20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 191397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #465 på: 20. Jan. 2016, 10:24 »
Kanskje en upopulær mening, men jeg synes faktisk det er like bra om Berahino går til Chelsea, om det utløser en overgang for Remy til oss. Er selvfølgelig farfetched ettersom vi bare har vært "interessert" i Remy, mens vi hadde pengene klare til å kjøpe Berahino... Men Remy er en deilig spiller jeg VET gjør det bra i nufc med det laget han vil ha rundt seg nå. Berahino er et større talent med potensielt større fremgang, men nå gjelder det først og fremst å unngå nedrykk for min del!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 20. Jan. 2016, 10:26 »
Remy vil være en nødløsning som kun vil bli her en halv sesong. Berahino er en spiller vi forhåpentligvis kan videreutvikle og som ihvertfall kan bli her 2-3 sesonger. Berahino 100 av 100 ganger for min del!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #467 på: 20. Jan. 2016, 10:49 »
Tviler også på at Berahino velger oss. Han havner nok i Chelsea og så kommer Remy til oss på lån. Vi må da uansett hente inn en spiss i sommer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 20. Jan. 2016, 10:53 »
Remy på lån ut sesongen er en OK nødløsning hvis Chelsea stikker av med Berahino.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #469 på: 20. Jan. 2016, 12:49 »
Er det bare Townsend og Berinho det er snakk om å hente før vinduet stenger, eller er de på utkikk etter noen andre. Personlig syntes jeg det er merkelig hvis de kun går inn for de to og ikke er på utkikk/i snakk om andre spillere.

Syntes begge disse mulige avtalene drøyer veldig nå, så det hadde vel vært lurt å ha noen andre kort å spille på når det gjelder å hente spillere inn?

Vi er fortsatt håpløse i forsvaret til tider, så der må de jo forsterke...

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #470 på: 20. Jan. 2016, 12:57 »
Ser ikkje ut som me vert kvitt noko "Daukjøtt" heller, Cisse for eksempel. Har vel nærmast vore ubrukelig dei sisste gongane eg har sett han. Er vel fleire med fordel kunne "luka" bort.
Frigjort faste utgifter som ein har lite igjen for!!
Kunne tenkt meg å erstatta Collo også, utruleg at ikkje han er skada etter kjøret som har vore den siste månaden! Bank i bordet,håpar han heldt seg skadefri men forsterkning av forsvaret har eg etterlyst lenge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 20. Jan. 2016, 13:13 »
Cisse er skadd for øyeblikket, og lite salgbar. Coloccini har tross alt funnet tilbake til gammel storhet den siste tiden, og signerte ny kontrakt i sommer. Lite sannsynlig at han drar da nå i januar. Gouffran og Obertan er vel blant annet spillere vi er villige til å la gå, men det skal også dukke opp interesserte klubber for såpass begrensa spillere som må matche lønn og hele pakka.
Vedrørende alternativer for Berahino og Townsend er der nevnt flere mulige alternativer. Deriblant Matt Philips og Scott Sinclair av vinger og Remy blir enda pratet om som en nødløsning. Jeg syns jo allikevel det er helt på sin plass at vi enda holder hardt på førstevalgene våre - selv om jeg er mildt sagt lunken til Townsend.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 20. Jan. 2016, 13:14 »
Når det kommer til Cisse, ville det vært ett under om vi ble kvitt han nå. Mistet form og egenskaper, tillegg til å være ute til nærmere april.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 20. Jan. 2016, 15:10 »
Ser Sam Byram forlot Leeds til fordel for West Ham. Virker som en spennende spillertype som hadde gjort seg som utfordrer til Janmaat på høyresida.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 20. Jan. 2016, 17:11 »
Pato til Chelsea iflg flere medier. Klar bane for Berahino til oss!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 20. Jan. 2016, 19:06 »
Pato til Chelsea iflg flere medier. Klar bane for Berahino til oss!
Spørs vel om ikke Tottenham fortsatt har et ord med i den kampen?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #476 på: 20. Jan. 2016, 19:26 »
Det spørs ja. Siste er vel at Pochettino ikke er så kåt på Berahino som han var i sommer - angivelig på grunn av holdninger. Men dette er media sin vinkling på managerens generelle utsagn om deres transferpolicy så ta det for det det er. Tipper at det blir konkurranse til døra uansett.

Selv er jeg ikke overbevist om at han blir en suksess, iallefall ikke på kort sikt, men et spennende kjøp vil det være. Av det som kanskje er (u)realistisk av oss å få inn dørene så er han kanskje det beste vi kan få til (urealismen ligger i hvilke klubber som faktisk er med i en budrunde).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #477 på: 21. Jan. 2016, 00:52 »
I følge The Mirror har vi lagt inne et bud på Berahino, £15m!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #478 på: 21. Jan. 2016, 00:55 »
Berahino får jo knapt spille, så at han forsvinner fra WBA vil jeg si er neste 100% sikkert. Når Chelsea linkes så sterkt til Pato kan vi nesten avskrive de helt. Var kanskje bare mediaskapt det ryktet uansett? Berahino er bare 22 år og har 22 mål på sine to og en halv sesong i PL, kanskje ikke det Man.Utd, Arsenal og City ser etter? Soton har henta Austin, og Everton bruker vel ikke sånne summer når de har Lukaku. Stoke, West Ham og Palace, sammen med Tottenham og Newcastle er de eneste klubbene jeg ser som potensielle kjøpere av Berahino. Newcastle virker i særklasse mest aktive og derfor er denne overgangen i høyeste grad realistisk. I Newcastle er sannsynligheten stor for at Berahino får spille fast med en gang, og Newcastle er en klubb med uforløst potensial. Så lenge ikke de andre nevnte klubbene viser interesse og kjøpekraft snarest, tipper jeg Berahino kommer inn dørene innen en uke, og kanskje allerede innen lørdag. Står på om WBA aksepterer £15-18M, for jeg tror Berahino er ganske gira på å finne ny klubb.
Black and white since 1996

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 21. Jan. 2016, 07:38 »
Tja, er vi så sikre på at Berahino vil gå rett inn i startoppstillinga? Er slett ikke sikker på at jeg vil rangere Berahino høyere enn Perez, og vi vil miste en av de viktigste suksessfaktorene våre den siste tida hvis vi tar ut Mitrovic og hans evne til å holde på ballen. Slik jeg ser det vil Berahino først og fremst være en gamechanger som kan komme inn og tilføre tempo og avslutteregenskaper utover i kampene.