20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Liverpool 6/12 kl. 17:00  (Lest 25348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Liverpool 6/12 kl. 17:00
« Svar #105 på: 06. Des. 2015, 19:01 »
Ikke noe velspillt kamp, det driter jeg imidlertid i! Et lag som jobber og står på for en gangs skyld, stygg seier som Myhre sier, det trengs nå! Bare om å gjøre å fortsette i samme trenden mot Tottenham!
No fate but what you make

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 06. Des. 2015, 19:02 »
Deilig med poeng, men tar poenga anyday. Trur vi må spele litt meir sånn som dette framover. Satse på defensiv trygghet og så ta det derfra. Bedre etter skåringa, men vi blir litt for redde for å holde på ballen etter dette. MEN,
vi har berre 1 skudd på mål fortsatt, så vi har utrulig mykje å jobbe med framover. Bra defensivt, offensivt har vi utrulig mykje å gå på. Trur vi må fortsette å køyre De Jong fra start og få han i kampform.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Des. 2015, 19:04 »
Ikke noe velspillt kamp, det driter jeg imidlertid i! Et lag som jobber og står på for en gangs skyld, stygg seier som Myhre sier, det trengs nå! Bare om å gjøre å fortsette i samme trenden mot Tottenham!

Viktigste er måten vi jobbet på uten ball synes jeg. For ofte har vi vært energiløse. I dag hadde vi en kamp igjen med skikkelig press. Det gjorde at LFC ikke fikk vendt opp i så stor grad.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 06. Des. 2015, 19:08 »
Det var veldig friskt med De JOng fra staart. klasse spiller! Gleder meg til neste helg. Håper De Jong starter da også!

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 06. Des. 2015, 19:09 »
Enig! Liker måten vi presser når Liverpool har ballen i dag, synd vi bare gjør det mot gode lag.
Syns det er deilig at Sissoko slår inn på slutten istedenfor å skjerme i hjørnet. Det er riktignok livsfarlig om ballen ikke når frem og Liverpool får enda en sjanse, men jeg syns de siste årene vi har feilet så utrolig mange ganger når vi skal skjerme ballen ved cornerflagget på slutten. Husker med mareritt ene gangen Simpson hadde muligheten til å slå en ferdiscoret pasning inn, så valgte han å skjerme, noe han klarte i ca 3 sekund før motstanderlaget plukket ballen, gikk rett i angrep og scorte.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #110 på: 06. Des. 2015, 19:12 »
Klart, deilig med seier. Men dette har jeg sett altfor mange ganger. Bare energi i en kamp mot et storlag, neste 5 helt rævva.

Ikke for å være så altfor negativ, men Liverpool var forferdelig dårlige.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 06. Des. 2015, 19:57 »
Klart, deilig med seier. Men dette har jeg sett altfor mange ganger. Bare energi i en kamp mot et storlag, neste 5 helt rævva.

De manglet også Cutinihoio og Can. Førstnevnte har vært meget god i år.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 06. Des. 2015, 20:16 »

De manglet også Cutinihoio og Can. Førstnevnte har vært meget god i år.

Ikke glem at vi manglet Williamson.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 06. Des. 2015, 21:45 »
Syns vi skal kunne berømme oss selv for måten vi spilte LFC dårlig på denne matchen.
Ellers tenkte jeg også gjennom hele kampen at det er så trist at ikke spillerne våre leverer samme prestasjoner og holder samme trykk mot svakere motstand.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 06. Des. 2015, 23:00 »
Tapte 300 kr og byttet ut Gini på Fantasy før runden. Takk meg for tidenes Liverpooljinx  8)

...og det er selvsagt ikke et skår i gleden! :D

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 06. Des. 2015, 23:13 »
Åpenbart en ufattelig deilig og viktig seier!!!!

Men; vi skal ikke la oss lure. Liverpool var utrolig dårlige. Og vi jobbet hardt men spillemessig var det ikke såå mye bedring å spore. Med tanke på hvor mye bedre de har vært mot antatte topplag er jeg fortsatt like engstelig. Men nå skal vi jo møte flere topplag så kanskje det snur allikevel:)
« Siste redigering: 07. Des. 2015, 06:57 av lefsen »

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 06. Des. 2015, 23:23 »
Det var de. Merkelig lavt tempo fra start, noe som gagnet oss. Men kanskje var det rett og slett bare vi som lyktes med å temme Klopps mannskap? Uansett skal vi glede oss over seieren og ta med oss tre livsviktige poeng og at laget la ned en god innsats.

At dette resultatet er et vendepunkt er det for tidlig å si, men McClaren har nå fått et lite pusterom og litt ekstra tid til å forme laget etter hans filosofi. Men jeg må samtidig erkjenne at jeg ikke er fotballfaglig sterk nok til å se konturene av det McClaren prøver på til tross for at vi nærmer oss halvspilt sesong. Etter kampen i dag ser jeg ærlig talt ikke den store forskjellen fra tiden under Pardew.. og det er jo litt pinlig at jeg ikke gjør ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 07. Des. 2015, 00:13 »
Ikke for å ta så veldig mye bort fra Newcastle i dag, men Klopp og Liverpool stilte med Lucas og Allen på midten, og Milner og Ibe på kantene. Det er masse sirup og middelmådighet, det. Klopp dreit på draget i dag, og Newcastle takket og bukket.

Men Newcastle gjør for all del en god kamp. Herlig press til en forandring.
Nei.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 07. Des. 2015, 11:17 »
Alltid deilig å slå Liverpool. Som regel mange av de fansene rundt oss nordmenn...
Jeg sier det igjen, Anita har kvaliteter som et godt sammensatt PL-lag burde klare å dra bedre nytte av. Han var god i går!
Det samme gjelder for Gini og Sissoko. Ekstremkvaliteter som kommer for sjeldent til syne. En bedre manager hadde rettet på dette uten tvil.

"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 07. Des. 2015, 17:29 »
Ikke for å ta så veldig mye bort fra Newcastle i dag, men Klopp og Liverpool stilte med Lucas og Allen på midten, og Milner og Ibe på kantene. Det er masse sirup og middelmådighet, det. Klopp dreit på draget i dag, og Newcastle takket og bukket.

Jepp. Fikk en julegave av Klopp i går.

MOTD: