20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Southampton 9/8-15 kl. 14.30  (Lest 36419 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Southampton 9/8-15 kl. 14.30
« Svar #90 på: 09. Aug. 2015, 15:56 »
Trist å se spiller bli bært av banen... Håper ikke det er noe alvorlig!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 09. Aug. 2015, 16:04 »
Mmmmmmitrovic!
Nei.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 09. Aug. 2015, 16:12 »
Tiote ser ut som han har spist gjær i skadefraværet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #93 på: 09. Aug. 2015, 16:13 »
Andre enn meg som syns det er latterlig dårlig stemning på stadion?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 09. Aug. 2015, 16:28 »
De Jong var jaggu synlig de 15 min han var på banen. Passer ikke inn. Mbemba er klasse. Ellers mangler vi helt klart luftstyrke. Bare å lempe ballen inn i boksen og vi sliter.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #95 på: 09. Aug. 2015, 16:28 »
En absolutt brukbar kamp, dog slipper vi inn litt for enkle mål! Mbemba får veldig godkjent, virker meget bra. Men burde vært litt vassere på 1-0.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #96 på: 09. Aug. 2015, 16:30 »
Syns vi gjør mye bra frem til litt før det blir 2-2. Mye bra fra spillerne som startet i dag. Obertan med en veldig frisk periode, før han blir totalt dass siste perioden av kampen. Tiote er kanskje den spilleren i verden som er dårligst på å møte ballen når noen sender en pasning mot han. Haidara har ikke helt dagen, men hadde en viktig assist til Cisse. De Jong merket man knapt var ute på banen etter han kom inn. Mitrovic starter med drapsforsøk 4 sekunder etter å ha vært på banen, etter vi har spilt en meget fin kamp uten stygge taklinger. Håper neste innhopp blir bedre fra hans side.
Ellers syns jeg Krul, Mbemba, Wijnaldum og Sissoko gjør en god kamp.
« Siste redigering: 09. Aug. 2015, 16:32 av PeterH »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 09. Aug. 2015, 16:30 »
Dagens lærdom: Mbemba kan både vinne og tape dueller mot Pelle. Mbemba er knallgod, Wijnaldum er god, Obertan har assist men ellers piss, vi sliter noe helt grasalt enormt når motstander slår innlegg, Hvor var De Jong? Aarons burde blitt byttet inn i stedet, mistet totalt piffen etter Southampton scorte, og til slutt Mitrovic er galen..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 09. Aug. 2015, 16:34 »
Coloccini blir drøyt utspilt på siste målet. Viser veldig godt hvor middelmådig han er.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #99 på: 09. Aug. 2015, 16:49 »
Taklingen til Mitrovic setter jeg på kontoen for overtenning og engasjement. Kommer ikke til å gjøre slikt hver kamp!

Ellersfaller vi veldig sammen etter Gini går ut, dessverre. To helt forskjellige spillere, han og Siem. Så ville heller sett Aarons inn for Gini, hvis han måtte ut. Det er det eneste jeg har å pirke på SMC.

En ny midtstopper inn også nå, så er ser vi lovende ut. Uten de store skadeproblemene! *bank i bordet*
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 09. Aug. 2015, 16:51 »
gini viser klasse, mbemba overbeviser,sissoko er skarp.
ginger,haidara,obertan,anita var svake!
resten får godkjent.
mitrovic med klar overtenning,viser muskler i noen dueller. men fikk ikke visst seg frem da laget kollapset de siste 15 min, og vi hadde nok med å forsvare oss.
Alt i alt meget positivt se dagens Newcastle, vi spilte en veldig bra førsteomgang. viser det bor mye i laget.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 09. Aug. 2015, 16:55 »
Taklingen til Mitrovic setter jeg på kontoen for overtenning og engasjement. Kommer ikke til å gjøre slikt hver kamp!

Ellersfaller vi veldig sammen etter Gini går ut, dessverre. To helt forskjellige spillere, han og Siem. Så ville heller sett Aarons inn for Gini, hvis han måtte ut. Det er det eneste jeg har å pirke på SMC.

En ny midtstopper inn også nå, så er ser vi lovende ut. Uten de store skadeproblemene! *bank i bordet*
Heller ny ventreback syns jeg. haidara var svak.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 09. Aug. 2015, 16:57 »
Lett å se dette er første skikkelige kamp for oss. Etter Southampton scoringen er vi fullstendig kjørte. Southampton hadde mye mer å gå på når det nærmet seg slutten. Kommer nok av en mye bedre pre-season pluss EL.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Aug. 2015, 17:14 »
m Leser jeg riktig. Er det noen som mener Anita var SVAK?
Er det en som virkelig ikke var svak i dag, var det Anita. Han var jo konge utpå der. Ingen som la merke til hvordan vi falt sammen som et korthus da Tiote kom inn?

Jeg er litt misfornøyd med at vi ikke vant, men alt i alt må vi være kjempegodt fornøyd med uavgjort. Vi viser mye positive tendenser. Debutantene viste seg godt frem. Mbemba er klasse, Gini er Gud og Mitrovic er splitter pine gal. Hvis det ikke er alvorlig for Anita begynner jeg nesten å få tro på at han kan gjøre en meget god sesong.

Når Mbemba og Colo får mer treningstid og spilletid sammen, vil de forhåpentligvis bli enda bedre. Vi må terpe på markering på treningsfeltet, og så satser vi på å rundspille Swansea neste helg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 09. Aug. 2015, 17:16 »
Vi var brukbare fremover,  men markeringsspillet på begge målene var meget kritikkverdig mener jeg, og jeg tror krul også kunne ha gjort bedre på begge målene.  Synes spesielt mbemba gjorde mye godt i dag. Haidera tror jeg vil bli god når han får flere kamper under beltet. Mitrovic og de Jong så vi lite av, og jeg synes soton kom inn i kampen etter byttene med skaden på Anita som var overraskende god i dag

Colback var svak. Han hadde en god blokkering, men hadde  også en farlig involvering som gjorde at sane avsluttet rett utenfor. Han må enten ta rollen som dm, eller må han på benken.  Anita og Colback kan ikke spille sammen mener jeg
« Siste redigering: 09. Aug. 2015, 17:21 av Thomas »