20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 101380 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #300 på: 07. Mars 2016, 14:57 »
newcastle-online.org kan i det minste vera god underhaldning:

Først eit seriøst bilde frå ein fans på twitter som viser Charnley og Moncur på togstasjonen...

og ikkje lenge etter...

Haha, dagens! :D :D :D :D

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #301 på: 07. Mars 2016, 16:29 »
No fate but what you make

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 08. Mars 2016, 13:15 »
Forstår det slik at vi beholder McClaren til klubben har hentet inn enn erstatter. Er det ikke like greit å la Peter Beardsley eller noe slikt lede laget mot Leicester om så? McClaren kan da ikke ha noen som helst innvirkning på laget vårt nå?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 08. Mars 2016, 13:23 »
Forstår det slik at vi beholder McClaren til klubben har hentet inn enn erstatter. Er det ikke like greit å la Peter Beardsley eller noe slikt lede laget mot Leicester om så? McClaren kan da ikke ha noen som helst innvirkning på laget vårt nå?

Selv Obertan hadde hatt større sjanse til å lede laget til poeng enn mcclaren. Faen så lei jeg er disse britiske dinosaurene

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #304 på: 08. Mars 2016, 13:39 »
Tror nok dessverre McL blir værende. Det er umulig å finne en som har lyst å rote seg inn i denne klubben...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 08. Mars 2016, 13:58 »
Rimelig sikker på at McClaren blir kicka, spørsmålet er vel bare hvor kjapt gjøkene på toppen klarer gjennomføre det.
Er det helt totalt urealistisk å tro at Benitez kunne tatt på seg et slikt oppdrag?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #307 på: 08. Mars 2016, 14:31 »
Rimelig sikker på at McClaren blir kicka, spørsmålet er vel bare hvor kjapt gjøkene på toppen klarer gjennomføre det.
Er det helt totalt urealistisk å tro at Benitez kunne tatt på seg et slikt oppdrag?
Håper ikkje det. Eg kan ikkje skjønne anna enn at det må vere litt fristande å få ein seier som manager med å verkeleg snu skuta. Spelarmaterialet er jo der. Pengar til overgangar også.

Poenget mitt er at ein sterk autoritet som Benitez burde ha små problem med å redde oss frå nedrykk. Trur eg då.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 08. Mars 2016, 15:08 »

Beardsley med null erfaring og dårlege resultat med u21? Skeptisk. Verte berre Shearer-ordninga om att trur eg då.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 08. Mars 2016, 15:30 »
Keith Downie
Keith Downie ?  ‏@SkySports_Keith

The current message from the club is "business as usual".   https://twitter.com/adammacdonald8

Denne klubben asså...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 08. Mars 2016, 18:17 »
Er det so vanskeleg å gi han sparken?  ::)

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #311 på: 08. Mars 2016, 18:19 »
http://www.theguardian.com/football/2016/mar/08/newcastle-steve-mcclaren-clings-job-rafael-benitez

"Indeed the former England coach is regarded as a backstop option capable of remaining in charge if it proves impossible to broker a deal with a high profile replacement."

Seriøst??? Hvordan i huleste skal McC kunne fortsette i jobben når "hele" verden vet klubben aktivt prøver/prøvde å få tak i andre?? Mer åpenlys mistillit skal du lete lenge etter.
« Siste redigering: 08. Mars 2016, 18:29 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 08. Mars 2016, 18:56 »
Det blir som å si at du har sparken, men inntil vi har funnet noen andre så blir du værende.

Har en liten teori om at Charnley ikke ønsker å sparke Mcclaren da han fort er neste på listen.

Rafa inn hadde vært spennende, men tviler sterkt på det..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 08. Mars 2016, 19:14 »

Rafa inn hadde vært spennende, men tviler sterkt på det..

Rafa står vel ikke akkurat for underholdende fotball hvis jeg har rett? Verken han eller Moyes står høyt i kurs for min del.  Vi må betale dem mye i lønn for å få kjedelig fotball.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #314 på: 08. Mars 2016, 19:27 »
Akkurat nå tar jeg kjedelig fotball, til vi faktisk klarer å stabilisere oss i topp 15 i PL. Lav målsetning ja, men gidder ikke dette nervepirrende drittet hvert år. Når har vi vært et defensivt trygt lag? Jeg er av den oppfatning av at man må begynne å bygge lag bakfra. Få inn en trener som kan å organisere forsvaret, så får vi begynne der.

Veit at NUFC skal være en klubb hvor fokuset er å score mer enn motstanderen. Problemet vårt er bare at vi ikke scorer (nok) mål. Hjelper lite å prøve å vinne 4-3, når man såvidt klarer å stable et ordentlig angrep på beina i 90 min. Da får vi begynne i andre enden.

Rafa Benitez? Takker ja uten noe form for tvil!!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒