20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 101464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #180 på: 09. Jan. 2016, 11:28 »
Det tror ikke jeg heller med dagens styre, støtteapparat og spillere.
Vi er klubben alle ler av.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 09. Jan. 2016, 17:49 »
Sacked in the morning! - hadde skjedd i alle andre klubbar.
Burde sparka han no og henta inn ny manager som kan få bestemma kva spelara han vil henta i januar. Rodgers, Moyes og Benitez er ledige.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 09. Jan. 2016, 17:56 »
Tror flere vender han ryggen nå og at presset blir høyere.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 09. Jan. 2016, 17:59 »
Det jeg sliter med å forstå (og sikkert alle andre) er hvorfor han aldri investerer i en skikkelig manager. Alle mennesker, til og med Ashley, skjønner vel at en god manager vil få økt verdien på hver spiller mer enn hva middelmådigheter som Pardew og McClaren vil.

Tror først og fremst det er to faktorer som spiller inn her:

For det første så er det et spørsmål om lønn, slik som med alle andre jobber som blir utlyst, eller skal besettes. Mener å huske at Pardew var en av PLs lavest lønnede managere i NUFC. Rimmelig nok på en måte ettersom han kom fra League One(?). På samme måte så hadde nok McLaren også betydelig lavere lønnskrav enn mer krevende men mer kompatible kanidadater. McLaren hadde jo nettop fått sparken fra en Championship klubb han også. En ledig manager som nettop er sparket, er det heller ingen klubb som skal kompenseres for. Penger spart der også altså.

Og i tillegg så handler det garantert om at klubben tilbyr arbeidsforhold som de beste ikke er villige til å jobbe under. Null kontroll over transfers, både in- og outgoing. Jeg vet jo ikke dette, men vil anta at det er mange dyktige kandidater som kunne tenkt seg å prøvd seg på å knekke Newcastle-gåten, men fått kalde føtter pga klubbens transferpolitikk. Om noen av disse kandidatene har vært intervjuvet og sagt nei eller ikke, vet jeg ikke.

Men dette er nå en del av min alltid-skeptisk-til-forbanna-(C)Ashley-teori!
« Siste redigering: 09. Jan. 2016, 18:02 av chickenman »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 18. Jan. 2016, 11:27 »
Teorien din er riktig, kyllingmannen :)

Men forøvrig mener jeg det er litt i drøyeste laget å si at McClaren ikke har noe å vise til slik det prates om av enkelte her.
Det er lov å si at han i noen år nå har hatt høyst variable resultater - men det han har oppnådd i både Boro og Twente gir oss en manager med kanskje den beste merittlisten siden Allardyce (muligens hakket bedre også?).
Han var aldri i nærheten av en av mine drømmemanagere. Jeg skulle gjerne sett en fyr som Bilic eller et mer spenstig navn. Som kyllingmannen nevner så bra her legger Ashleys føringer rundt spilleroverganger uansett store begrensinger for hvilken hylle vi kan ta fra.
Så må jeg også si at jeg føler vi spillmessig har vært noen plasseringer bedre enn tabellsituasjonen tilsier. Jeg mener også personlig at det er mer underholdning i Newcastle-matcher denne sesongen enn hva har vært tilfelle de siste par årene. Nå vet jeg at jeg har sittet med denne følelsen siden i høst, men kvaliteten i hva vi presterer både bakover og fremover føler jeg bedres gradvis. Ønsker faktisk å gi han litt mer tid, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 18. Jan. 2016, 13:05 »
Ønsker faktisk å gi han litt mer tid, jeg.
Det får han - og det skal han få.

Problemet er jo at vi må leve med at Ashley styrer klubben, noe han definitivt ikke har mestret. Da Pardew dro håpet vi på en solid manager inn, men så fikk vi Carver i stedet og med et nødskrik berget vi plassen i siste serierunde. Et halvår etter at Pardew dro skulle klubben endelig få sin nye manager/head coach - han som hadde fått fyken i championshipklubben Derby og han som alltid vil være kjent for fadesen med England i kvaliken til EM i 2008. Litt antiklimaks for mange fans som hadde fått et halvår til å bygge opp forventninger på. Det er klart det blir mye negativ energi oppå alt det andre negative med klubbens styring.

Vi skriver 18. januar og en ny manager kan være risiko nå og klubben kan ikke hente hvem som helst. De siste kampene viser dessuten en spillermessig fremgang, noe som har gitt meg mer troa på McClaren. Jeg har ment at det å ansette fyren feil men har også sagt at jeg håper (for klubbens del) at jeg en dag må innrømme at var jeg som tok feil.
Resultatet av januarvinduet og hvilken effekt/innflytelse nysigneringene har på laget er også en veldig god grunn til å gi han tid. Det Shelvey bidro med mot West Ham har jo vært total mangelvare i første halvdel av sesongen, eller i hele 2015 faktisk. Med de riktige brikkene på plass så er det håp om en lysere fremtid.

Det jo også interessant at klubben faktisk har vist litt vilje til å investere i spillere de to siste overgangsvinduene, men det er vel nærliggende å tro at alene skyldes en nødvendighet for å unngå nedrykk og med de økonomiske konsekvensene det vil medføre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 18. Jan. 2016, 13:11 »
Godt innlegg, og enig. Det er derimot også viktig å påpeke at måten klubben nå bruker penger på er veien jeg ønsker vi skal gå. Jeg vil at vi skal fortsette hente spennende spillere fra mindre ligaer i Europa. Dersom vi da også krydrer dette med etablerte PL-spillere som Shelvey tror jeg vi stiller mye sterkere fremover. Da kan vi etterhvert stable et meget spennende lag på banen. Så får vi håpe at McClaren beviser at der bor en bedre manager i han enn vi tror.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 24. Jan. 2016, 10:58 »
Arsenal - "magnificent"
Mackems - "perfect performance"
Everton - "magnificent"
WBA - "we did ever so well"
Watford - "tremendous"

0 points

https://twitter.com/MikeAshleyLies/status/691031625719791616

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 24. Jan. 2016, 11:23 »
Ja, blir spennende og se hva han sier når vi rykker ned.
Selv i championship er han ikke en god manager.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 24. Jan. 2016, 11:53 »
Ja, det er det verste. Han verte sitjande uansett kor dårleg me gjer det.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 04. Feb. 2016, 09:12 »
Hva må til for at Mr craplaren får sparken???? Mener virkelig vi har en tropp som er mer enn god nok for en topp 10 plassering år etter år. Uten å skryte på meg supre kunnskaper rundt dette, så må det vel ene og Lene være mcclaren som er problemet. Det MÅ kunne gå ann å få mer ut av di spillererne vi har. Både gamle og nye. Mener vi er like gode på papiret nå , som under 5 . plass sesongen, og kvartfinale i europa ligaen sesongen etter. .. Har stort sett fram til nå klart å holde håpet og troen før vær kamp på topp, men nå!!! Nå sittdr jeg bare å ventdr på å få grisebank av en gjeng fra west brom. Og det er ikke det første laget man tenker på når man nevner ordet grisebank. Det er trist å se ett lag som underpresterer gang etter gang og som ikke viser tegn til engasjement. Og at manageren vår sitter mutt og trist med arma i kryss når første straffe igår triller inn. Ingen kamp plan, ikke ett snev av bruk av hjernen ved spillerbyttene. Nok er faan meg nok.
Sorry mac, mr wally with the brolly. Du må uuuuuuuut!!!! NÅ!

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 04. Feb. 2016, 09:29 »
Jeg forventer ikke ett lag som vinner.. men ett lag som prøver!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 04. Feb. 2016, 16:23 »
Fått tidenes pott, og likevel spiller vi ræv. Er sikker på at Pardew kunne utrettet mer.

Avstemmingen er nullstillet, er vel ikke tvil hva jeg stemte. :)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 04. Feb. 2016, 23:20 »
Har vi fortsatt McClaren?

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 05. Feb. 2016, 08:59 »
Med tap i helga så er han ferdig vel?!?
Eller har han en bonus ordning som kicker inn ved ett nedrykk?