20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester Utd - Newcastle 22/8 - 13.45  (Lest 20214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Manchester Utd - Newcastle 22/8 - 13.45
« Svar #75 på: 22. Aug. 2015, 15:37 »
0-0, sier meg fornøyd! 😊
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #76 på: 22. Aug. 2015, 15:39 »
Vel, kampen viser vi har en del å gå på, imidlertid helt nydelig å gi scum denne smellen!  :D

Driter i det negative, vi skal på ingen måte tro vi skal finspille på Old Trafford. Fansen utklasser søpla til Scum, viser glimtvis at det bor en del positive ting i laget, poeng borte og holder nullen! Deilig!  8)
No fate but what you make

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 22. Aug. 2015, 15:42 »
Herlig boost for gutta. Det er mye potensiale i laget. Det som bekymrer meg er at vi ikke i de to siste kampene ikke har vært i nærheten av å kontrollere spillet. Hadde vi bare fått inne en dyptliggende playmaker tror jeg vi kan utrette en del mer enn vi gjør nå. Men 0 0 mot Scums er uansett digg!!!!!  Til slutt er det deilig å se Krul tilbake i matchvinnende form.

« Siste redigering: 22. Aug. 2015, 15:49 av Thomas »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 22. Aug. 2015, 15:45 »
Må si meg fornøyd med både Colo, Mbemba og Tayls i denne kampen. Lenge siden forsvaret vårt har fungert såpass bra. :D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #79 på: 22. Aug. 2015, 15:46 »
Kontrollere spillet borte mot Swansea og borte mot Man Utd? Det er ikke ting jeg verken drømmer om før seriestart, eller bekymrer meg for under kamp!

Andre ting som bekymrer meg mer..

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 22. Aug. 2015, 15:54 »
Gledelig kamp defensivt. Manu kommer til mange ufarlige avslutninger, men bare to virkelig store sjanser ved Chicharito og Smalling. Ellers viser Perez at han SKAL spille i dette laget.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 22. Aug. 2015, 15:54 »
Perez og Mitrovic spiller seg inn på laget ja.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 22. Aug. 2015, 15:55 »
Kontrollere spillet borte mot Swansea og borte mot Man Utd? Det er ikke ting jeg verken drømmer om før seriestart, eller bekymrer meg for under kamp!

Andre ting som bekymrer meg mer..

Jeg sa ikke at skal kontrollere spillet borte mot ManU.  Men skal vi vinne kamper på bortebane må vi være i stand til å holde på ballen av og til synes jeg. Med det midtbaneoppsettet vi har nå tror jeg vi kommer til å slite mot mange lag. Swansea er et lag vi konkurrerer direkte med synes jeg og vi har investert tungt i dette vinduet. Dermed forventer jeg at vi var med enn det vi var i den kampen før Jaanmat ble utvist.

« Siste redigering: 22. Aug. 2015, 16:01 av Thomas »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #83 på: 22. Aug. 2015, 17:19 »
Du sa du var skuffet over at vi ikke var i nærheten av å kontrollere. For meg blir det å indirekte si at du ønsker at vi skal kontrollere, hvertfall til en viss grad!

At vi er for dårlige til å holde på ballen, og bruker den dårlig når vi har den, kan jeg umulig være uenig i. Men Man Utd har en svært god midtbane, samme med Swansea. McClaren har uttrykt et ønske om mer spillende fotball, og jeg synes jeg ser positiv endring. Men det er tidlig enda, de nye gutta har akkurat kommet, og vi hadde en elendig pre-season. Jeg venter i spenning på lettere kampprogram, og forventer at vi kontrollerer kamper da.
Så ikke Swansea-kampen, men vi var visstnok håpløse der. Så du har sikkert et poeng der. Men store forandringer i spillemåte og -matriell tar tid å samkjøre, og jeg er langt ifra klar til å gjøre meg opp en dom enda.

Sist, er enig i at vi kunne trengt en dyptliggende playmaker, i stedet for to rivjern. Men det kommer ikke  :(

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #84 på: 22. Aug. 2015, 18:11 »
Syns seriøst vi bør starte neste kamp med Colo og Saylor! De periodene de har spilt sammen, har vi vært ganske bra bakover. La Mbemba komme inn som innbytter en periode, samt få muligheten i cupen.
No fate but what you make

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 22. Aug. 2015, 18:24 »
Med de to siste kampene friskt i minne er det nesten fristende å plassere Janmaat på benk. Lite trolig at det skjer da.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 22. Aug. 2015, 18:45 »
MBemba på høyreback er hvertfall ikke noe å satse på. Men uredd er han! Synes Colback var svak i dag. Mister ballen på farlig vis flere ganger. Og håper seff Obertan skal tilbake dit han hører hjemme. Altså Frankrike/benken. Positivt: Ayoze vår beste! Lett inn på laget. Mitrovic viste kvaliteter selv om han er litt sutrete. Haidara bedre enn på lenge. Colo hadde noen kongeinvolveringer. Alt i alt meget happy med resultatet etter den horrible starten på kampen. Vi kommer til å bli enda vassere mot topplag når McL får kontringsspillet til å sitte skikkelig!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 22. Aug. 2015, 18:48 »
Syns seriøst vi bør starte neste kamp med Colo og Saylor! De periodene de har spilt sammen, har vi vært ganske bra bakover. La Mbemba komme inn som innbytter en periode, samt få muligheten i cupen.
La Mbemba spille med Collo i midten, slik at dei kan bli samspillte. Tydelig at Mbemba ikkje følte seg tilfreds
med back-plassen. Så får Saylor spille back! Tullingen Janmaat har godt av å slite benken litt etter den hodeløse oppførselen sisst!
Anita klart best av våre 2 defensive på midten med Colback. Tiote såg eg ikkje om var i berøring med ball etter han kom inn :-\
Er knallfornøyd med poeng her i dag 8). Er stort sett enig i Lefsens innlegg over!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 22. Aug. 2015, 23:11 »
Å la Mbemba starte på benken neste er krise, for en fantastisk spiller han er!

Mitrovic, Perez, Colo og Mbemba var i mine øyne våre beste idag.

Colback var ikke god og bør ikke starte neste.
« Siste redigering: 22. Aug. 2015, 23:15 av snkz »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 22. Aug. 2015, 23:27 »
Synes igrunnen de fleste gjorde en godkjent jobb. Ayoze den definitive for meg. Herlig teknikk og jobbet føttene av seg. Herregud som han løp fram og tilbake, opp og ned. Par vendinger der som er klasse også. Colo og Saylor gjorde jobben i forsvar. Haidara var overaskende pålitelig. Mbemba var shaky noen ganger men hentet seg inn etterhvert. Mitrovic gjorde alt han kunne på topp alene med stor innsats. Anita var god, Colback var den dårlige av de to sentralt i dag. Er det en jeg ikke orker mer så er det navnet som bruker å gå igjen, ja det er Obertan. Jeg liker ikke kroppsspråket i det hele tatt. Det er så giddalaust og lite imponerende. Jogger bakover når Manu er på full sprang over midtbanen, slår ballen inn i blinde fordi han ikke evner å finne på noe kreativt, ødelegger en kontring når han går bakover og vi får kontring imot isteden. Jeg er drittlei, og har han ikke gjort seg fortjent til benken nå så vet ikke jeg. Når du ser Ayoze på den andre siden så må det nesten være pinlig å være personen Obertan. Døllere fotballspiller er det lenge siden jeg har sett. Synes vi kan få begynne å se litt mer til Aarons også.
« Siste redigering: 22. Aug. 2015, 23:34 av Fluffy »