20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle United 22.01.16 Kl. 16.00  (Lest 22533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Watford - Newcastle United 22.01.16 Kl. 16.00
« Svar #105 på: 23. Jan. 2016, 22:38 »
Me skårar for lite mål uansett kor mange sjansar me får lagt opp til.  Og me slepper inn altfor mange mål.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 23. Jan. 2016, 22:44 »
Vi er ikke effektive nei, men det kommer også av at vi skaper få sjanser i mange kamper.  Der er ikke en plan over vårt offensivt spill..Har man det vil man til slutt score,  selv om man brenner sjanser.  Vi skaper så lite at når vi  bommer  så taper vi

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 23. Jan. 2016, 22:57 »
Me har hatt fleire kampar der me skapar veldig mykje. Dei offansive spelarane må og ta sin del av skulda. Ikkje berre Colback, Shelvey, Colo og Dummett osv.
Mitro skulle ha putta i dag og på 0-0.
« Siste redigering: 23. Jan. 2016, 23:08 av lgrinde »

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 24. Jan. 2016, 02:39 »
Uheldige på førstemålet. Burde vært avblåst for offside vel.....

Hvor er bildene som viser offside? Har ikke sett noe som skulle tilsi at Ighalo var offside, verken på TV 2 eller BBCs MOTD!  ???

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 24. Jan. 2016, 08:50 »
Vi var visst gode i dag ifølge McClaren! Hjelpe meg. Hvordan er vi da når vi er dårlige?

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 24. Jan. 2016, 09:30 »
Vi var visst gode i dag ifølge McClaren! Hjelpe meg. Hvordan er vi da når vi er dårlige?

Spiller alltid fantastisk i følge han. Han er som en gammel bestefar som sitter å ser på barnebarna blit grust 11-0 i en lilleputtkamp og er for snill til å fortelle annet enn at om de fortsetter akkurat sånn som de gjorde vil alt komme til å snu.

Gud forby at kunne ha ansatt en skikkelig vinnerskalle. 3 av 3 tap mot et nyopprykket lag - vi fortjener å rykke ned.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 24. Jan. 2016, 11:57 »

Spiller alltid fantastisk i følge han. Han er som en gammel bestefar som sitter å ser på barnebarna blit grust 11-0 i en lilleputtkamp og er for snill til å fortelle annet enn at om de fortsetter akkurat sånn som de gjorde vil alt komme til å snu.

Gud forby at kunne ha ansatt en skikkelig vinnerskalle. 3 av 3 tap mot et nyopprykket lag - vi fortjener å rykke ned.

Det gjer me til no og eg tvilar sterkt på at me skal snu det. Ein kamp her og der er ikkje nok.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 24. Jan. 2016, 13:00 »
Hvis vi ser på poengfangsten så fortjener vi det. Men ser vi på prestasjoner og maksnivå sesongen i gjennom så er det mer enn tre lag som virkelig fortjener å ligge bak oss, det er det ingen tvil om. Villa, S'land, Swansea, Norwich og West Brom er alle mer bedritne enn det vi er.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 24. Jan. 2016, 16:53 »
Denne kampen er bare nok et eksempel på det jeg har hatt et problem med i flere år. McLaren fortsetter i samme spor som både pardew og carver - de sender ut individer, ikke et lag. ingen synlig plan, bare 11 stk ut på banen, for så å håpe at 1 eller 2 av dem har en massiv kamp og bærer hele laget. Wijnaldum har hatt ett par slike kamper (mot Norwich blant annet), Shelvey forrige uke, Elliot har reddet oss noen ganger, og det er som regel da vi slipper unna kampen med ett eller tre poeng.

Skal sies at han i hvert fall klarte å gjøre to bytter før timen var spilt igår. Kudos! Vanligvis venter han jo til kampen har runda 80 før han reagerer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #114 på: 24. Jan. 2016, 17:04 »
Det jeg ikke fatter, er hvordan hjemme- og bortestatistikken kan være så forskjellig!
3-5-4 (14p) med 19-18 i målforskjell hjemme, mens borte har vi 2-1-8 (7p) med 6-23 i målforskjell. I og for seg logisk nok, men i en sesong der hvor det har vært såpass mange borteseire, er vi ikke kyniske nok på bortebane. Man ser det på førsteåret i går, lite press, men backlinjen faller ikke.

Laget vårt, minus spiss, burde vært perfekt på bortebane. Ser det i kampen hvor vi ikke skal styre (Arsenal som et godt eksempel). Ueffektivitet som gjør at vi ikke tar ledelsen i det minste.

Og jo, jeg skjønner at vi skal/burde ta mesteparten av poengene våre hjemme, og vi må forbedre oss der også, men vi er et fantastisk svakt bortelag! 6 mål på 11 bortekamper!! Bare WBA er i nærheten, med 8.. Tyder på at vi trenger en Berahino, eller en annen rask spiss til å løpe i bakrom.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 25. Jan. 2016, 10:46 »
Føler jeg har vært veldig tålmodig med McClaren, og jeg er faktisk av den oppfatningen at vi spillmessig har tatt steg sammenlignet med de siste årene.
Men samtidig har vi ikke i hele sesongen maktet finne noen form for stabilitet, og når vi da ikke klarer gjøre gode tendenser om til tellende resultater ser ting stygt ut. Fotball handler jo en gang om resultater, og når vi nå nok en gang får et slikt sucker punch etter å ha trodd at vi var på tur å snu ting, så tror jeg at vi bare må innse at vi er en av de klareste nedrykkskandidatene i PL. Jeg er redd at McClaren ikke har pondusen til å stabilisere skuta, og at man derfør bør vurdere hente inn en redningsmann før det er for sent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida