20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 15/16  (Lest 97549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 15/16
« Svar #345 på: 13. Feb. 2016, 18:04 »
Husker mange av mine kamerater hakket konstant på meg forrige sesong da Pardew reddet Palace, og jeg svarte bare "snakkes om 2 år". Snart kan de vel begynne å småtygge litt på ordene sine.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 28. Feb. 2016, 16:32 »
Både Spurs og Arsenal rotar vekk poeng. Leicester med 3 poeng og på papiret veldig lett program. Nesten som eg håpar at Leicester ikkje skal greie det. Er jo i so fall berre nok eit bevis på kor inkompetente dei som styrer klubben vår er. Og ikkje minst kor langt vekke me er frå å gjera noko liknande.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 28. Feb. 2016, 17:15 »
Spurs gjorde jobben sin de. Hvordan du klarer å håpe på at Leicester ikke klarer å holde ut skjønner jeg ikke. Er jo helt rått om de skulle klare det.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 28. Feb. 2016, 19:34 »
Helt enig. Det aller verste hadde vært Tottenham. Hater Tottenham.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 28. Feb. 2016, 21:01 »
Spurs gjorde jobben sin de. Hvordan du klarer å håpe på at Leicester ikke klarer å holde ut skjønner jeg ikke. Er jo helt rått om de skulle klare det.

Då må du lesa kva eg skreiv ein gong til sidan eg forklarar kvifor eg føler det litt slik :) Eigentleg det same for meg enten det er Leicester, Spurs eller Arsenal. Kanskje helst Arsenal sidan dei spelar fantastisk fotball på sitt beste. Er jo utruleg sjå kva Pochettino får til med Spurs. Teink om me hadde hatt litt ambisjonar og...

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #350 på: 28. Feb. 2016, 22:52 »

Då må du lesa kva eg skreiv ein gong til sidan eg forklarar kvifor eg føler det litt slik :) Eigentleg det same for meg enten det er Leicester, Spurs eller Arsenal. Kanskje helst Arsenal sidan dei spelar fantastisk fotball på sitt beste. Er jo utruleg sjå kva Pochettino får til med Spurs. Teink om me hadde hatt litt ambisjonar og...

Hvorfor skulle det være et bevis på inkompetanse i vår klubb? Leicester har vært ekstremt dyktige, men også heldige. Hadde du hoppe i været i sommer om Ranieri kom inn dørene? Inkompetansen illustreres av hvor mange lag som ligger bak på tabellen, ikke hvem som ligger i toppen mener jeg.

Det Leicester får til gir fans av klubber som West Ham, Stoke, Southampton, Newcastle, Everton m.fl håp om at dette kan skje med flere klubber enn de seks største klubbene.
Black and white since 1996

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 29. Feb. 2016, 06:29 »
Jo, for denne sesongen er sesongen der mange kan gjera det betre enn dei vanlege topp 4 laga. Og kor er me? Kor mange lag ligg bak oss? Chelsea er ute av det, City sliter litt og ikkje minst Man U... Trur du ser kva eg meinar.

Fans av Everton tenke vel kanskje at dei burde gjort det litt betre enn det dei har og at dette hadde vore den perfekte sesongen for å bryta inn blandt topp 4? Stoke fansen tykkjer vel og litt det same, rotar vekk ein del unødvendige poeng...

West Ham er jo med der oppe. Og Spurs er med.

Trur du verkeleg Newcastle fans har mykje håp om at det som Leicester gjer skal skje med oss i nærmaste framtid?! :D Me greier nok ikkje ein gong kopiera Leicester sin sesongavslutning frå førre sesong.

Dessutan skreiv eg det er NESTEN som eg håpar Leicester ikkje greier det. Og sjølvsagt er det bittert å teinka på at vetle Leicester vinne PL(!) før oss! Med vår eigar og styre, kjem me aldri til å gjera det same, derfor er det utruleg bittert sjå kva me kunne fått til med kompetent eigar og styre av klubben.

Føler "alle" andre lag i PL vinner enten ligacupen eller FA cupen, og me er milevis i frå. Skal me verkeleg oppleva at lag som Leicester startar vinna PL, og me er milevis i frå?! Er ikkje sikkert me er i same divisjon ein gong  ::)
« Siste redigering: 29. Feb. 2016, 08:26 av lgrinde »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 29. Feb. 2016, 10:31 »
Kordan har du tenkt at Nufc ska kunne havna i toppen når dei kun henter spelarar uder 25 år og selger alle som dei så slår til og kan selgas for pengar? Dei erfarne spelarane som ein då sit igjen med er jo dei som er så ræva at ingen andre er intressert i. Ein er og avhengig av at det alltid er noken av utviklingskjøpå som slår til. Fungerer økonomisk (?) men sportslig vil det ikkje fungera over tid.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 29. Feb. 2016, 10:54 »
Føler "alle" andre lag i PL vinner enten ligacupen eller FA cupen, og me er milevis i frå. Skal me verkeleg oppleva at lag som Leicester startar vinna PL, og me er milevis i frå?! Er ikkje sikkert me er i same divisjon ein gong  ::)

Det er en følelse du kan slippe å ha, med unntak om at vi er milevis unna.

FA-Cupen er vunnet av 2 av "alle" andre lag siste 10 årene. FA-cupen er faktisk vunnet av et klassisk topp-4 lag i 18 av de siste 20 årene (Manchester-lagene, Chelsea, Liverpool og Arsenal).

Ligacupen er vunnet av 3 av "alle" andre lag siste 10 år, da regner jeg Tottenham i den klyngen. Litt mer spredning her, men det er også en mye nedprioritert cup for flere topplag.

Tror ikke vi skal benchmarke for mye på Leicester, det er nok mye som har klaffet for deres del uten at det nødvendigvis er videre overførbart. Men det viser at det er mulig for de fleste lag å få sin tid i solen. Vi må jo ikke glemme at Leicester hadde 20 poeng etter 29 kamper for under ett år siden, med en Vardy som ikke scoret mål omtrent eller en Mahrez med relativt lite sluttprodukt i forhold til dagens nivå. Det er fire poeng mindre enn det Newcastle har idag, men med 3 kamper mer spilt. Så veien er kort fra elendighet til lykke.

Men med dagens "setup" så kommer vi oss ingen vei, det er det vel lite tvil om. Realistisk sett må vi begynne med å skifte kampleder, og det helst igår.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 29. Feb. 2016, 12:01 »
Då kan eg legga frå meg den følelsen :) Poenget mitt er at me er milevis vekke frå begge deler. Både cup og liga. I verste fall spelar me i Championship neste år. Og at med dagens eigar og styre er me ikkje i nærleiken av å vinna noko som helst (bortsett i frå Championship).
Sei om Leicester vinne ligagullet, so ser eg ikkje slik på det at det gir meg håp om at me kan gjera det same neste år. Det gjer meg heller trist med tanke på vår eigen situasjon og kva som kunne ha vore... Og gleda øve at  "vetle" Leicester vinne PL er ikkje større enn tristheita øve at klubben eg elskar gjer det so ekstremt dårleg!
Eg heiar likevel på Leicester.
« Siste redigering: 29. Feb. 2016, 12:05 av lgrinde »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 29. Feb. 2016, 12:40 »
Alt annet enn Tottenham, det ville vært katastrofalt for min trivsel sosialt og egomentalt.  :'(  :D

At Leicester med en nedrykksklar stall for 12 måneder siden - etter 3-5 kjøp og en ny manager - kan transformers til en tittelutfordrer gir grunnlag for optimisme etter mitt syn. Selv om det er tilsvarende en lottogevinst på gullhårskalaen.

Troen på at det skal skje med oss er jo likevel ikke tilstede såklart, men det er uavhengig av eierskap og direktører.  :P

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #356 på: 29. Feb. 2016, 17:53 »
Toucher innpå temaer her som jeg har nevnt før også, potensialet i klubben er stort, men med dagens regime ser jeg ikke at det noensinne kommer til å bli i nærheten av oppfylt. Burde vært med å kjempe om topp-6 hvert år, snuse på topp 4 med jevne mellomrom, jevnlig kommet et godt stykke i cupene samt i Europa-cuper.

Om vi nå redder plassen, er jeg spent på å se om Ashley følger opp med å forsterke laget i sommer, eller om vi da ender opp med noe vassent som et par på lån eller en signering a'la Anita?
No fate but what you make

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 01. Mars 2016, 21:24 »
Dette går jo til helvete. Taper vi i morgen blir det dårlig stemning vil jeg tro. (Ikke det at stemningen er så god nå heller)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 01. Mars 2016, 21:25 »
Reknar med at Mackems vinne i kveld ja. Ser uansett ille ut på tabellen. Bournemouth leiar og. Me må redda oss sjølv. Er ikkje vits sitja håpa på at laga rundt oss skal vera like dårleg som oss og tapa gong på gong. Sjå berre på Mackems. Dei har snudd det vil eg sei.
« Siste redigering: 01. Mars 2016, 21:27 av lgrinde »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 01. Mars 2016, 21:32 »
Big Sam hadde snudd det for Nufc også. Vi er stuck med den dårligste manageren i PL.