20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace vs. Newcastle Utd  (Lest 5762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
Crystal Palace vs. Newcastle Utd
« på: 08. Aug. 2015, 17:27 »
Hallo! Noen som har peiling på hvordan det blir og få tak i billetter til denne kampen? Da gjerne i borteseksjonen. Tips tas i mot med stor takk!

Erlend

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace vs. Newcastle Utd
« Svar #1 på: 09. Aug. 2015, 23:40 »
For å kjøpe billett på borteseksjonen må du være medlem av NUFC og kjøpe via NUFC sine hjemmesider. 

Tåler du å sitte blant hjemmesupporterne, er det bare å kjøpe via Crystal Palace sine hjemmesider når billettene legges ut for åpent salg. Alternativt Viagogo, som er offisiell partner for Premier League, supportere som ikke kommer seg på kamp kan legge ut billetten sin her for videresalg.
Ellers har jeg gode erfaringer med disse når jeg har dratt til London: http://www.fotballtur.no/fotballturer-crystal-palace.php Ordner kampbillett og ok hoteller. Bortsett fra storlagene, er prisene stort sett på nivå med hva du ordner selv.
No fate but what you make

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Aug. 2015, 21:36 »
Takk for svar!

AndersS

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Sep. 2015, 11:41 »
Er det voldsom rift om bortebillettene? Eller er det kurant å få tak i så lenge man er innlogget og kjøper via nufc.co.uk?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Sep. 2015, 17:38 »
Er det voldsom rift om bortebillettene? Eller er det kurant å få tak i så lenge man er innlogget og kjøper via nufc.co.uk?

Bortebilletter er nesten umulig å få tak i sånn jeg har skjønt det, går til de som har hatt sesongkort i mange år og de med mange loyalty points, viagogo har kanskje noe, men via nufc.co.uk tror jeg ikke det er enkelt.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Sep. 2015, 21:08 »
Er ikke spesielt uvanlig at billettene går til member sale, og veldig få kamper man til syvende og sist trenger loyalty points til i løpet av en sesong, men dette avhenger i stor grad av tidspunkt, billettpriser, lokasjon og antall allokerte billetter. Med tanke på at dette er lørdag i London, Palace har såpass liten stadion at vi trolig får ganske liten mengde billetter, samt at jeg også vil tro Palace ligger relativt lavt i pris for London å være, tviler jeg ganske sterkt på at disse går til member sale. Eneste jeg kan se som skulle tilsi at det er særlig håp, er at vi gjør det såpass dårlig, kampen er relativt nære jul, samt at vi har tre kamper i London i løpet av en måned. Så lov å håpe, men tviler som sagt ganske mye...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Sep. 2015, 04:25 »
Jøss, jeg må ærlig talt si jeg aldri har sett dem på medlemssalg, ikke at jeg kikker så ofte, men har sjekket noen kamper nå og da, men du har sikkert rett.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Sep. 2015, 19:06 »

Bortebilletter er nesten umulig å få tak i sånn jeg har skjønt det, går til de som har hatt sesongkort i mange år og de med mange loyalty points, viagogo har kanskje noe, men via nufc.co.uk tror jeg ikke det er enkelt.

Jeg hadde ingen problemer med å få tak i billetter på general sale gjennom NUFC i borteseksjonen da jeg bodde i England. Var på alle London- og Liverpool-kampene, når jeg bestilte på samme dag de ble lagt ut på general sale.

Steiksild

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Okt. 2015, 09:01 »
Jeg og en kompis skal også på denne. Har alltid hatt en drøm om å sitte med Toon Army på bortekamp.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Okt. 2015, 17:33 »
Ser billettene har vært på ST holders 0 LP en ukes tid nå, så kan hende det er mulig å klare denne på member sale. Men står på NUFC.com at det kun er restricted view billetter igjen, så ville tro antallet som er igjen er veldig lavt. Vil uansett si at det er bedre med restricted view billetter i borteseksjonen enn billetter andre steder på stadion.

Eirikbjerke1

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Nov. 2015, 19:57 »
Vist man skal ha tak i bortebiletter så har jg et par kontakter i Newcastle jg har fått bortebiletter gjennom, dette ordnet jg ved selv å Tvittre om noen kunne hjelpe meg, og hjelp fikk jg ganske fort😀

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. Nov. 2015, 16:35 »
Det ble hjemmeseksjonen for våres del, dog nærme borteseksjonen. Får være litt rolige på feiringen..   ::)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 26. Nov. 2015, 18:26 »
Spørs vel om dere får så mye å feire :)

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Nov. 2015, 01:01 »
Det ble hjemmeseksjonen for våres del, dog nærme borteseksjonen. Får være litt rolige på feiringen..   ::)

Håper så inderlig dere får noe feire der borte! :) Tror det ikke, men håper! :) LITT misunnelig på at dere får se duskedamene, The Crystals! God jul!   ;)
No fate but what you make