20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea - Newcastle 15/8-15 kl. 16.00  (Lest 22562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle 15/8-15 kl. 16.00
« Svar #75 på: 15. Aug. 2015, 17:18 »
Og så kommer Aarons inn, da får vi innlegg men uten Cisse. Vi spiller nå uten spisser.På to kamper har Mclaren snudd min positivisme til pessimisme.

Dårlig i dag, men skal la McClaren og co få en del sjanser til før jeg blir negativ. Ikke uventet å tape mot Swansea borte.
No fate but what you make

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 15. Aug. 2015, 17:18 »
Og så kommer Aarons inn, da får vi innlegg men uten Cisse. Vi spiller nå uten spisser.På to kamper har Mclaren snudd min positivisme til pessimisme.
Må vel få se Mitrovic snart?

Er litt tidlig å dømme McLaren ennå, men timeglasset er nok dessverre allerede snudd og sanden har begynt å renne. Syns dette minner veldig mye om det laget som såvidt klarte og overleve i PL ifjor. Trenger nok fortsatt et par forsterkninger, ellers kan det fort bli en ny tung sesong.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 15. Aug. 2015, 17:19 »

Dårlig i dag, men skal la McClaren og co få en del sjanser til før jeg blir negativ. Ikke uventet å tape mot Swansea borte.

Egentlig helt enig :) Men formasjonen Mc har brukt gjør meg skeptisk altså. Opplever ikke at vi har komplementære spillere for tiden.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 15. Aug. 2015, 17:20 »
I teorien kommer Aarons inn som en ekstra back da det ikke ser ut som vi har tenkt til å prøve. Ambisjonsløs klubb kalles det.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 15. Aug. 2015, 17:23 »
Der hadde vi akkurat premieeksempelet på hva vi mangler sentralt på midten. Ayew har oversikt, har ryggen til mål men vender opp (noe som aldri skjer med våre spillere), slår ut på kant og følger opp med et løp inn i vår boks, og header rett utenfor.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 15. Aug. 2015, 17:24 »
Jeg er enig i at McLaren må få lengre tid på seg før vi dømmer han, men han gjør mye av de samme jeg reiv ut håret mitt pga. under både Pards og Carver. For eksempel Cisse isolert på topp og en sentral midtbane med (i mine øyne) alt for lite pondus og for liten evne til å kontrollere spillet vårt. I tillegg sliter vi fortsatt enormt defensivt, og taper sinnsykt mange dueller i egen boks.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 15. Aug. 2015, 17:29 »
Vi er en mann mindre og så skal vi bare få tiden til å gå ved å invitere dem inn på vår halvdel. Må da kunne gå an å holde på ballen i 5 sekunder og prøve å flytte frem laget.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 15. Aug. 2015, 17:30 »
Jeg er enig i at McLaren må få lengre tid på seg før vi dømmer han, men han gjør mye av de samme jeg reiv ut håret mitt pga. under både Pards og Carver. For eksempel Cisse isolert på topp og en sentral midtbane med (i mine øyne) alt for lite pondus og for liten evne til å kontrollere spillet vårt. I tillegg sliter vi fortsatt enormt defensivt, og taper sinnsykt mange dueller i egen boks.

Altfor mye likt i fjor. Toppen fire trekk sammenhengende før ballen ender bak hos Krul som bare må måke den opp uten både mål og mening eller adr. Lurer litt på ball possession i denne matchen. Det er ikke veldig lystig lesing for vår del...

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 15. Aug. 2015, 17:45 »
tror alle unntatt en dødball i dag har gått rett i klypene på Fabianski?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 15. Aug. 2015, 17:47 »
Gi no mannen ein heil sesong, før me dømme han nord og ned! Eg vil gå so langt i å sei at Janmaat åleine øydelegg for oss i dag. 1-0 og me kunne gjort endringar i pausen og snudd kampen. Heilt utruleg at Jaanmaat kan finna på nokon slikt. Han var ganske svak førre kamp og.
Det heng att frå Pardew og Carver tida at me har gitt opp før kampen begynnar. Berre vent til neste helg. Då tippar eg at me vil sjå det same som i dag.
« Siste redigering: 15. Aug. 2015, 17:52 av lgrinde »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 15. Aug. 2015, 17:51 »
Mitrovic MÅ starte neste, om han ikkje rekker å bli utvist her da. Gidder ikkje å dømme laget etter denne kampen, bortsett fra Janmaat da som står til fullstendig stryk.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 15. Aug. 2015, 17:52 »
Gi no mannen ein heil sesong, før me dømme han nord og ned! Eg vil gå so langt i å sei at Janmaat åleine øydelegg for oss i dag. 1-0 og me kunne gjort endringar i pausen og snudd kampen. Heilt utruleg at Jaanmaat kan finna på nokon slikt. Han var ganske svak førre kamp og.

Er ikke helt enig der Lgrinde. Ja, Jaanmat ødela forferdelig mye, men jeg synes Swansea dikterte kampen fulltendig før utvisningen også. Men selvsagt, et mål fra oss kunne forandret kampen totalt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 15. Aug. 2015, 17:54 »

Er ikke helt enig der Lgrinde. Ja, Jaanmat ødela forferdelig mye, men jeg synes Swansea dikterte kampen fulltendig før utvisningen også. Men selvsagt, et mål fra oss kunne forandret kampen totalt.

Nei, men du er vel ganske einig? Sjå på Stoke!!! Dette er eit problem i laget vårt. Me har sett det i fleire sesonger. Spelarane har "gitt"opp før kampen startar. Dei står vertfall att i startblokka. Og det er dårleg disiplin i laget. Det Janmaat gjer i dag øydelegg for alle.
Uavgjort i dag, fortent eller ikkje, folk hadde vore nøgde. Er ikkje akkurat sprudlende fotball av det neste laget me skal møta, men dei har 6 poeng. Og dei opptrer profesjonelt.
« Siste redigering: 15. Aug. 2015, 17:57 av lgrinde »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 15. Aug. 2015, 17:56 »
Det heng att frå Pardew og Carver tida at me har gitt opp før kampen begynnar. Berre vent til neste helg. Då tippar eg at me vil sjå det same som i dag.

Vi skal selvfølgelig gi McLaren tid, ingen tvil om det. Men vi hang vel ikke spesielt bra med før Janmaats utvisning heller skal vi være helt ærlige...(?)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 15. Aug. 2015, 17:56 »
Litt enig er jeg :) Men likevel var det ikke bare Jaanmat som ikke leverte i denne kampen. Og som du sier, vi har også et holdningsproblem tror jeg.