20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00  (Lest 24538 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #90 på: 21. Nov. 2015, 17:30 »
Første på mål! Wow!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 21. Nov. 2015, 17:30 »
Elliot er god.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 21. Nov. 2015, 17:30 »
eneste spilleren som kan utgøre noe sitter fortsatt på benken!!! De Jong. SPark den jævla McClaren få inn ny trener. Ajax treneren inn.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 21. Nov. 2015, 17:31 »
Sitter å venter på at det er Gouffran som får siste byttet  8)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 21. Nov. 2015, 17:33 »
Cisse. KA I HELVETE MC? Har ikkje akkurat fått så mykje å jobbe med Mitro. Svarte faen. No gidd ikkje eg å sjå meirmopïrtkopqnahbn

Jepp,Mclaren er en talentløs fjott. Cisse er enda mer avhengig av innlegg enn Mitrovic. Det er midtbanen og Dummett som det må gjøres noe med mener jeg.Ikke Mitrovic og Perez som fungerer godt sammen.

Jo, men sjå på Thauvin då. Han er sjanselaus!!!

Utfordringen er at vi har en sentral midtbane som overhodet ikke gir hjelp til vingene mener jeg. Vingene må gjøre alt selv for å komme rundt sin back. Vi ser jo at Thauvin har gode innlegg, men han må sannsynligvis, som Sissoko, bli satt opp satt opp i rom for at han skal være effektiv. I dag er det ingen som gjør dette, og han blir heller ikke satt opp i en mot en situasjoner fordi vi vrir aldri spillet. I tillegg får han absolutt ingen støtte fra Dummett som tilbyr ingenting fremover. Ergo mener jeg Thauvin og Sissoko  har verst mulige arbeidsforhold. Samme kan sies for Perez og Mitrovic,

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 21. Nov. 2015, 17:33 »
Savner Cabaye!! Trenger enn sånn spiller!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 21. Nov. 2015, 17:34 »
Cisse. KA I HELVETE MC? Har ikkje akkurat fått så mykje å jobbe med Mitro. Svarte faen. No gidd ikkje eg å sjå meirmopïrtkopqnahbn

Jepp,Mclaren er en talentløs fjott. Cisse er enda mer avhengig av innlegg enn Mitrovic. Det er midtbanen og Dummett som det må gjøres noe med mener jeg.Ikke Mitrovic og Perez som fungerer godt sammen.

Utfordringen er at vi har en sentral midtbane som overhodet ikke gir hjelp til vingene mener jeg. Vingene må gjøre alt selv for å komme rundt sin back. Vi ser jo at Thauvin har gode innlegg, men han må sannsynligvis, som Sissoko, bli satt opp satt opp i rom for at han skal være effektiv. I dag er det ingen som gjør dette, og han blir heller ikke satt opp i en mot en situasjoner fordi vi vrir aldri spillet. I tillegg får han absolutt ingen støtte fra Dummett som tilbyr ingenting fremover. Ergo mener jeg Thauvin og Sissoko  har verst mulige arbeidsforhold. Samme kan sies for Perez og Mitrovic,

Hadde gjort seg med Colback. Han er milevis bedre enn de andre alternativene vi har ser vi tydelig nå som han er borte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 21. Nov. 2015, 17:36 »
Hahahah nå bytter han inn De jong. 77 minutt! Hva faen skal han utrette mirakler på 10 minutter.. Idiot MC

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 21. Nov. 2015, 17:37 »
Hahahah nå bytter han inn De jong. 77 minutt! Hva faen skal han utrette mirakler på 10 minutter.. Idiot MC

Ja, ke fan er vits!! Må jo berre vera totalt øydeleggande for karen. Herregud so gale.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 21. Nov. 2015, 17:37 »
Jeg er jævlig spent på å høre han forsvare at han ikke bytter tidligere. skulle vært gjort til pause.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 21. Nov. 2015, 17:38 »

Anita er ikkje god nok for PL. Det har eg sagt lenge.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 21. Nov. 2015, 17:39 »
Jeg er jævlig spent på å høre han forsvare at han ikke bytter tidligere. skulle vært gjort til pause.

Det jeg ikke forsår meg på. Tror mangere om ikke bytter at laget plutselig skal spille bedre fotball. Sånn ut av det blå. Rart og veldig veldig frustrerende!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 21. Nov. 2015, 17:42 »
Patetisk. McClaren må gå. Spørsmålet er hvem vi kan få inn?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 21. Nov. 2015, 17:43 »
Det 3.målet der går ikkje på at den sentrale midtbana vår ikkje fungerar! Det går heilte åleina på at heile laget, bortsett frå Elliott ikkje gjer jobben sin eller gidde prøva ein gong!

SPARK MCCLAREN!!!!!!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 21. Nov. 2015, 17:46 »
Der vet du at jeg er uenig med deg Kristoffer :) Colback tilbyr nesten ingenting fremover han heller, dessverre. Det blir for mye tversover. Dog er dette ikke hans feil, Mclaren bør jo skjønne at Colback er et rivjern, ikke en Cabaye. Colback kan gjerne spille DM, men vi trenger en midtbane med blikk, som kan føre ballen med fart fremover slik vi kommer oss gjennom midtbaneleddet og dermed tvinger forsvaret til å støte. Da er det enkelt å skape overtall på kant.