20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Watford - Newcastle United 22.01.16 Kl. 16.00  (Lest 22688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Watford - Newcastle United 22.01.16 Kl. 16.00
« på: 22. Jan. 2016, 17:13 »
?We?ve only got four fit defenders, the majority of them centre-backs. Mbabu, Dummett and Colback are all out. Emmanuel Rivière will be on the bench. There will be no Ivan Toney and no Siem de Jong." -McClaren

Viktig kamp på Vicarage Road imorgen. Siste nytt er altså at Colback er skadet så nå har vi ingen kvalifiserte til å spille venstreback. Regner med at vi da får se Gouffran eller (forhåpentligvis) Aarons som vikar.

Elliot
Janmaat - Colo - Mbemba - Gouff/Aarons
             Shelvey - Saivet
Sissoko -   Wijnaldum -   Perez
                Mitrovic

Watford er inne i en elendig periode og står med 4 strake tap i PL. Dette har dog ikke vært de letteste kampene og de var uheldige som kastet bort seieren sent i kampen mot City den 2. januar. Før dette hadde de en god periode med uavgjort mot Chelsea og 4 strake seiere. De har også forsterket med Nordin Amrabat som har nok fart til å kunne skape problemer - gjerne mot vår svake venstrebackposisjon.
Det er likevel gode sjanser for en seier her om vi kan fortsette i samme spor som mot Hammers.

HWTL!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Watford - Newcastle United 22.01.16 Kl. 16.00
« Svar #1 på: 22. Jan. 2016, 18:32 »
4 strake for Watford ja. Då er me favorittmotstandar :D

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Jan. 2016, 19:13 »
Har ikke Anita vært potet i forsvaret tidligere? Tipper vi får se han på VB i morgen, selv om Aarons selvfølgelig er å foretrekke!

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. Jan. 2016, 19:25 »
Har ikke Anita vært potet i forsvaret tidligere? Tipper vi får se han på VB i morgen, selv om Aarons selvfølgelig er å foretrekke!

Anita er ute med skade. Han er tilbake 3. februar i følge Physioroom.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. Jan. 2016, 19:35 »
Geez, mange skader ass! Da er det faktisk bare Gouff og Aarons å velge mellom da... Syns Gouff har fått vel mange innhopp i det siste, blir veeeeldig positivt overrasket om vi får se Aarons fra start :P

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Jan. 2016, 20:48 »
Håper vi går for Aarons, men frykter at han kommer til å slå opp skade igjen :P Kan vi klare 2 gode resultater på rad? Håper vi viser samme guts og innsats som i West Ham, helst vil eg sjå at vi presterer to gode omganger, men det er vel kanskje for mykje å be om? Watford er i dårlig form for tiden, og vi sliter med vår alltids eksisterende skadekrise. Tipper dette laget:

Elliot

Janmaat - Colo - Mbemba - Aarons

Saivet  -   Shelvey

Sissoko  -      Perez             -   Gini

Mitro

Hadde hatt lyst til å sjå denne konstellasjonen framme:

Sissoko  -  Gini    -   Aarons

Mitro

Men da er spørsmålet, kven skal ta VB, for har ikkje spesielt lyst til å sjå Gouffran der. Trur ikkje han er den poteta som MC trur han er.

NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Jan. 2016, 20:56 »
Kan jo ta inn Lascelles i ei trebackslinje saman med Mbemba og Coloccini, med Janmaat og Gouffran/Aarons som vingbackar. Litt mindre defensivt ansvar for venstrebacken då, noko eg trur dei begge (tippar vel Gouffran er nærare den startplassen enn Aarons, slik McC ser det) kan ha godt av.

Dersom McClaren vil fortsette med 4-2-3-1, så trur eg det er meir sannsynleg at han omskolerer ein av dei tre gjenverande midtstopparane til venstreback enn at han tar inn Gouffran eller Aarons der.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Jan. 2016, 21:29 »
Forhåpentligvis kjører han tre i forsvar og fem på midten.  Vi har en sterkere midtbane nå.  Tiote ligner seg selv og shelvey gjør at vi enklere holder på ballen.  Vinner vi midtbanekrigen tror jeg det forsvaret blir så sårbart

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Jan. 2016, 21:39 »
Tiote spiller jo ikke i morgen. Jeg regner med at vi kjører fire bak, med Mbemba eller Lascelles på backen. Saivet inn på midtbanen.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Jan. 2016, 22:10 »
Nesten som klubben skulle henta Shane Ferguson tilbake fra lån. Støtter fem bak, med backer som wing-backer. Aarons er nok ikke klar for 90 min uansett, så Gouffran er ikke usannsynlig nei. Den forsvarsrekka vår er tynn, skjønner ikke at det ikke ses på som viktig å hente inn forsterkninger på venstreback allerede nå i januar...

Watford ser ganske dårlig ut nå. Behrami,  Watson, Catchart... Det er ikke akkurat stjerner. Ighalo og Deeney derimot er stjerner. Ser ikke for meg at nullen holdes, men dette mannskapet som spilte ball i hatt med Hammers skal være kapable til å putte et par. Derfor tipper jeg 1-2. Mitro må snart score fra åpent spill, og det kan like godt skje i morgen. Også åpner Wijnaldum scoringkontoen sin på bortebane og så leker vi med tanken på å topp 10 på lørdagskveld :)
Black and white since 1996

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Jan. 2016, 22:56 »
Tiote spiller jo ikke i morgen. Jeg regner med at vi kjører fire bak, med Mbemba eller Lascelles på backen. Saivet inn på midtbanen.

Dette.

Synes forsåvidt ikke det er så krise hvis dette blir løsningen, minst mulig rokkeringer på noe som kan sies å ha fungert godt mot West Ham.

Ellers hadde jo Aarons vært den mest spennende løsningen, men aldri i livet om han kommer inn fra start på backen som første opptreden etter skade.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Jan. 2016, 10:22 »
Ryktes om dette laget i dag:

Elliot

Mbemba - Lascelles - Colo
Janmaat                                  Aarons

Saivet
        Sissoko                   Shelvey

Wijnaldum

Mitrovic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Jan. 2016, 10:28 »
Det må jeg si er et ganske friskt/dristig lag, er det ikke?
Tre stoppere og en Aarons rett inn på laget. Hadde nok sett for meg Lascelles flytta ut som back og samme formasjon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. Jan. 2016, 11:30 »
Vi kan ikke tape 3 kamper på 1 sesong mot Watford. Er for pokker ikke Barcelona.
Newcastle har endelig begynt å skape sjangser igjen, så i dag håper jeg alle kan være effektive og sette disse 100% sjangsene som vi har misset på så ofte denne sesongen.

Watford spiller enkel fotball med baller opp til de to spissene som har fungert veldig bra. Ser at flere andre lag har valgt å kjøre med 3 stoppere for å snurre igjen sekken mot Watford og det har fungert bra.

Laget som Daniel viser til virker spennende og håper selv på dette.

Går vi på en stygg smell i dag er det tilbake til krise og Mcclaren out igjen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Jan. 2016, 11:34 »
Me kan snart ikkje gå på so mange fleire smellar for det minkar på antall kampar å snu det på. Det er for seint seint å sei "at det vil snart snu". Det må skje no.