20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
McClaren har fått plenty av tid. Jeg klarer bare ikke å se at han noen gang kan imøtekomme fansens forhåpninger hva Newcastle som spillende og poengtagende lag angår. Lang pause nå, så hvorfor ikke bare få det gjort? Eller er det for vanskelig å få inn den manageren vi ønsker på nåværende øyeblikk? (Moyes? Rodgers? de Boer? Garcia? Mourinho?)
Hva faen må til for at denne ubrukelige tufsen av en manager får fyken? Sikker på at en tom snusboks hadde gjort en bedre jobb....
Imidlertid, alternativer?Moyes, fått fyken 2 ganger etter Everton. Ikke overbevist noe sted. Tror ikke han har all verden å komme med. Så vidt jeg husker var han også kjent for aldri slå de store lagene så lenge han var i Everton.Rodgers, Rodgers var i samtaler med Swansea, var ikke er interessert i ny jobb før sommeren. Francesco Guidolin har kontrakt i Swansea ut sesongen. Tipper det allerede en deal om at Rodgers tar over Swansea fra sommeren.de Boer, gidder han virkelig risikere karrieren sin med å ta over et Newcastle i fritt fall?Andre?
Gi meg de Boer, Jocelyn Gourvennec, René Girard, Villa-Boas eller noe. Gi meg et spennende navn. Driter i nasjonalitet og alt det der, men gi meg en spennende og moderne manager, gjerne av den litt yngre typen. Er så lei disse gamle, grå og kjipe managerne.