20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30  (Lest 22163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Everton 26.12 kl. 18:30
« Svar #90 på: 26. Des. 2015, 20:47 »
Bare til å laste inn på WBA på mandag. Kommer til å gå på en smell. Lurer på unnskyldning til Mcclaren da? Det tette kampprogramet? Hahah

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 26. Des. 2015, 21:00 »
1) Elliot var konge i dag. Det samme gjelder vel så og si hele forsvaret. Colback hever seg fælt utover.
2) Vi taper ikke kampen pga. manglende bytter, men det kan hende vi taper mot WBA som følge av det.
3) Jeg sitter med noe av den samme følelsen som Kristoffer, at vi tok over mer og mer. At Mitrovic ikke putter den er jo bare utrolig.
4) Statistikken er forferdelig, og de første 35 er vi helt tilbakestående. Men ballbesittelsesstatistikken lyver noe, da Everton trilla ekstremt mye frem og tilbake i forsvar og midtbaneleddet. At vi har ett skudd på mål er også skremmende, men to av de største sjansene vi hadde gikk såvidt utenfor, uten at de er noe mindre av den grunn.

Jeg liker ikke McClaren noe bedre enn dere, men hvis vi skal sparke han må det forsyne meg stå klar en god erstatter, ellers er det lite vits.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 26. Des. 2015, 21:07 »
1) Elliot var konge i dag. Det samme gjelder vel så og si hele forsvaret. Colback hever seg fælt utover.
Seriøst? Elliot var god, men en håpløs boksing på scoringen. Mbemba var også solid, men Colo og Dummett var håpløse i dag. Janmaat også, burde vel være glad han fikk mer enn 35min på banen i dag.

Dummett har jo ingenting i PL å gjøre. ALT vi byr på offensivt kommer fra høyresiden og mye av grunnen til det er Dummett sin udyktighet. Utrolig lett å forsvare seg mot oss når motstanderen kan doble på sin venstreside og vite at høyresiden alikevel ikke er truet.
« Siste redigering: 26. Des. 2015, 21:10 av Daniel »

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #93 på: 26. Des. 2015, 21:09 »
Jeg liker ikke McClaren noe bedre enn dere, men hvis vi skal sparke han må det forsyne meg stå klar en god erstatter, ellers er det lite vits.

Er jo her problemet dukker opp i alle tilfeller. Om det utenkelige skjer at han får fyken, blir det vel assistenten som får ansvaret sesongen ut.....

Sitter å ser på Southampton - Arsenal, ikke snakk om at Saints legger seg bakpå med antifotball som vi driver med!!!!! FY FAEN, har ikke ord for hvor mye jeg misliker ledelsen i klubben vår. Jævla gjeng med amøber som har voldtatt klubben i en årrekke......

Snakket om "ugly win" før kamp, vi er jo ikke nærheten av det heller.... Joda, fikk noe fete sjanser etterhvert, imidlertid burde Everton ledet både 2 og 3-0 før det.

Møter opp i 4-4-2 til kamp mot et teknisk og hurtig Everton, samtidig som vi ikke har kantspillere på kant. Neida, kuker rundt med 2 sentrale midtbanespillere som må hate å spille for Newcastle mer og mer for hver kamp som går (Sissoko/Gini). Blir pissa på i lange perioder, spillere blir slitne, legger han løken på benken om, bytter spillere??? Nææææhhh, han aner vel for faen ikke hva han skal gjøre? Hadde flaks i Norwich-kampen, og fortsetter bare i samme spor, uten mål og mening!!!!! Ser absolutt ingen ting som tyder på en bevisst spillestil. Begynner å bli overbevist om at spillernes manglende motivasjon og innsats bunner ut i den totale mangel på strategi, spillestil, bruker spillere i feil posisjoner, mangel på utnyttelse av lagets sterke sider..... Dette har jo holdt på siden Pardews dager, og fortsetter tydeligvis med McClaren.
« Siste redigering: 26. Des. 2015, 21:20 av Geordie »
No fate but what you make

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 26. Des. 2015, 21:19 »
http://www.whoscored.com/Matches/959665/Live

For de som er interesserte. Cleverley og Mori banens giganter for Everton. Styrte det meste bakover og sentralt for Everton. Baines og Coleman er også noen beist av noen backer.

Vi burde ha putta på 1 av de 3 store sjansene vi hadde. Mitrovic sin skal sitte 100 av 100 ganger. Er jo bare å treffe målet .....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 26. Des. 2015, 21:25 »
Seriøst? Elliot var god, men en håpløs boksing på scoringen. Mbemba var også solid, men Colo og Dummett var håpløse i dag. Janmaat også, burde vel være glad han fikk mer enn 35min på banen i dag.

Dummett har jo ingenting i PL å gjøre. ALT vi byr på offensivt kommer fra høyresiden og mye av grunnen til det er Dummett sin udyktighet. Utrolig lett å forsvare seg mot oss når motstanderen kan doble på sin venstreside og vite at høyresiden alikevel ikke er truet.

Ja, er enig i at boksingen var fæl, men jeg er litt usikker på hva han bør gjøre annerledes. Umulig å holde ballen tror jeg, pga Mitrovic som står i veien. Å bokse en annen vei kunne kanskje være å foretrekke ;)

Ser ikke helt at Colo og Dummett var håpløse. At de ER håpløse som spillere er én ting, men i dag syns jeg de klarte seg bra. Dummett er lam fremover, men det visste vi.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 26. Des. 2015, 21:27 »
Vi har brukt rekordsummer på spillere og ligger på nedrykk.  Å legge skylden på Carr og co blir for dumt synes jeg. Mclaren er inkompetent og det har han bevist i x antall klubber.  Vi må ha en ny trener asap, ellers rykker vi ned

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 26. Des. 2015, 21:30 »
McClaren er inkompetent ja, men troppen er også håpløs. Ikke mange spillere som er gode nok i dagens 11'er.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 26. Des. 2015, 21:44 »
Vi har brukt rekordsummer på spillere og ligger på nedrykk.  Å legge skylden på Carr og co blir for dumt synes jeg. Mclaren er inkompetent og det har han bevist i x antall klubber.  Vi må ha en ny trener asap, ellers rykker vi ned

Ja, og hvor mange har slått skikkelig til? 
Vi visste at disse ungguttene kunne trenge tid på seg. Foreløpig har ikke alle de nyinnkjøpte imponert over en lengre periode. Det er også å håpe på for mye.

Den headingen til Mitrovic er en sjanse jeg føler meg trygg på at Cisse hadde putta. I de situasjonene er Cisse ofte iskald.
Hadde det blitt mål der hadde vi ikke diskutert McClaren med et ord nå. Så enkelt er det og så fort snur et avgjørende øyeblikk alt opp ned.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 26. Des. 2015, 23:04 »
Kvifor gjorde han ingen skikkelege byte idag? Det å byta i 88 minutt tek ikkje med som skikkeleg.
Heilt utruleg at Perez ikkje verte byta ut med for eksempel SDJ. Perez fekk lite til i dag.

18 kampar spelt. 17 poeng. 20 att. Dette verte nedrykksstrid heilt inn som vanleg. Folk lyte hugsa at me har etablert oss på nedre halvdel under Ashley sitt regime.
« Siste redigering: 26. Des. 2015, 23:23 av lgrinde »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 26. Des. 2015, 23:07 »
Det er over et år siden sist vi fikk en straffe og over to år siden vi sist fikk en straffe på hjemmebane.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 26. Des. 2015, 23:16 »
Det er over et år siden sist vi fikk en straffe og over to år siden vi sist fikk en straffe på hjemmebane.

2015 må vera noko av det verste året i Nufc sin historie. Til og med ein jevla straffe har me ikkje greidd få....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 27. Des. 2015, 02:46 »
McClaren er inkompetent ja, men troppen er også håpløs. Ikke mange spillere som er gode nok i dagens 11'er.

Saken har vært en helt annen hvis mclaren faktisk ikke hadde brukt penger, men han har fått nok penger til å kjøpe kompetente spillere.  Uansett om Carr og co bidrar mye i beslutninger,  så viser mclarens statistikk at han er inkompetent.  Derfor må han sparkes mener jeg

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 27. Des. 2015, 10:29 »

Tror vi må legge head coach-debatten bak oss og heller fokusere på de lysglimt som finnes. McClaren virker som en kjempetrivelig fyr og han fortjener respekt for at han gidder. For det finnes ingen dyktige personer med ambisjoner som gidder å lede en klubb som NUFC. For hvordan skal man prestere når handlingsrommet er så pinlig snevert og spillermaterialet er av Championship-kvalitet.

Det er pinlig å se jyplingen i NUFC når de møter lag som Everton (med all respekt, det er et meget godt lag) som skrur opp til et tempo som gjør dem til statister. Våre veike smågutter har ikke klart å takle høyt tempo på mange år. Det snur seg selvfølgelig ikke ved et simpelt head coach/managerbytte.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 27. Des. 2015, 10:54 »

Tror vi må legge head coach-debatten bak oss og heller fokusere på de lysglimt som finnes. McClaren virker som en kjempetrivelig fyr og han fortjener respekt for at han gidder. For det finnes ingen dyktige personer med ambisjoner som gidder å lede en klubb som NUFC. For hvordan skal man prestere når handlingsrommet er så pinlig snevert og spillermaterialet er av Championship-kvalitet.

Det er pinlig å se jyplingen i NUFC når de møter lag som Everton (med all respekt, det er et meget godt lag) som skrur opp til et tempo som gjør dem til statister. Våre veike smågutter har ikke klart å takle høyt tempo på mange år. Det snur seg selvfølgelig ikke ved et simpelt head coach/managerbytte.

Bra innlegg. Einig. Eg er for å kvitta seg med McClaren, men ikkje før eg veit at det er ein mykje betre ein som kjem inn.