20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Vi kan kritisere Steve McClaren så mye vi bare vil. Men tror noen at han kommer til å få sparken? Han kommer ikke til å få det. Steve McClaren blir, og Newcastle kommer i mike øyne mest sannsynlig til å rykke ned. Vi har den desidert dårligste sentrale midtbanen i Premier League, og hallshogg meg gjerne, men jeg mener Coloccini er Premier Leaguea dårligste midtstopper. Setter pris på innsatsen hans den sesongen vi rykker opp og det årets han kom på årets lag. Men vi trenger en høy mann med mye muskler ved siden av Mbemba. Det er ikke tilfeldig at vi nesten slipper inn flest mål hver sesong. Vi må forsterkes på flere plasser. Men det sentrale på midten og kapteinen er alfa at oppgraderes.
Sitat fra: Mats p? 28. Des. 2015, 18:32Vi kan kritisere Steve McClaren så mye vi bare vil. Men tror noen at han kommer til å få sparken? Han kommer ikke til å få det. Steve McClaren blir, og Newcastle kommer i mike øyne mest sannsynlig til å rykke ned. Vi har den desidert dårligste sentrale midtbanen i Premier League, og hallshogg meg gjerne, men jeg mener Coloccini er Premier Leaguea dårligste midtstopper. Setter pris på innsatsen hans den sesongen vi rykker opp og det årets han kom på årets lag. Men vi trenger en høy mann med mye muskler ved siden av Mbemba. Det er ikke tilfeldig at vi nesten slipper inn flest mål hver sesong. Vi må forsterkes på flere plasser. Men det sentrale på midten og kapteinen er alfa at oppgraderes.Heilt enig ang. Colo. Er gang på gang involvert i situasjoner med negativt fortegn, og ser jo kor lett han blir passert gang på gang. Totalt feil valg av kaptein dessverre.
Eg tok ja, men det vil ikkje ha noko å sei, for eigar og styret greier ikkje ansetja noko betre og elendigheta vil halde fram.
Sitat fra: lgrinde p? 28. Des. 2015, 23:25Eg tok ja, men det vil ikkje ha noko å sei, for eigar og styret greier ikkje ansetja noko betre og elendigheta vil halde fram. Er ikke helt enig. Her er det snakk om en manager som er 60 år og som nesten ikke kan vise til noe som helst. Han gjør taktiske disposisjoner som for meg er rimelig uforståelige. Så etter min oppfatning skal det godt gjøres å finne en manager som er like håpløs.Forhåpentligvis får vi denne gang inn en yngre manager med potensiale.
Sitat fra: Thomas p? 29. Des. 2015, 10:27Sitat fra: lgrinde p? 28. Des. 2015, 23:25Eg tok ja, men det vil ikkje ha noko å sei, for eigar og styret greier ikkje ansetja noko betre og elendigheta vil halde fram. Er ikke helt enig. Her er det snakk om en manager som er 60 år og som nesten ikke kan vise til noe som helst. Han gjør taktiske disposisjoner som for meg er rimelig uforståelige. Så etter min oppfatning skal det godt gjøres å finne en manager som er like håpløs.Forhåpentligvis får vi denne gang inn en yngre manager med potensiale.Eg skriv "for eigar og styret greier ikkje ansetja noko betre..."Det står eg for. Dei prestera først å behalda Carver ut førre sesong og so erstatta han med McClaren. Eg har ikkje tiltru til dei lengre.