20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lee Clark  (Lest 2590 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Lee Clark
« på: 25. Juli 2005, 15:27 »
En spennende spiller som jobber hardt.. Men er han god nokfor Newcastle idag? Nå har vi Parker, Bowyer, Emre, Jenas, Faye og Butt sentralt.. Han må kjempe for å få plass på 1 laget..
Tror dere han kommer til å gjøre noe bra i Nufc-trøya?
Han var her for en del år siden og gjorde det bra, og har gjort det bra i Fulham.. Men er han god nok til å Matche Parker, Emre, Bowyer og JJ??
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Lee Clark
« Svar #1 på: 25. Juli 2005, 15:29 »
Souness har sagt at Lee Clark ikke er noe transfertarget, men at klubben hjelper ham med å la han trene frem til han finner en ny klubb.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

martinlarsen007

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Lee Clark
« Svar #2 på: 26. Juli 2005, 15:05 »
Få han inn som back-up og gi ham en trenergjerning i tillegg.

Werther

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
Lee Clark
« Svar #3 på: 26. Juli 2005, 15:12 »
Iflg Alan oliver er det aktuelt med en mnd til mnd kontrakt fremover. Selger vi Viana til stuttgart tar jeg gjerne imot Clark som backup til Emre. Da har vi grei backup på midten.

Emre (Viana, Clark)
Parker (Butt, Faye)
Jenas( Bowyer)

Av disse vil jeg ha Faye vekk. Er overbevist om at Butt kan komme tilbake til sitt beste nivå, om ikke annet det han var på i den spede begynnelsen av sin Newcastle karriere, da var han nemlig stor!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Lee Clark
« Svar #4 på: 26. Juli 2005, 17:40 »
Få har fortjent en "second chance" i Newcastle mer enn Lee Clark, som ble et offer for Kenny Dalglish's vandalisme. Bare det at gutten måtte spille et år for Sunderland er nok til å synes fryktelig synd på ham.

En måned-til-måned-kontrakt som backup på den sentrale midtbanen kan være greit.

Og Lee Clark var til informasjon en av klubbens aller største talenter, og ble i yngre dager sammenlignet med Gazza.

Og om han bare er her for å trene med klubben, inntil han finner en ny arbeidsgiver, så er det veldig hyggelig fra klubbens side. Selv om jeg unektelig har hatt lyst til å se Clark i den stripete trøya igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Lee Clark
« Svar #5 på: 26. Juli 2005, 19:14 »
Ingen tvil om at han fortjener det, men han har ingenting å tilføre oss.
Vi har nok sentrale spillere. La oss heller konsentrere oss om de plassene der det virkelig trengs folk (les: spiss & ving )

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Lee Clark
« Svar #6 på: 03. Aug. 2005, 14:17 »
Han er klar for Newcastle?!?

http://www.nufc.no/nyheter/nyhet4.htm
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Lee Clark
« Svar #7 på: 03. Aug. 2005, 16:15 »
Jepp. Han er klar. Sies det.

Sannsynligvis blir det mest reservelagsfotball. Men vi vet at vi vil få skadeproblemer, og da kan det være kort vei inn for Clark.
Jeg tror dette kan være greit jeg. Unggutta trenger flere lokale helter å lære av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon