20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 101484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #315 på: 08. Mars 2016, 19:30 »
Det er en sannhet med modifikasjoner. Benitez er for meg en dørgende kjedelig type, men han er rivende dyktig. At han står for en liten underholdene fotball er ikke helt riktig. Det er trygt og stabilt og når det sitter så renner også målene inn. Hadde stor suksess med Liverpool i CL med rekordsifrene 8-0 mot Besiktas blant annet. Er det 1 mann som kan redde oss så tror jeg dette er typen. Tenker fotball døgnet rundt og krever enormt av de rundt seg. Og ja, det trengs i aller høyeste grad for makan til dagens lavmål skal du lete lenge etter.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 08. Mars 2016, 20:11 »
Begynte for alvor å følge med på fotball etter den gode perioden til Benitez. Alt jeg husker av han er hvor latterlig tullete han var for liverpool før han fikk fyken (spesielt da han tok av Torres når de virkelig trengte et mål og Gerrard stod der som et eneste stort spørsmålstegn). Etter dette har han vel ikke akkurat imponert. Napoli gjør det mye bedre uten han og det samme gjør Real.

Han er sikkert den beste manageren som er tilgjengelig, men kan noen fortelle meg hvorfor han fortsatt er så høyt respektert?

Selv håper jeg vi får inn Rodgers. Gjorde det kjempebra med Swansea og Liverpool (før siste sesongen).

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 08. Mars 2016, 20:35 »
enig med Martin her. Benitez har ikke akkurat noe kanon å vise til de siste årene. Og vil aller helst ha Rodgers inn. Føler Benitez er litt ute på dato.
Når det er sagt så kan det jo hende det er akkurat en slik type vi trenger. En som virkelig kan få orden på forsvaret. spennende tider. Jeg er 95% sikker på at vi klarer oss så lenge mcC forsvinner. og vil aller helst se Rodgers ved roret når ny pl ses starter.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 08. Mars 2016, 20:55 »
enig med Martin her. Benitez har ikke akkurat noe kanon å vise til de siste årene. Og vil aller helst ha Rodgers inn. Føler Benitez er litt ute på dato.
Du vil ikke ha inn Benitez fordi han har lite å vise til de siste åra, mens du gjerne vil ha inn Rodgers. Da skurrer det litt for meg... Hva har Rodgers å vise til de siste åra?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 08. Mars 2016, 20:59 »
Rodgers gjorde jo Swansea til et kanonlag, og samme gjorde han i pool. står for meget attraktiv fotball. Holdt jo på å ta titelen med Liverpool! Er ikke det noe vise til vet ikke jeg.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #320 på: 08. Mars 2016, 21:03 »
Benitez ute på dato? Var jo det flere av Leicester fansen sa om Claudio Ranieri når han kom til PL også.
Rafael Benitez er en klassemanager. Real Madrid lå vel 2 poeng bak Barcelona når han fikk fyken. Greit, stilen er ikke den mest underholdende, man han har ihvertfall en plan b og c hvis ting ikke fungerer ute på banen. I tillegg har han stått på sidelinjen i flere av historiens mest underholdene fotballamper, så han er nok ikke så kjedelig.

Brendan Rodgers er en vits. Det er bare rør med den mannen. Flere unnskyldinger enn Alan Pardew og taper laget hans 10-0 så mener han gutta var outstanding.

Hvis man ser på lagene som overrasker i Premier League så har alle managere som ikke er britiske, og det tror ikke jeg er tilfeldig. Jeg håper vi går for noe nytt og utenlansk. Nå har det vært mye Engelsk og kjipt de siste åra.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 08. Mars 2016, 21:17 »
Rodgers gjorde jo Swansea til et kanonlag, og samme gjorde han i pool. står for meget attraktiv fotball. Holdt jo på å ta titelen med Liverpool! Er ikke det noe vise til vet ikke jeg.
Han holdt på å ta tittelen med Suarez ja. Hvordan gikk det sesongen etter? Og denne sesongen?

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #322 på: 08. Mars 2016, 21:31 »
Liker ingen av alternativene som florerer rundt, men Benitez er vel den jeg setter høyest.

Joda, han står for en kjedeligere type fotball, derfor det bare var tull å ansette fyren i en klubb som Real Madrid der fansen krever underholdning. Mange Liverpool-fans som var passe drittlie fyren på tampen også. Imidlertid, si han ikke fikk til noe i Napoli er bare vås. Klubben har de siste 6 årene klart å stabilisere deg i toppen av Serie A igjen, blant annet med Benitez som manager, etter å ha vært konk og langt nede i seriesystemet etter Maradonnas velmaktsdager.

Rodgers, flink med små midler i Swansea, temmelig middelmådig i Liverpool, imidlertid spilte skader på nøkkelspillere samt salget av Suarez inn. Sank til lavmål i mine øyne når han småcocky står å sier 16 mill pund på Balotelli er småpenger og verdt en sjanse.

Moyes, tidvis bra i Everton. Håpløs oppgave å ta over etter Ferguson (hoppe etter Wirkola osv, osv), dårlig match i Sociedad. Bedre enn hva vi har hatt siste årene, uten at det sier all verden. Direkte fotball med en eller annen langemann på topp. 

Har bare en snikende følelse av at disse 2 sistnevnte gutta ikke klarer å snu om denne skuta på 10 kamper, Benitez tror jeg kan kynisk gå til verks og klore til seg det som trengs.

Pearson, kan da kun være aktuell i en Nordlie-rolle? Gjort det før, og kan klare det igjen, imidlertid ingen langtidsløsning etter min smak.

Redknapp, burde også klare å blåse liv i leiren de siste 10 kampene, gir styret mulighet til å jobbe med en bedre, langsiktig løsning og man kan ta hensyn til hvor man faktisk befinner seg etter sesongslutt.
« Siste redigering: 08. Mars 2016, 21:37 av Geordie »
No fate but what you make

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #323 på: 08. Mars 2016, 21:45 »
Bra skrevet Geordie.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 08. Mars 2016, 22:04 »
Driter totalt i spillestil og filosofi nå. Om Bente hadde takket ja til å lede oss i 10 kamper,  visst faen ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 09. Mars 2016, 06:14 »
Benitez er vel veldig urealistisk? Kan dei ikkje berre sparka McClaren. Det kan ikkje verta noko verre.
« Siste redigering: 09. Mars 2016, 06:19 av lgrinde »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #326 på: 09. Mars 2016, 07:47 »
Få inn Benitez nå. Alt er bedre enn McClaren på dette stadiet. Om Benitez redder oss fra nedrykk så gir man mannen en sjanse også neste sesong, men jeg kan forstå godt at managere er skeptisk til å ta over et lag man muligens kan rykke ned med.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #327 på: 09. Mars 2016, 10:19 »
Ledelsen i klubben  er totalt handlingslamma og har vore det lenge. Tida jobbar i mot oss og, etter lengre tid det tar før erstattaren er klar desto mindre poeng er det å kjempa om!
Skifte av manager skulle komme tidligare, ved nyttår og kanskje enda tidligere.
Det rette hadde vel vore å ikkje ansatt klovnen McC i det heile !
Med tapet som det er å rykke ned, så kunne vel manageren vore frå ØVERSTE HYLLE tenkjer eg!
Nei Mike Ashley det er noko som heiter å spara seg til fant!
Eg er redd for at det er det du er i ferd med å gjera no, eller i beste fall tape mykje pengar.
Dette med å ikkje ha ambisjonar om å være blant dei beste , å være fornøyd med akkurat å
holde hode over vannet. Det er eit sjansespill som du har klart å vunne dei siste sesongane Mike.
Men er du like heldig i år? Det er spørsmålet!
Det er ikkje nr 14 og nedover fansen vil at me skal være ved sesongslutt Mike!  Sjølv om det
holder for deg og du får klingende mynt i kassen !

Klarar du å rette opp i fadesen denne gongen Mike, ja då blir eg veldig overraska !!!     

« Siste redigering: 09. Mars 2016, 10:30 av Jonny »

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #328 på: 09. Mars 2016, 10:44 »
Mye rykter om Benitez i den mer seriøse delen av media nå, spennende å se om det kan bli noe av? Krever visstnok mulighet til å trekke seg om de rykker ned, samt kontroll over transfers om de klarer seg....

Mediespekulasjoner eller fakta?
No fate but what you make

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 09. Mars 2016, 10:46 »
Bør kunne kaste endel penger til ham bare for å sette i gang en redningsaksjon siste 10 kamper. Alt annet får vi ta deretter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida