20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sitat fra: Geordie p? 03. Jan. 2016, 19:41http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/georginio-wijnaldum-watch-dutchman-deserves-10678757Håper han fortsetter med denne taktikken, så mye bedre ut i går, og mot et noe dårligere lag er jeg sikker på det hadde blitt poeng. Merkelig hvor mye bedre spillere blir når de får spille i rett posisjon.......For det første, Wijnaldum var ikke outstanding igår. Han var god, men vi har sett han langt bedre. For det andre, vi har 4 spillere som trives best i den rollen, og som kanskje også er best i den rollen. Fryktelig vanskelig i og med at vi ikke har vinger i klubben. Noen må gjøre en jobb der også. Ayoze var helt OK på vingen igår. Slet litt i starten mot Bellerin men tok seg opp etterhvert. Men har også sett Ayoze langt bedre tidligere, i 10er rollen blant annet.
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/georginio-wijnaldum-watch-dutchman-deserves-10678757Håper han fortsetter med denne taktikken, så mye bedre ut i går, og mot et noe dårligere lag er jeg sikker på det hadde blitt poeng. Merkelig hvor mye bedre spillere blir når de får spille i rett posisjon.......
Sitat fra: Frode p? 03. Jan. 2016, 20:29Sitat fra: Geordie p? 03. Jan. 2016, 19:41http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/georginio-wijnaldum-watch-dutchman-deserves-10678757Håper han fortsetter med denne taktikken, så mye bedre ut i går, og mot et noe dårligere lag er jeg sikker på det hadde blitt poeng. Merkelig hvor mye bedre spillere blir når de får spille i rett posisjon.......For det første, Wijnaldum var ikke outstanding igår. Han var god, men vi har sett han langt bedre. For det andre, vi har 4 spillere som trives best i den rollen, og som kanskje også er best i den rollen. Fryktelig vanskelig i og med at vi ikke har vinger i klubben. Noen må gjøre en jobb der også. Ayoze var helt OK på vingen igår. Slet litt i starten mot Bellerin men tok seg opp etterhvert. Men har også sett Ayoze langt bedre tidligere, i 10er rollen blant annet.Regner med du og så vi spilte langt bedre mot Arsenal enn dette tullet som har blitt prestert mot Villa, Everton og WBA?
Det har me gjort heile sesongen. Spelt bra mot topplaga og skikkeleg dårleg mot lag rundt oss på tabellen.
Sitat fra: lgrinde p? 04. Jan. 2016, 08:00Det har me gjort heile sesongen. Spelt bra mot topplaga og skikkeleg dårleg mot lag rundt oss på tabellen. Jepp, mot de gode lagene er det ikke vi som skal styre spillet. Det er når vi skal kontrollere kampen at vår mangel på kreativitet blir så synlig mener jeg.
Igjen kommer min teori til rette mener jeg. I Newcastle blir ikke spillere kjøpt for å skape en god og solid tropp, de blir kjøpt med tanke på fremtidig profitt. Carr har garantert overbevist Charnley/Ashley at Gini kan selges for £30m om en sesong eller to om han lykkes.
Sitat fra: Daniel p? 04. Jan. 2016, 20:13Igjen kommer min teori til rette mener jeg. I Newcastle blir ikke spillere kjøpt for å skape en god og solid tropp, de blir kjøpt med tanke på fremtidig profitt. Carr har garantert overbevist Charnley/Ashley at Gini kan selges for £30m om en sesong eller to om han lykkes.Det er vel egentlig ingen tvil om dette, er det?
Sitat fra: chickenman p? 04. Jan. 2016, 22:51Sitat fra: Daniel p? 04. Jan. 2016, 20:13Igjen kommer min teori til rette mener jeg. I Newcastle blir ikke spillere kjøpt for å skape en god og solid tropp, de blir kjøpt med tanke på fremtidig profitt. Carr har garantert overbevist Charnley/Ashley at Gini kan selges for £30m om en sesong eller to om han lykkes.Det er vel egentlig ingen tvil om dette, er det?Dette kalles "å slå inn en åpen dør"
Igjen kommer min teori til rette mener jeg. I Newcastle blir ikke spillere kjøpt for å skape en god og solid tropp, de blir kjøpt med tanke på fremtidig profitt.
Vinner FA cupen og rykker ned i ligaen. Er det sånn å forstå at McClaren da får en langtidskontrakt? Da brenner jeg draktene mine i peisen i så fall.