20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 43
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Eg trur at viss me går ned so kjem ikkje opp att på første forsøk. Vertfall ikkje med McClaren.
I morgen er den store testen. Både Norwich og Sunderland har positiv kurve over spillet sitt, og poengene må komme asap hvis det i det hele tatt skal være sjanse. Bournemouth er ikke trygge de heller, derfor er kampen i morgen så viktig. Skulle Norwich eller Sunderland finne på å sanke over 40 poeng, så må luka til CP og Bournemouth kortes ned så fort som mulig (Swansea er jeg ganske sikker på holder seg, selv om jeg mistenker at Norwich tar med seg alle poengene på Liberty).I morgen er nesten vinn eller forsvinn. Gruer meg greit.
Taper vi i dag er jeg rimelig sikker på at vi rykker ned. Det eneste som da kan redde oss er at McL får sparken og MA faktisk henter inn en kompetent, ikke-britisk manager/trener
Vi har en kamp til gode på de andre,