20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00  (Lest 24556 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #75 på: 21. Nov. 2015, 17:20 »
hva skjer med at han får stå HELT alene der bake?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 21. Nov. 2015, 17:21 »
Merkverdig at ikke De Jong får større mulighet til å påvirke matcher når vi er så bleike fremover.

Det kan uansett ikke bli verre en det er nå. Derfor bør han prøves. Helt utrolig at vi fortetter med møkkaspillet uten at det gjøres skifter.

En annen ting er at det er overraskende at det er så mange som er usikre på om Mclaren bør sparkes med tap idag. Med tanke på hans historikk som manager og beløpet han har brukt, synes jeg valget er enkelt. Og jeg bruker som regel å være en optimist ;)

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 21. Nov. 2015, 17:21 »
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHA... Håper alle går fra stadion nå. Det bør sende signal til dette ræva hore laget, alle bør få bot i lange baner!! Null lønn i mangen måneder!!! HErregud!!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 21. Nov. 2015, 17:21 »
Cisse. KA I HELVETE MC? Har ikkje akkurat fått så mykje å jobbe med Mitro. Svarte faen. No gidd ikkje eg å sjå meirmopïrtkopqnahbn
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 21. Nov. 2015, 17:22 »
Legg ned hele jævla klubben så jeg slipper dette. Herregud for en talentløs klubb.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 21. Nov. 2015, 17:23 »
Fy faen for et lag. Alt for dårlig. Helt katastrofe.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 21. Nov. 2015, 17:23 »
Herregud so elendig.

Kor er Janmaat på innlegget der?? Han er so dårleg defansivt. Skal ikkje skulda kunn på han her no, heile laget møter nok ein gong ikkje opp til kamp!
Merkverdig at ikke De Jong får større mulighet til å påvirke matcher når vi er så bleike fremover.

Det kan uansett ikke bli verre en det er nå. Derfor bør han prøves. Helt utrolig at vi fortetter med møkkaspillet uten at det gjøres skifter.

En annen ting er at det er overraskende at det er så mange som er usikre på om Mclaren bør sparkes med tap idag. Med tanke på hans historikk som manager og beløpet han har brukt, synes jeg valget er enkelt. Og jeg bruker som regel å være en optimist ;)

Einaste problemet er den store usikkerheiten ved kven som kjem inn. Er jo berre fjottar me får tak i under Ashley. Alt er so amatørmessig under Ashley.
Neste kamp er jo garantert tap det og. Pardew var ikkje det største problemet i denna klubben, han var eit av dei...
« Siste redigering: 21. Nov. 2015, 17:25 av lgrinde »

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 21. Nov. 2015, 17:23 »
Hvordan kan noen som tror at det vil utgjøre en forskjell å bytte Mitrovic for Cisse uten å endre på spillet rundt han, få seg jobb som manager? PROBLEMET ER AT BALLEN ALDRI KOMMER FREM TIL SPISSEN.

for en gjøk.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 21. Nov. 2015, 17:23 »
Cisse. KA I HELVETE MC? Har ikkje akkurat fått så mykje å jobbe med Mitro. Svarte faen. No gidd ikkje eg å sjå meirmopïrtkopqnahbn

Jepp,Mclaren er en talentløs fjott. Cisse er enda mer avhengig av innlegg enn Mitrovic. Det er midtbanen og Dummett som det må gjøres noe med mener jeg.Ikke Mitrovic og Perez som fungerer godt sammen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 21. Nov. 2015, 17:26 »

Jepp,Mclaren er en talentløs fjott. Cisse er enda mer avhengig av innlegg enn Mitrovic. Det er midtbanen og Dummett som det må gjøres noe med mener jeg.Ikke Mitrovic og Perez som fungerer godt sammen.

Jo, men sjå på Thauvin då. Han er sjanselaus!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 21. Nov. 2015, 17:26 »
Syns det er greit å ta ut Mitrovic som har vært hårreisende dårlig. Men kunne kanskje satt innpå De Jong og satt Perez frem for å skape noe spillmessig. Dummett har vi dessverre få alternativer til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 21. Nov. 2015, 17:26 »
McClaren må sparkes etter kampen!!! for guds skyld. Det her blir aldri bedre!! Trenge managere med litt historie. God trener som alle har hørt om!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 21. Nov. 2015, 17:26 »
Vi er faktisk enda mer i driten enn vi var med Pardew. Husk hvilket lag han hadde, det var faktisk ikke i nærheten av det vi har i dag. Potensiale er mye større, men prestasjonene er faktisk verre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 21. Nov. 2015, 17:29 »
Haha dette er heilt utruleg å sjå...Skandale at eit lag kan prestera so dårleg, gong på gong!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 21. Nov. 2015, 17:29 »
Poenget mitt er ikke at Mitro går ut, da han ikke har vært god nok idag. poenget mitt er at MC tror at han bare kan bytte den ene mot den andre, og tro at noe som helst skal forandre seg til det bedre.

Få innpå den eneste spilleren vi har på benken som faktisk kan komme inn og styre et angrep som mangler retning - De Jong.