20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sheffield Wednesday  (Lest 13861 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sheffield Wednesday
« Svar #45 på: 23. Sep. 2015, 22:43 »
Skjønner godt om fansen snur seg fullstendig mot spillerne. Trenger en skikkelig filleristing en god del av dem.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #46 på: 23. Sep. 2015, 22:45 »
Bare å glede seg til Chelseakampen.........eller....??

Tror seriøst ikke jeg kommer til å gidde å se den slik ting er for tiden. Husker en gang for lenge, lenge siden, når det faktisk var litt spennende å følge dette laget.... Begynner å bli svææææææært lenge siden.
No fate but what you make

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 23. Sep. 2015, 22:54 »
Når Carver tok over etter Pardew tenkte at det var en traust og kjedelig ansettelse, men jeg hadde ikke i min villeste fantasi sett for meg at det skulle bli så ille som det ble. McClaren følger veldig fint opp.

Forresten så må Carr gå. Gjerne Charnley også.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 23. Sep. 2015, 22:58 »
Må seie at eg er fryktelig skuffet,jævlig forbanna, men ikkje overraska. Vi er ikkje i form i det heile tatt, og for øyeblikket er det ingenting som fungerer. Vi slipper inn mål, har minst avslutninger på mål PL, og da skårer vi vi jo sjølvsagt minimalt med mål og.

Har vel eit skudd på mål i denne kampen, og supporterne måtte vente heilt til det 85. minutt før det skjedde. Ei flau oppvisning av laget og resten av laget. Synes godt supporterne kunne ha fått tilbake pengene sine elns som kompensasjon, men det kommer aldri til å skje. Mitrovic tilbake mot Chelsea, men kva hjelper det når laget ikkje henger sammen. Da hjelper det lite at han i tillegg er ein såpass aggressiv spiller, tipper det blir mykje kort i denne kampen og som mot Arsenal.

Fy faen dette var jævlig.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 23. Sep. 2015, 23:22 »
Og for å toppa det heile so bommar De Jong på to store sjansar heilt på tampen. Kvar einaste spelar i troppen sviktar jo totalt og er heilt ute av det.

"De Jong hammers over another great chance - that's two sitters from De Jong in the space of a minute."

Eg veit det er McClaren som sit med ansvaret, men han får jo ingen respons frå spelarane heller. Dette er jo berre ei forlenging av førre sesong i 2015.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 23. Sep. 2015, 23:48 »
Virker som om det bare er Janmaat som gidder å prøve..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 24. Sep. 2015, 08:04 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/newcastle-0-1-sheffield-wednesday-10122552

6 ganske depressive poeng som dras frem etter denne kampen. Ting ser ikke lyst ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 24. Sep. 2015, 09:35 »
Eg veit det er McClaren som sit med ansvaret, men han får jo ingen respons frå spelarane heller. Dette er jo berre ei forlenging av førre sesong i 2015.

McClaren har siden ansettelsen i juni ikke lyktes med å skape den nødvendige entusiasme og vinnermentalitet i spillergruppa så da uteblir responsen. Jeg kan ikke fatte at spillerne ønsker å motarbeide ham etter så kort tid? Han er en ekstremt rolig og sindig person, og sikkert vel og bra det, men det er rettferdiggjør også spørsmålet om han har den nødvendige autoriteten slik situasjonen er. Men vi bare vente. Som det så fint påpekes i artikkelen som Kristoffer la ut;
"All we can do is wait and hope ? based on nothing really ? that it will get better."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 24. Sep. 2015, 13:34 »
Tror dette laget kunne trengt en eller to lederskikkelser utpå der som kunne kjeftet litt og gått foran og brettet opp ermene og tatt i et ekstra tak når det trengs som mest.

Ellers veldig enig med Eriksen, Janmaat er liksom han ene som gidder litt mer enn de andre. Husker jeg irriterte meg i West Ham kampen over at han (av alle som er høyreback!) var den mest målfarlige spilleren vår. Deretter ble jeg jo glad for at han scoret mot Watford men samtidig litt bekymret over at det igjen var han som prøvde og fikk til noe. Virker som mange av spillerne våre har en sterk "likeglad holdning" og burde lært litt av nettop Janmaat.

Fortsetter det slik så blir det umulig for spillere som Wijnaldum, Mitrovic og Mbemba og heve dette laget noe spesielt. De vil heller bli trukket ned på et lavere nivå av et altfor svakt kollektiv. Kan ikke si annet enn at jeg er oppriktig bekymret for klubben vår nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 24. Sep. 2015, 14:07 »
De nye spillerne er tilsynelatende godt nedtrukket i gjørma allerede, de. Wijnaldum anså jeg som vårt sterkeste kort av sommerens kjøp. Det vil si, jeg anså han som den som kom til å ta nivået kjappest. Han ser helt håpløs der utpå, ikke noe bedre enn Dan Gosling for et par år siden. Det er ille, det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 24. Sep. 2015, 14:13 »
Med forbehold om at jeg IKKE har sett Watford (kun høydepunkter) og Wednesday kampene, så syns jeg Mbemba har sett for bra ut til å ha blitt "trukket ned" allerede. Spent på hvor lenge det varer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 24. Sep. 2015, 15:00 »
Med forbehold om at jeg IKKE har sett Watford (kun høydepunkter) og Wednesday kampene, så syns jeg Mbemba har sett for bra ut til å ha blitt "trukket ned" allerede. Spent på hvor lenge det varer.

I går var han visstnok svak, i lag med resten av laget.

Er jo det som er det store problemet. Ein kan sei at Rooney har vore svak til no i sesongen, me har 11 spelara ute på bana som er svake.

Må jo og berre koma med eit stikk. Viss Colback hadde spelt hadde han av ein del vorte slakta, sjølv om heile laget meir eller mindre var like dårleg. Ser Anita spelte heile kampen i går. Eg ser berre ikkje heilt at han skal vera ein fast midtbanespelar for oss i framtida.
« Siste redigering: 24. Sep. 2015, 15:02 av lgrinde »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 24. Sep. 2015, 16:28 »
I går var han visstnok svak, i lag med resten av laget.
Må jo og berre koma med eit stikk. Viss Colback hadde spelt hadde han av ein del vorte slakta, sjølv om heile laget meir eller mindre var like dårleg. Ser Anita spelte heile kampen i går. Eg ser berre ikkje heilt at han skal vera ein fast midtbanespelar for oss i framtida.

Forskjellen er at Colback jevnt over har vært svak i alle kampene mener jeg, men likevel har fått spille. Anita startet bra, men fikk den dårlige kampen mot WH. Anita ble vraket, mens Colback fikk derimot fortsette.  Ergo synes jeg at Mclaren ikke fremstår som konsekvent.

De nye spillerne er tilsynelatende godt nedtrukket i gjørma allerede, de. Wijnaldum anså jeg som vårt sterkeste kort av sommerens kjøp. Det vil si, jeg anså han som den som kom til å ta nivået kjappest. Han ser helt håpløs der utpå, ikke noe bedre enn Dan Gosling for et par år siden. Det er ille, det.

Gini tror jeg ville vært god i et riktig sammensatt lag. Problemet er at han kanskje er en litt bedre versjon av Sissoko. Han er god på løp og god til å avslutte, litt bedre nærteknikk, kan slå pasninger, men er ikke superkreativ. Jeg synes det er smått utrolig at vi bruker så mye penger på en slik spiller når vi har flust av slike typer før, altså spillere som kan spille som indreløper eller som en tierrolle: Vi har De Jong, Perez og Sissoko. Samtidig skriker laget etter kreativitet på midten  og fart på topp, men det var det visst ikke viktig å få tak i.

Synd å si det, men da jeg så McLarens første lagoppsett visste jeg at denne sesongen også kom til å gå til helvete.

« Siste redigering: 24. Sep. 2015, 16:31 av Thomas »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 24. Sep. 2015, 19:41 »
Forskjellen er at Colback jevnt over har vært svak i alle kampene mener jeg, men likevel har fått spille. Anita startet bra, men fikk den dårlige kampen mot WH. Anita ble vraket, mens Colback fikk derimot fortsette.  Ergo synes jeg at Mclaren ikke fremstår som konsekvent.

Gini tror jeg ville vært god i et riktig sammensatt lag. Problemet er at han kanskje er en litt bedre versjon av Sissoko. Han er god på løp og god til å avslutte, litt bedre nærteknikk, kan slå pasninger, men er ikke superkreativ. Jeg synes det er smått utrolig at vi bruker så mye penger på en slik spiller når vi har flust av slike typer før, altså spillere som kan spille som indreløper eller som en tierrolle: Vi har De Jong, Perez og Sissoko. Samtidig skriker laget etter kreativitet på midten  og fart på topp, men det var det visst ikke viktig å få tak i.

Har tenkt det samme selv. Vi er fortsatt altfor tynt bekledd på enkelte plasser (begge backene og midtbanen) mens Ayoze som var ett av lyspunktene ifjor bare har blitt dyttet enda lenger bakover i køen etter sommerens overgangsvindu.

McLaren var jo flere ganger ute og sa seg veldig fornøyd med sommerens signeringer sent i overgangsvinduet, men det er litt vanskelig å være helt enig i det nå.

Vi kan jo diskutere Colback og Anita opp og ned og i mente hele høsten om vi vil, men faktum er at vi har ikke så veldig mange bedre alternativer i deres posisjoner, Cheicken er jo snart fotball invalid hvis det ikke er Elfenbenskysten han skal spille for, virker det som...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 24. Sep. 2015, 20:08 »
Forstår ikke helt hvordan folk kan avskrive Wijnaldum fra en sittende midtbanerolle. Hvor mye Eredivisie har folk sett liksom?