20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle United 22.01.16 Kl. 16.00  (Lest 22536 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Watford - Newcastle United 22.01.16 Kl. 16.00
« Svar #90 på: 23. Jan. 2016, 17:54 »
Alle stryk, bortsett fra Elliot, Saivet og Lascelles.

Møkkamatch, Inger ønske om å vinne matchen, trøtte spillere og andrevalget tar vi rett og slett ikke.

Wijnaldum stor skuffelse, aarons forferdig og Shelvey dritt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 23. Jan. 2016, 17:54 »
Hjelper no ikke om han blir bedre og bedre. Scorer jo aldri.

Han har en sjanse per kamp omtrent fordi han nesten ikke får innlegg. Austin spiller nå sammen med Long. Det er to kompatible spisstyper som passer mye bedre sammen enn Mitrovic og Austin som begge er møtende spisser.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 23. Jan. 2016, 17:54 »
Kommentatorene mente at han var småskadet og at det var derfor han ble spart. Sånn ellers var dette patetisk. Grusomt. Lukten av nedrykk blir stadig sterkere.

Shelvey har rukket å vise frem alle sine sider i løpet av to kamper. Dritgod, patetisk og til slutt veldig skitten. Ikke overraskende dog, har jo vært sånn siden han spilte i Liverpool. Alt for varierende i prestasjonene etter min smak.
Nei.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 23. Jan. 2016, 17:58 »
Hjelper no ikke om han blir bedre og bedre. Scorer jo aldri.

Han har en sjanse per kamp omtrent fordi han nesten ikke får innlegg. Austin spiller nå sammen med Long. Det er to kompatible spisstyper som passer mye bedre sammen enn Mitrovic og Austin som begge er møtende spisser.

Mitrovic skal ikke spille kamp etter kamp. Er ikke klar for det enda, enda 1-2 år unna stabilt PL nivå som spiss for oss. Men vi har jo ikke alternativ og da må han spille.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #94 på: 23. Jan. 2016, 18:01 »
Vi må ha en venstreback, uten tvil, vi må ha en ving og vi må ha en spiss. Med en gang. Jeg er ganske sikker vi ikke rykker ned, for det er det for dårlige lag rundt oss. Jajajaja, jeg vet det er mye svartmaling her nå, men vi skal klare å vinne 5 kamper til. Vi har WBA, Bounemouth, Sunderland, Swansea, Palace hjemme, som vi SKAL slå og er rundt oss på tabellen (ikke CP).

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 23. Jan. 2016, 18:05 »
Normalt sett så plukker bunnlagene flere poeng mot slutten når de innser at de har kniven på strupen og at den feite dama plukker opp mikrofonen. Vi er blinde så vi ser sikkert verken kniv eller den feite dama.

3 neste kampene: Everton borte, West Brom hjemme, Chelsea borte.

Jeg tipper vi tar 1 poeng, samtidig så tar de rundt oss garantert flere poeng.

Spennende dager i vente, kommer det flere spillere inn? Jeg har mistet all tro på McClaren, han gjør så irriterende mye rart og denne Gouffran som støtt og stadig kommer inn er dønn seriøst i mine øyner en av PLs dårligste spillere. Jeg kommer i hvert fall ikke i farten på noen som er mer begrenset enn ham.

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #96 på: 23. Jan. 2016, 18:06 »
Med engang vi begynner å få litt tro, så blir vi mindt på at det er tross alt Newcastle vi heier på! Vil nesten ha Pardew tilbake enn f***** mcdonald

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 23. Jan. 2016, 18:07 »
Vi får se hva som skjer, men Newcastle har kun scoret 6 mål på bortebane og Mcclaren klarer ikke å få til å bygge en seiersrekke.
Newcastle kan fint rykke ned.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 23. Jan. 2016, 18:18 »
Kanskje vi klarer å få noen flere seire på like mange kamper i Championship.

Vi har alt for mange spillere som ikke er gode nok for Premier League. Vi har en manager som er mest kjent for å feile de siste sesongene, og når vi endelig åpner lommeboka og henter inn spillere er ingen av dem i nærheten av å løfte laget over tid.

Shelvey har allerede hatt sine femten minutter ser det ut til og selv med 'enkle' lag ventende hjemme ser jeg ikke hvordan det er mulig å ta nok poeng i de kampene.
Newcastle er en vandrende katastrofe mot lag som ikke ligger topp fire på tabellen.

Eneste som kan redde oss nå er å hente inn en ny manager og håpe det vil gi ekstra energi inn i spillergruppa. Nå spiller de helt uten mål og mening og det enkelt å si at seks scoringer på bortebane denne sesongen er så lavmål at det ikke skal være lov en gang.

Et nedrykk vil være surt, ingen tvil om det, men de siste sesongene har det rett og slett vært helt jævlig å heie på denne klubben for nedtur etter nedtur kommet på løpende bånd og over tid er det umulig å satse på at det hvert år skal være tre lag som gjør det dårligere over 38 kamper hver sesong.

Vi kan fort ende som Leeds med en fantastisk fanskare som middelhavsfarer i Championship eller enda verre som Millwall eller Brighton, ytterligere nedover i ligasystemet.

Det beste vi kan håpe på er at verdien til klubben blir så lav at en eller annen med masse penger ser verdi i å kjøpe ut Ashey og vi kan begynne på nytt, slik som skjedde med City etter at de vaset nede i ligasystemet noen sesonger.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 23. Jan. 2016, 18:30 »
Scorer alt alt for lite på bortebane og målene har rent inn. Dårlig kombinasjon det. Trenger desperat inn en spiss som leverer mål kamp etter kamp. Pung ut for Berahino!

HusTak

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #100 på: 23. Jan. 2016, 19:02 »
Shelvey har allerede hatt sine femten minutter ser det ut til og selv med 'enkle' lag ventende hjemme ser jeg ikke hvordan det er mulig å ta nok poeng i de kampene.
Newcastle er en vandrende katastrofe mot lag som ikke ligger topp fire på tabellen.

Jeg har vært en ivrig leser av dette forumet i mange år, men har aldri tatt meg bryderiet med å lage en bruker, men nå må jeg nesten åpne kjeften.

Mange av dere er ufattelig negative til Shelvey etter dagens prestasjoner, og det er kanskje med rette, men dere forventer da vitterlig alt for meget av ham. Hadde debuten hans vært dårligere (uten de to nøkkelpasningene) så hadde dere knapt hatt noen forventninger i det hele tatt, så med andre ord han hadde vært mer tjent med å gjøre en dårligere debut ettersom nå er det mange som "misliker" arbeidet hans.

Hva med Gini? Var usynlig i store deler av kampen, Sissoko (som noen også har påpekt) var crap etter de første 20 min. Aarons var forferdelig.

Tilbake til Shelvey, det er ikke rart at han gjør det dårligere i dag (utenom fenomenet Regression-to-the-Mean) ettersom vi møter et lag som spiller mye mer kompakt og mye mer opp i press enn det West-Ham var. De som derimot skulle skinne var vingene våre ettersom de møtte et forsvar som sentrert inn mot midten (noe en så de første 10 minuttene) og dermed skulle det være mye rom på kantene.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 23. Jan. 2016, 19:35 »
Veldig skuffet. Er ein prestasjon kordan vi klarer å framstå så annleis i denne kampen i forhold til West ham-kampen. Frykter at dette har mykje med taktikken til MC å gjere. Føler vi blir altfor feige på bortebane, og det blir vår bane gang på gang fordi vi ikkje er gode nok til å forsvare oss. Meiner vi burde gått ut som mot WH, og kjørt kampen og Watford fra start av. Jåvlig feigt spørr du meg.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 23. Jan. 2016, 21:06 »
Er jo slik han spilte for Swansea de siste 3 månedene han spilte der.

Hvis han fortsetter slik rykker vi ned, helt garantert.

Haha skal du du verkeleg gje Shelvey skulda for at me rykke ned? Dette har me sett koma dei siste sesongane. At me ansette McClaren og gjer altfor mange bomkjøp gjer det vanskeleg hindra noko som har lege i korta ei stund.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 23. Jan. 2016, 21:46 »
Kort oppsummert fra mitt synspunkt.
Uheldige på førstemålet. Burde vært avblåst for offside vel.....
Jevnspilt kamp der vi viser at vi mangler matchvinnere i begge ender av banen.
Mitrovic med en megasjanse i første omgang. De må utnyttes bedre. Da får vi kampen i vårt spor.
Må vinne duellene og 2. ballene i og rundt egen 16 meter oftere. Må også hjelpe Mitrovic mer på topp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 23. Jan. 2016, 22:15 »
Er jo slik han spilte for Swansea de siste 3 månedene han spilte der.

Hvis han fortsetter slik rykker vi ned, helt garantert.

Haha skal du du verkeleg gje Shelvey skulda for at me rykke ned? Dette har me sett koma dei siste sesongane. At me ansette McClaren og gjer altfor mange bomkjøp gjer det vanskeleg hindra noko som har lege i korta ei stund.

Jeg gir ikke shelvey skylda hvis vi rykker ned.  Var ikke slik jeg mente det.  Der jeg mener er at vi desperat har behov for en spiller sentralt som kan sette de andre spillerne opp i gunstigere posisjoner enn nå.  Vi trenger en som styrer på midten rett og slett,  og det har jeg sagt hele tiden.  Problemet er at shelvey ble hentet inn for sent,og hans posisjon er nøkkelen for at vi skal holde oss.  Jeg mener det er rimelig sikkert at resten av korthuset ramler sammen om ikke shelvey presterer.  Men det vil ikke si at skylden ligger på ham