20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 15/16  (Lest 97588 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Premier League 15/16
« Svar #60 på: 26. Sep. 2015, 16:36 »
Arsenal, City osv kommer aldri til å ansette en manager a'la Big Sam, Drillo eller Pulis....

Så du mener at disse klubbene ikke kommer til å ansette en defensiv orientert manager som f.eks Benitez, Simeone, Mourinho eller kontringseksperten selv Jurgen Klopp?

Kjenner ikke til stilen til Simeone eller Klopp. Benitez eller Mourinho, nei det ser jeg ikke for meg skjer...
« Siste redigering: 26. Sep. 2015, 16:38 av Geordie »
No fate but what you make

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 26. Sep. 2015, 16:45 »
Arsenal, City osv kommer aldri til å ansette en manager a'la Big Sam, Drillo eller Pulis....

Så du mener at disse klubbene ikke kommer til å ansette en defensiv orientert manager som f.eks Benitez, Simeone, Mourinho eller kontringseksperten selv Jurgen Klopp?

Kjenner ikke til stilen til Simeone eller Klopp. Benitez eller Mourinho, nei det ser jeg ikke for meg skjer...

Jeg ser heller ikke for meg Benitez eller Mourinho i en av de klubbene, men at de klubbene kan gå for en defensiv orientert manager som har resultater å vise til ala dem jeg nevnet ser jeg ikke bort ifra.
Både ManCity og Arsenal sliter i blant annet CL med den til tider naive spillestilen sin.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #62 på: 26. Sep. 2015, 17:07 »
Tiden vil vise :)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 27. Sep. 2015, 01:18 »
Dette blir igjen litt historieløst av deg Frode. Mange klaget på Drillo etter hvert, og finnes nok av tidligere landslagsspillere på Norge fra den tiden som i ettertid har kommentert at de var ganske lei fotballstilen til Drillo.

Hadde noen spennende spillere på Bolton i sin tid under Allardyce, det stemmer.

Når du nevner Mourinho, er litt samme greia der, er det ikke? Han skaper resultater ja, imidlertid blir han sjelden lenge i en klubb, og vært nok av ytringer der og, spillerne og supporterne blir lei av stilen.
Skulle ønske Drillo ble renvasket snart, greit nok at han ikke spilte possession-orientert, men han spilte med høy risiko og sendte hele midtbanen fram i angrep stort sett hver gang vi vant ballen. Typisk Drillo-fotball er fire-fem midtbanespillere som stormer inn i feltet. Er en grunn til at stilen ikke funker lengre, andre lag kom etter og begynte å sette opp tempoet på spillet sitt. Det verste som finnes er managere som vil spille langball-fotball men som ikke vil ta risiko. Det er motsatt av Drillo-filosofien, og der var både Allardyce og Pardew skyldige på sitt verste.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 01. Okt. 2015, 16:39 »

Kjenner ikke til stilen til Simeone eller Klopp.

http://m.nettavisen.no/sport/fotball/klopps-utfordring---det-har-vrt-et-problem/3423141921.html

Her kan du lese hva vi kan forvente av Klopp om han skulle havne i PL.
Oppsummerer kjapt. Høyt press. Kontringsfotball. Glad i spillere som jobber og løper mye, som f.eks Milner og Henderson, som begge blir nevnt i artikkelen. Løpskraft er viktig for Klopp. Han får ikke det beste ut av tekniske spillere.
Nåværende Dortmund sjef Thomas Tuchel er Klopp sin rake motsetning. Dortmund løper mye mindre nå enn under Klopp og Tuchel har også kvittet seg med 2 av dem med mest løpskraft.

Jeg håper inderlig at Klopp ikke ender i Liverpool. Jeg har sansen for den entusiastiske tyskeren. Han har en klar og tydelig filosofi. Ikke redd for å si hva han mener. Resultatene han har fått med Dortmund, som var i en forferdelig forfatning da han tok over, taler for seg selv.
Frykter at han skal få til noe av det samme om han skulle ende opp i Liverpool.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 03. Okt. 2015, 20:52 »
Newcastle er fremdeles bare 5 poeng bak forrige sesongs PL mestere Chelsea. Det kan hentes inn når vi møter på papiret litt "enklere" motstand etter landslagspausen.
Newcastle har sluppet inn 17 mål på sine 8 første PL kamper denne sesongen. Det samme har Chelsea, bare ikke med like tøff motstand.  ;)
Greit, de har putta 5 flere mål, på enklere motstand vel å merke.

Så da Mourinho sier han er overbevist om at Chelsea havner blant topp 4, ja da velger jeg å tro at vi NUFC fans også får en opptur og holder følge med Chelsea på vei oppover tabellen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 03. Okt. 2015, 20:57 »
Hehe! Mener du faktisk dette, Frode, eller er det bare et forsøk på å heve moralen?  :D

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 04. Okt. 2015, 14:52 »
Er dette tredje gangen på rad Sunderland sparker treneren rett før de møter oss?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #68 på: 04. Okt. 2015, 15:05 »
Tror det.. Riktignok trakk Advocaat seg da.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #69 på: 04. Okt. 2015, 15:35 »
Hadde vel knust oss uansett...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #70 på: 04. Okt. 2015, 19:36 »
Rodgers har fått sparken gitt.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 04. Okt. 2015, 19:36 »
Rodgers sparket. Håper ikke de får tak i Klopp

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 04. Okt. 2015, 20:26 »

Eller Ancelotti.
Mange gode managere som kan tenke seg til Liverpool. Er aktive på overgangsfronten også i hvert eneste vindu.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 04. Okt. 2015, 21:06 »

Det hadde vært skikkelig, skikkelig surt om LFC får en manager som i tillegg til å være dyktig er sympatisk.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #74 på: 04. Okt. 2015, 23:49 »
Kjipt om de får inn noen som er likendes........   :) Sliter med å avgjøre hvem jeg misliker mest av Liverpool eller Man U???