20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 101395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #210 på: 09. Feb. 2016, 18:56 »
Kan få Mcclaren tilbake..

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #211 på: 13. Feb. 2016, 22:40 »
McClaren har fått plenty av tid. Jeg klarer bare ikke å se at han noen gang kan imøtekomme fansens forhåpninger hva Newcastle som spillende og poengtagende lag angår. Lang pause nå, så hvorfor ikke bare få det gjort? Eller er det for vanskelig å få inn den manageren vi ønsker på nåværende øyeblikk? (Moyes? Rodgers? de Boer? Garcia? Mourinho?)
Black and white since 1996

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #212 på: 13. Feb. 2016, 22:58 »
McClaren har fått plenty av tid. Jeg klarer bare ikke å se at han noen gang kan imøtekomme fansens forhåpninger hva Newcastle som spillende og poengtagende lag angår. Lang pause nå, så hvorfor ikke bare få det gjort? Eller er det for vanskelig å få inn den manageren vi ønsker på nåværende øyeblikk? (Moyes? Rodgers? de Boer? Garcia? Mourinho?)

Helt enig. Nok er nok nå. Mannen har fått langt over de 12 kampene han ba om i høst og likevel leverer laget slike grusomme forestillinger jevnt og trutt.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 14. Feb. 2016, 01:29 »
Hva faen skal til før McClaren er ferdig? Det er jo horribelt det som skjer. Stallen er bedre enn hva tabellen viser. Noe må skje! Skal ikke se bort fra at selv LSK knuser oss i den avtalte treningskampen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 14. Feb. 2016, 09:39 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-players-ordered-take-part-10888910

?It?s a training camp, and it?s for work. I?m looking forward to that, with two sessions a day and plenty of organisation and fitness work.

?It?ll help us get ready for the last 12"

Prat, prat, prat.... Likavel kjem Stoke til å knusa oss.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 14. Feb. 2016, 12:07 »
Stoke borte! Garantert tap.. Hvorfor kunne jeg ikke bare våkne opp til nyheten om at en PL manager har fått sparken?

Dum som jeg var så hadde jeg klokketro på denne mannen i sommer. Jeg tenkte at endelig var vi kvitt Pardew, vi hadde fått en likandes kar og spillere ble kjøpt inn.

Sett i ettertid gjorde skjønner jeg ikke hva jeg tenkte på. Han er på nivå med John Carver når det kommer til poengfangst. Totalt hjernedød.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #216 på: 14. Feb. 2016, 13:03 »
Lurer virkelig hva som skjer i korridorene på St. James'. Det må jo åpenbart stilles spørsmål om hvorfor McClaren framstår totalt "out of depth" taktisk i PL.

Penga på bordet, få inn de Boer tenker nå jeg. Ellers så er Rodgers et bra alternativ.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 14. Feb. 2016, 13:36 »
Det jeg tror skjer i korridorene er at hele gjengen skjønner at de har driti seg ut. Vi har det dårligste forsvaret i PL, og klubben skulle uten tvil ha hentet flere forsterkninger på denne plassen i sommer, og ikke minst i januar. Nå er jeg redd det er for sent. Steve McClaren er en helt Ok manager, men den største grunnen til at vi ligger der vi ligger er pga ELENDIG forsvar. De er så krise baki der! Alle baklengsmålene tapper hele laget for motivasjon. Renner jo inn hele jævla tiden.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #218 på: 14. Feb. 2016, 13:48 »
McClaren, har vært i mot han siden han ble nevnt i forbindelse med oss første gang. Viser nok en gang at han ikke holder mål, TREKK DEG NÅ!!!!!

Imidlertid, alternativer?

Moyes, fått fyken 2 ganger etter Everton. Ikke overbevist noe sted. Tror ikke han har all verden å komme med. Så vidt jeg husker var han også kjent for aldri slå de store lagene så lenge han var i Everton.

Rodgers, Rodgers var i samtaler med Swansea, var ikke er interessert i ny jobb før sommeren. Francesco Guidolin har kontrakt i Swansea ut sesongen. Tipper det allerede en deal om at Rodgers tar over Swansea fra sommeren.

de Boer, gidder han virkelig risikere karrieren sin med å ta over et Newcastle i fritt fall?

Andre?

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/steve-mcclaren-given-more-time-10890823

Verste av alt, går vi ned og ligger på 17. plass i Championship om et år, er vel fortsatt McClaren som er sjef...

« Siste redigering: 14. Feb. 2016, 18:43 av Geordie »
No fate but what you make

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 14. Feb. 2016, 19:32 »
Hva faen må til for at denne ubrukelige tufsen av en manager får fyken? Sikker på at en tom snusboks hadde gjort en bedre jobb.... så ikke kampen igår men sist vi tapte satt han bare å stirra ut i løse luften uten noe form for følelse over hva som foregikk. Er luta lei hele jævla typen, blir trist og kvalm ass...

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #220 på: 14. Feb. 2016, 19:36 »
Hva faen må til for at denne ubrukelige tufsen av en manager får fyken? Sikker på at en tom snusboks hadde gjort en bedre jobb....
+1 for tom snusboks. Snusfornuftig :)

Imidlertid, alternativer?

Moyes, fått fyken 2 ganger etter Everton. Ikke overbevist noe sted. Tror ikke han har all verden å komme med. Så vidt jeg husker var han også kjent for aldri slå de store lagene så lenge han var i Everton.

Rodgers, Rodgers var i samtaler med Swansea, var ikke er interessert i ny jobb før sommeren. Francesco Guidolin har kontrakt i Swansea ut sesongen. Tipper det allerede en deal om at Rodgers tar over Swansea fra sommeren.

de Boer, gidder han virkelig risikere karrieren sin med å ta over et Newcastle i fritt fall?

Andre?

Er det jeg er redd for når det gjelder managere som er av de Boer-kaliberet. Tror det ikke lar seg gjøre. Derfor blir det McClaren ut sesongen. Krysser fingrene for at plassen holdes uten at McClaren overbeviser noen innen tid, og får fyken.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 15. Feb. 2016, 06:43 »
Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan den klovnen her greide å lure til seg en jobb i en PL-klubb etter og ha fått fyken i CC. Gir absolutt ingen mening. Helt tullete. Oppsumerer dessverre Newcastle så alt for godt.

Gi meg de Boer, Jocelyn Gourvennec, René Girard, Villa-Boas eller noe. Gi meg et spennende navn. Driter i nasjonalitet og alt det der, men gi meg en spennende og moderne manager, gjerne av den litt yngre typen. Er så lei disse gamle, grå og kjipe managerne.
Nei.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #222 på: 15. Feb. 2016, 10:12 »
Hadde drept for Rafa.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 15. Feb. 2016, 10:16 »
Gi meg de Boer, Jocelyn Gourvennec, René Girard, Villa-Boas eller noe. Gi meg et spennende navn. Driter i nasjonalitet og alt det der, men gi meg en spennende og moderne manager, gjerne av den litt yngre typen. Er så lei disse gamle, grå og kjipe managerne.
Veldig enig, men ikke så sikker at man burde drite i nasjonalitet. Britiske managere er jeg ikke begeistret for og de gjør det ikke særlig godt i moderne fotball.

Leicester, Tottenham, Arsenal, Man City,  Man Utd, Southampton, West Ham, Liverpool, Watford.. vi må faktisk ned til Stoke på en 10.plass for å finne det beste plasserte klubben med en britisk manager (Hughes). NUFC har jo ikke vært utenfor de britiske øyer siden de ansatte Ruud Gullit for snart 20 år siden.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #224 på: 15. Feb. 2016, 23:09 »
http://www.nufcblog.com/2016/02/15/newcastle-pass-up-golden-opportunity-by-sticking-with-mcclaren/#more-251660

Klubben har faktisk gjort det dårligere denne sesongen enn sesongen vi rykket ned.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -