20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Bromwich Albion - Newcastle United Football Club 28.12.15 Kl.16.00  (Lest 17974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mike

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Det her er noe av det dårligste jeg har sett...

Få inn redningsmannen Kinnear  :) :)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi rykker ned! Det er ingen, absolutt ingen interesse i å vinne kampen. Verken fra manager eller spillere. Vi har vært baktunge fra første stund og jeg er så dritt forbanna lei.

Hvorfor i alle dager kjøper vi inn en spiller som Thauvin som kan forandre et kampbilde når fyren skal råtne på benken???

Det er faen med kvalmt å se på eget lag. Det er pissedårlig hver jævla kamp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Mclaren kommer til å skylde på straffa, men han kommer til å se helt i bort fra idiotiske bytter og startoppstilling. 

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Darlow blir neppe Englands neste landslagskeeper.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Og vennligst spar meg for det pisset om at vi er uheldig som ikke setter sjansene våre osv. Vi er på sporadiske besøk i motstanders boks, da vinner man ikke fotballkamper.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Og vennligst spar meg for det pisset om at vi er uheldig som ikke setter sjansene våre osv. Vi er på sporadiske besøk i motstanders boks, da vinner man ikke fotballkamper.

Blir til tider rundtspilt av et WBA styrt av Pulis, sier vel sitt om hva som foregår.

Grattis til McClaren som kun måtte ha ca. 6 minutter på å klø seg i rævva i dag før han gjør et MEGET nødvendig bytte.
No fate but what you make

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Helt enig. Vi blir pepret i egen boks. Fortjent seier til West Brom.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Mclaren har vært i gamet i evigheter og viser null fotballforståelse. Det finnes en manager der ute som er yngre og har mer kompetanse.  noe må gjøres nå før det et for sent

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Helt enig Boris. han har klart å imprente FRYKT, bare så synd det er på sine egne spillere. Fy faen så lavt vi har ligget i hele denne kampen....

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Alle byttene kommer for seint, som vanleg. Savner at vi gjer dei første bytta for å vere offensive. Blir oppgitt
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Akkurat!  vi er helt avhengige av å score på den ene sjansen vi får slik at vi kan ligge lavt og kontre.  Vi styrer ikke spillet i det hele tatt

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg skylder fullt og helt på en tafatt McLaren. Mannen må forsvinne fort som faen. Han makter ikke å motivere spillerne i det hele tatt, og klarer ikke å gjøre de nødvendige taktiske grepene underveis for å endre kampbildet.
Man kan si hva man vil om stallen vi har, men vi har en bedre spillerbase enn det denne kampen gir uttrykk for, med spillere som wijnaldum og mitrovic som imponerte i tidligere klubb før de kom i hendene på McLaren. Han er eneste fellesnevner for de elendige resultatene denne sesongen, og må gå. 

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
McClaren bør ta opp mobilen og ringe Charnley fra bussen og si han rydder kontoret i morra om han får lønn ut sesongen. Så får feiten sjøl bla opp hva det koster å få hentet inn et fotballklokt hode......

Har fått de kampene han ba om nå, absolutt ingenting er bedret siden forrige sesong, til tross for dyre kjøp som sitter på benken.
« Siste redigering: 28. Des. 2015, 17:52 av Geordie »
No fate but what you make

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Mclaren har vært i gamet i evigheter og viser null fotballforståelse. Det finnes en manager der ute som er yngre og har mer kompetanse.  noe må gjøres nå før det et for sent

Det kan ikke være så mange flere uten fotballforståelse som ikke har vært i Newcastle allerede forhåpentligvis.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Og det verste er: Vi stiller opp på heilt samme måte i neste kamp. Dagens trøst, om det i heile tatt er noko, er at Villa taper.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.