20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 15/16  (Lest 98421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 15/16
« Svar #405 på: 03. April 2016, 12:28 »
Han mener vel det at ettersom du/dere tror Sunderland holder seg er vi bare to poeng "off pace". To poeng bak et lag som holder seg oppe.

Vi er jo teknisk sett langt fra ute av det, 7 kamper igjen er 21 potensielle poeng. Men vi MÅ vinne minst 4 og kanskje unngå tap i en eller to av de tre andre. På norsk: Det ser BEKMØRKT ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 03. April 2016, 13:19 »
Jo, men me greier ikkje vinna kampar. Alle som har sett oss denne sesongen veit at det nesten er umogleg. Det er jo ekstremt fortent at me ligg der me ligg. So dårlege har me vore. Eg kan ikkje sjå at me skal vinna 4-5 av dei siste 7. Me har berre eit godt lag på papiret. Mackems har att blandt anna Norwich. Og dei tapar ikkje kampane og viser i det minste litt vilje til å kjempa for plassen. Det gjer ikkje våre spelara. Vertfall ikkje i 90 minutt. No tok Palace 1 poeng etter at eg skreiv det. Det ser jo meir og meir ut som at dei 3 nederste laga er dei som rykker ned. Er berre so typisk at Mackems reddar seg med 1 poeng i siste runde.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 03. April 2016, 15:35 »
No arguments there.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #408 på: 03. April 2016, 15:50 »
Vi har knapt vunnet kamper i 2015 og 2016. I fjor berget vi plassen med et nødskrik og denne sesongen har vi tilbragt bare 3-4 uker over streken. Bare ett lag slipper inn flere og 3 lag scorer færre mål.

Alle lag med et sånt makkverk av en statistikk rykker ned. Det kan selvfølgelig skje et lite mirakel, men det finnes jo knapt vinnermentalitet hos flere av våre antatt beste spillere. Når spillere som Wijnaldum, Janmaat, Tiote, Mbemba, Cisse, Perez, Gouffran og Riviere forlater klubben til sommeren så tviler jeg sterkt på at de har noe empati for oss supportere eller situasjonen klubben har havnet i. De sitter bare å teller dager til at nedrykksklausulen kan utløses.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 03. April 2016, 16:39 »
Så er spørsmålet, drar Rafa og sitter vi tilbake igjen med nok en middelmådig brite? Hadde vært betryggende med Rafa bak roret neste sesong som kan bygge opp alle deler av klubben, for den er full av råte etter år med vanskjøtsel fra Ashleys side. Jeg er redd vi kommer til å slite flere år før vi er tilbake i PL. Med Rafa som manager vil jeg ikke være fullt så negativ.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #410 på: 03. April 2016, 17:41 »
Rafa forsvinner, ser ikke hvorfor han skal gidde å være med dette laget ned.
Tviler sterkt på at Ashley lar Rafa få full kontroll på spillerkjøp og Rafa er neppe interessert i å ta til takke med de ubrukelighetene som dukker opp fra fransk og belgisk serie.

Vi ender i beste fall opp som Leeds, en middelmådighet i Championship eller vi kan gjøre som Wigan og Blackpool rykke enda et hakk ned. Slik denne klubben drives nå tror jeg mest på det siste.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 03. April 2016, 17:54 »
Tror heller ikke at Rafa blir med oss ned.  Ashley og co er neppe intrs. til å betale lønnen og kalkulerer inn i gamblingen at en billigere løsning skal få oss opp til PL igjen. Kommer garantert til å bli en grå og kjedelig ansettelse ala Mcclaren.

Ser for meg at Rafa forsvinner til Everton etc. Jobben som engelsk landslagstrener kan vel også bli ledig etter Em?
Ettersom familien bor og trives i England så er jo muligheten der for at han ønsker å bli i landet i det minste.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #412 på: 03. April 2016, 22:57 »
At Benitez drar må vi selvfølgelig akseptere. Er jo en vesentlig forskjell å lede Real Madrid til å lede et Championship-lag på under ett år.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #413 på: 04. April 2016, 00:44 »
Tviler på at Rafa går til Everton, det ser jeg ikke for meg..

Når sesongen er over, vi rykker ned og Everton (sannsynligvis) sparker Martinez, bør vi gå for han! Ikke noe world-class manager, men definitivt det beste vi kan få! Alt annet enn en grå og trist engelskmann!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #414 på: 06. April 2016, 21:27 »
Martinez som Newcastle-manager i Championship og jeg gir opp. Everton ligger jo 7 poeng foran Norwich (!) med spillere som Barkley, Lukaku, Stones osv.  :-X

Tar Nigel Pearson alle dager i uken foran Martinez.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #415 på: 06. April 2016, 21:36 »
Ser poenget ditt, men jeg vil heller ha Martinez.

Ser ikke helt hva Pearson skal gi oss, bortsett fra at han kanskje har litt mer pondus enn Martinez.
Spanjolen ønsker en mer spillende fotball, og km være med å bygge noe for fremtiden. Pearson blir i mine øyne mer som Hughton, en løsning for å sikre opprykk. Tviler han kan gi oss de helt gode resultatene i PL. Derfor ønsker jeg noe som kan gi noe å bygge på i fremtiden, det får vi ikke ved å ansette Pearson igjen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 06. April 2016, 21:44 »
Jeg foreslår at vi ansetter en manager som kan få oss rett opp først, for så å erstatte ham med noen som kan ta oss videre. Watford-style.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 09. April 2016, 15:00 »
Haha. Andy Carroll herjer med Arsenal..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 14. April 2016, 08:21 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #419 på: 14. April 2016, 14:17 »