Vel... Nå Har jo Dummet vist seg som en meget god stopper, kanskje den beste av alle. Så om Haidara er tilbake, er det et fint trekk. Anita mestrer også fint begge backene, mens Colbeck stortsett gjør det bra på venstreback. Saviet er også en potet som kan gjøre en fin jobb som back... Dessuten har vi Lascelles som bør få spilletid om han skal utvikle seg, og vi har vel fortsatt Williamson om han ikke er lånt ut? Og mulig vi har sikret oss en tilbake hente klausul isåfall.. Mbemba ser nesten bedre ut på høyre enn han gjør som stopper, da han har mye sterke offesive og defensive kvaliter, og de store feilene hans blir ikke like farlige.. Skal ikke se bort i fra at Mbabu kan gjøre en forykende jobb.. Og om Taylor er også et alternativ når han er frisk som stort sett gjør det strålende.. Forsvaret henger ikke helt sammen... Mye fordi Mbemba er ung og blir nok mer stabilt god med tiden, da han virker å ha et enormt godt utgangspunk. Mens Colocini som fra ¨være suveren i et par år til å slite mer og mer, gjør tidvis en bra jobb, men han prøver å være hele forsvaret alene. Det redder oss sikkert mange ganger, da Mbemba etc fort kunne funnet på å gjøre en feil om Colo ikke hadde rykket ut, men dette er da ikke ideelt for et forsvar.Jeg blir stadig mer imponert over de offensive kvalitetene til Colosini. Han tar med seg ballen opp, slår fine pasninger,. Virker bare litt overivrig etter å gjøre det godt igjen. Men jeg ser for meg at Lascelles med tiden vil ta plassen til Colocini og forhåpentligvis vil danne et kjempepar med Mbemba.. Og det er nesten rart at han har fått spille så lite,, det vil si at stopperne våre har vært friske stort sett hele tiden.. Så spiilletiden kommer. På den annen side kunne et stopper som Shawcross gitt oss lederevner luftstyrke erfaring, og en stopper i en alder som har noen år igjen. 27 er han vel ca. Men på den annen side, vil det da bli tøft for Lascelles å få prøve seg, men så mye kan vi ikke tenke på talente våres. Da får vi heller låne dem ut, og etablere dem til et fint stopperpar om et par år...
Nå ser det litt 5050 ut at vi får Gomis. Troverdige kilder sier veien til å bli i Swanse nå er lang, mens Newcastle er det eneste sansynlige alternativet... Hvis vi får han billlig, til en billig lønn,, er han sikkert en brukbar spiss. Har sett han score ganske voldsomt for Lyon i perioder. Men dette er bare stalfyll jeg håper vi ikke bruker alt for mye penger på.
Og det ser også ut til at Townsend mest sansynlih ender hos oss nå. Jeg bare håper ikke den summen er så høy som nevnt, men jeg tar det med et smil at vi henter dissa, da dette sikkert er penger Ashlei ville knipt på uansett hvor bra alternativet var.. Og det er ikke slik at vi selger noen gode for å få inn en dårlig, så egentlig kan det bare være bra.. Eneste jeg er redd for er at Thouvin blir solgt på bekostning av Townsend, men hvis Thouvin er for høy på seg selv og dette ganger laget, har jeg ikke tvil om at det kan være tilfellet...
Tottenhamtrenern sier han har trukket seg i kampen om Beharino da han ikke vil ha dårlig atmon av nsfære i laget..Og at den største stjernen er en spiller man må vente på skal bli god. Kanskje ikke største stjernen men dyreste. Så nå står det 5050 mellom oss, og om WBA skal tviholde på han... Begynte jo å vrake han mye for typiske Pulis spillere, og ser ikke ut til å ha noe bedre enn å selge ha, men det virker som han virkelig vil prøve beholde han av en grunn... Men stoler ikke på trenere, de sier det som lønner seg for laget. Og hvis han vil ha Beharino hadde han sagt akkurat det samme for å redusere prisen oh konkurransen..