20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Henri Saivet  (Lest 15235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #15 på: 12. Jan. 2016, 10:43 »
Velkommen til klubben! Håper han er ein instant impact player, og ikkje ein som trenger 1 sesong på å tilpasse seg, for det har vi ikkje tid til.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 12. Jan. 2016, 13:38 »
Har godeste Henri fått tildelt ett drakt nummer enda?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Jan. 2016, 10:02 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/henri-saivet-scouting-report-football-7164243

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-new-boy-henri-saivet-7165989

?Newcastle is in a state of emergency, I know that. Newcastle, it is an exceptional challenge for me.

"To arrive at this moment in the season to help them climb the table, it is something very exciting. I am a guy who needs a challenge. I am someone who needs to measure myself up, to see what I can do.

?I have seen a fair amount of matches from Newcastle when the initial contacts were established. For a little while now, they are losing on the small details, often by one goal, it is a cycle of bad luck. I am convinced that it will turn around.?

Steve McClaren held detailed talks with Saivet as the move was sealed, and he will play in a central midfield role.

Saivet said: ?He (the manager) surprised me. I did not think that he would know me so well, that he would be able to speak about my game with such detail.

?He has already shown me certain sequences of mine on video that he appreciated and that are important for the Premier League, according to him.

?For me, it is quite simply the most attractive league. Every footballer says it, I have friends who play in Spain who want to come here. The stadiums, the fans, everything is different. It is everyone?s dream, and in any case it is mine.?
Nei.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Jan. 2016, 14:56 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/henri-saivet-scouting-report-football-7164243

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-new-boy-henri-saivet-7165989

?Newcastle is in a state of emergency, I know that. Newcastle, it is an exceptional challenge for me.

"To arrive at this moment in the season to help them climb the table, it is something very exciting. I am a guy who needs a challenge. I am someone who needs to measure myself up, to see what I can do.

?I have seen a fair amount of matches from Newcastle when the initial contacts were established. For a little while now, they are losing on the small details, often by one goal, it is a cycle of bad luck. I am convinced that it will turn around.?

Steve McClaren held detailed talks with Saivet as the move was sealed, and he will play in a central midfield role.

Saivet said: ?He (the manager) surprised me. I did not think that he would know me so well, that he would be able to speak about my game with such detail.

?He has already shown me certain sequences of mine on video that he appreciated and that are important for the Premier League, according to him.

?For me, it is quite simply the most attractive league. Every footballer says it, I have friends who play in Spain who want to come here. The stadiums, the fans, everything is different. It is everyone?s dream, and in any case it is mine.?

Wow... Følger han opp den innstillinga på banen så blir jeg greit fornøyd!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Jan. 2016, 14:58 »
Er veldig fornøyd med at det virker til at han på forhånd er forespeilet en klar rolle i laget- og at han forhåpentligvis dyrkes her, ulikt endel andre spillere vi har hentet de siste årene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Jan. 2016, 15:00 »
Liker veldig godt det som står der ja, og nå har han i tillegg tatt over Shola sitt gamle draktnummer :)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 13. Jan. 2016, 17:52 »
Dæven, er ikke 23 retired??

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 13. Jan. 2016, 18:27 »
Det er vel mer retarded :D
Neida, men velkommen skal du være Saivet. Måtte du spille i posisjon:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Mars 2016, 16:50 »
Er det noen som forstår hvorfor vi hentet han? Han får jo ikke spille, og ikke får han mange innhopp
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Mars 2016, 16:53 »
Er det noen som forstår hvorfor vi hentet han? Han får jo ikke spille, og ikke får han mange innhopp

Skulle vel erstatte Tiote, men siden han ikke forsvant har han vel bare blitt glemt og oversett? Nok et kjempekjøp fra Frankrike......

Må bare kutte ut det vrøvlet der.
No fate but what you make

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Mars 2016, 17:55 »
Et latterlig kjøp. Uansett er nok han en bedre spiller enn Colback på midtbanen, men det er ikke der vi er dårligst. At det ikke ble hentet en venstre back eller stopper i januar viser jo bare hvor lite peiling de har i styret.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Mars 2016, 17:50 »
Nok en deilig Graham Carr-overgang.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Mars 2016, 21:29 »
Begynner å bli mange av de nå. Hvor mange av signeringene hans var vært stor suksess?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 24. Mars 2016, 01:07 »
Begynner å bli mange av de nå. Hvor mange av signeringene hans var vært stor suksess?
Ikke mange har vært "stor suksess". Har sett litt tilbake og gjort meg opp en mening av kjøpene (lån er ikke inkludert). Ta forbehold om at jeg kan ha glemt noen her.

Godkjente kjøp: Tiote, Ben Arfa, Ba, Cabaye, Cisse, Debuchy, Sissoko, Perez, Janmaat, Wijnaldum, Mitrovic, Shelvey.

De jeg er usikker på og/eller har for dårlig grunnlag til å vurdere er: Mbemba, Santon, Anita, Colback, Siem de Jong, Haidara, Townsend, Toney, Good, Mbabu, Saivet

Svake/dårlige kjøp: Bigirimana, Thauvin, Cabella, Abeid, Riviere, Yanga-Mbiwa, Gouffran, Obertan.

Free transfers som Sol Campbell, Dan Gosling, Kuqi, Marveaux, Amalfitano kommer ikke inn under kategorien ?gode(godkjente kjøp?.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #29 på: 24. Mars 2016, 12:31 »
Ikke mange har vært "stor suksess". Har sett litt tilbake og gjort meg opp en mening av kjøpene (lån er ikke inkludert). Ta forbehold om at jeg kan ha glemt noen her.

Godkjente kjøp: Tiote, Ben Arfa, Ba, Cabaye, Cisse, Debuchy, Sissoko, Perez, Janmaat, Wijnaldum, Mitrovic, Shelvey.

De jeg er usikker på og/eller har for dårlig grunnlag til å vurdere er: Mbemba, Santon, Anita, Colback, Siem de Jong, Haidara, Townsend, Toney, Good, Mbabu, Saivet

Svake/dårlige kjøp: Bigirimana, Thauvin, Cabella, Abeid, Riviere, Yanga-Mbiwa, Gouffran, Obertan.

Free transfers som Sol Campbell, Dan Gosling, Kuqi, Marveaux, Amalfitano kommer ikke inn under kategorien ?gode(godkjente kjøp?.

Ikke enig i alle, men totalt sett vært få store suksesser, en del middelmådige, og alt for mange som aldri har slått til.

Det har vært mange dårlige kjøp siste årene, men syns vi burde diskutere mer objektivt om dette er Carr sin skyld alene, eller om det er flere skyldige her i Charnley/Ashley/Pardew/McClaren?

1. Kan ikke være lett å forholde seg til den latterlige innkjøpspolitikken som har vært, og det er nevnt flere steder opp igjennom at spillere Carr har anbefalt, ikke har blitt kjøpt av forskjellige årsaker. Man har endt opp med 3, 4, 5.valget i stedet. Mener og huske dette gjaldt blant annet Riviere.
2. Mange i den gjengen som er Pardewed!  :P Nytter ikke kjøpe kreative, yngre spillere med potensial når man har dinosaurer som Pardew som trener/manager 
3. Skal og sies flere av spillerne over har fått karrieren i Newcastle ødelagt av skader. Eks. Siem de Jong, Haidara, Gosling, Bigirimana...
« Siste redigering: 24. Mars 2016, 12:44 av Geordie »
No fate but what you make