert, og at han har gjort idiotiske, taktiske valg med omtrent full tropp.