20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 15/16  (Lest 97537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 15/16
« Svar #105 på: 25. Okt. 2015, 18:43 »
Får Sheringham sparken no?
Tvilsomt...

Å jauda;-)
Så vidt jeg vet så er Sheringham fortsatt manager i Stevenage ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 25. Okt. 2015, 18:44 »
Remi Garde er vel det heteste navnet rundt Villa nå.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #107 på: 25. Okt. 2015, 18:59 »
http://www.express.co.uk/sport/football/614523/Arsenal-Remi-Garde-advanced-talks-new-Aston-Villa-manager-Tim-Sherwood

Pearson nevnes også, er vel mye mediespekulasjoner der de navnene som er ledige kastes rundt. Trodde faktisk Sherwood skulle få Villa-skuta på rett kjøl igjen, men den gang ei...

Spekuleres i en sluttpakke på 2 mill pund også i lokalpressen. Greit betalt for 8 måneders jobb. http://www.birminghammail.co.uk/sport/football/football-news/revealed-aston-villas-compensation-package-10329328
No fate but what you make

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 25. Okt. 2015, 19:09 »
Tvilsomt...

Å jauda;-)

Hahaha! Oooops ;) Eg som trudde eg hadde deg der.... :o

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 25. Okt. 2015, 19:15 »
Tvilsomt...

Å jauda;-)

Hahaha! Oooops ;) Eg som trudde eg hadde deg der.... :o
Hehe :) Better luck next time ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 25. Okt. 2015, 19:18 »
Ville vært spennende å sett hva Garde kunne fått til med Villa. En av de kandidatene jeg var mest gira på før McClaren fikk jobben.
Nei.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 25. Okt. 2015, 20:06 »
Jeg synes det er for tidlig å sette opp denne lista.
Det kan jeg si meg enig i. Denne "lista" viser bare tabellsituasjonen pr dags dato.

Men sammenlignet med tabellen ved sesongslutt i mai (fjorårssesongen), så er det egentlig ikke så veldig overraskende tabellsituasjon vi nå ser. Villa, Sunderland og Newcastle var de tre lagene som var nærmest nedrykk (hhv. 17., 16. og 15. plass) i fjor. Det er tre lag som vinner få kamper (1 av 10 kamper) og som ikke har vist noe særlig forbedring etter fjorårssesongen. Norwich og Bournemouth er opprykkslag så de må vi forvente at er der. Og Watford vil nok trolig møte hverdagen ut i sesongen.

Vi vil selvfølgelig være i nedrykkssumpa med sånt forsvarsspill. Fortsatt er vi er det laget som slipper inn flest mål alle, og vi ser jo ikke mye forbedring i det defensive spillet fra i fjor heller.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 26. Okt. 2015, 14:00 »
Vi har ikkje overraskende klaget inn det røde kortet til Colo til FA. Har det ikkje vore ein tendens at dei største laga får medhold, medan dei litt mindre som regel får klagene avvist? Har ikkje noko info, til å bygge opp under denne påstanden, berre lurer på om det er fleire som sitter med den samme følelsen/ har info som kan lyse opp denne saken?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 26. Okt. 2015, 15:33 »
Helt riktig å anke det røde kortet, men jeg har liten troverdighet overfor FA ved behandling av slike ankesaker.

Gitt at man lar en fotballfaglig, kompetent og uavhengig komité studere videoopptak av situasjonen så vil de åpenbart se at Fletcher aldri hadde rukket ballen før Elliot. Men FA har en lei tendens til å overbeskytte dommerene, selv om hele fotballverden er samstemte om at dommere også er mennesker som kan gjøre feil. Dommer Madley gjorde minst en feil i den situasjonen - det å gi Coloccini det røde kortet.

Står det skrevet i Madleys og dommerteamets rapport at Coloccini felte Fletcher og tok fra ham en klar målsjanse, så er det lite håp om at avgjørelsen blir omgjort.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 27. Okt. 2015, 17:43 »
På mirakuløst vis har vi fått medhold i anken vår angående det røde kortet til Colo, og han er dermed klar til spill i vår neste kamp. Mager trøst, men bedre enn ingenting.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 27. Okt. 2015, 18:12 »
Du verden. Men det skal FA ha! Og det er litt greit å få en bekreftelse fra "eksperthold" på hvorfor vi tapte kampen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 27. Okt. 2015, 19:09 »
Bra at det er mulig å ta til fornuften. Synd at dommeren ødela en av sesongens viktigste kamper.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 27. Okt. 2015, 19:47 »
Håper aldri FA setter opp en så grønn dommer til en slik match igjen, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #118 på: 27. Okt. 2015, 20:10 »
Vil for alltid ha forakt ovenfor Madley. Han må være den svakeste dommeren i PL, og konkurransen er stor.
Black and white since 1996

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 30. Okt. 2015, 10:40 »
Bournemouth med 5 baklengs mot Spurs og har nå sluppet inn like mange mål som Newcastle (22 - som også er flest i ligaen). Newcastle fortsetter trenden fra i fjor da de sammen med QPR var i egen klasse når gjaldt antall baklengsmåls.

Kampen for å unngå nedrykk ser ut til å stå mellom de 5 nederste lagene på nåværende tabell. Vi nærmer oss 1/3 av sesongen og disse lagene lekker som ei sil bakover.

16. Norwich
17. Bournemouth
18. Sunderland
19. Newcastle
20. Aston Villa

Jeg tror at Watford vil slite i bunnen. Stoke har ikke imponert og møter nå veldig tøff motstand frem til midten av desember.
I bunnen er det nå slik at ett par seire kan løfte lagene mange plasser på tabellen. Jeg synes det er for tidlig å sette opp denne lista.

Tabellen har heldigvis ikke satt seg helt ennå. Men ved juletider så bør vi ikke være nedi der. Da blir vi nesten garantert værende nedi der og krige om å overleve resten av sesongen.

Tror vi har gode muligheter til tre poeng mot Stoke i mårra, de har spilt midtukekamp, og har generelt vært litt opp og ned den siste tiden. Det blir også viktig å plukke poeng fremover nå, ettersom vi nærmest vet at Big Sam får Sunderland ut av dritten, og det blir spennende å se hva som skjer i Villa. Da sitter vi foreløpig igjen Watford, Bournemouth, Norwich og i verste fall Newcastle som de soleklare nedrykkskandidatene.