20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 101312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #105 på: 28. Des. 2015, 18:12 »
Har gitt fyren tid, men nå bør alle varsellysa blinke. Ingen bedring å spore i laget. Er samme drittet kamp etter kamp, og fyren evner tydelegvis ikkje å gjere endringer for å prøve snu denne trenden. Har gitt han opp nå.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 28. Des. 2015, 18:12 »
Ny avstemning

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 28. Des. 2015, 18:32 »
Vi kan kritisere Steve McClaren så mye vi bare vil. Men tror noen at han kommer til å få sparken? Han kommer ikke til å få det. Steve McClaren blir, og Newcastle kommer i mike øyne mest sannsynlig til å rykke ned. Vi har den desidert dårligste sentrale midtbanen i Premier League, og hallshogg meg gjerne, men jeg mener Coloccini er Premier Leaguea dårligste midtstopper. Setter pris på innsatsen hans den sesongen vi rykker opp og det årets han kom på årets lag. Men vi trenger en høy mann med mye muskler ved siden av Mbemba. Det er ikke tilfeldig at vi nesten slipper inn flest mål hver sesong. Vi må forsterkes på flere plasser. Men det sentrale på midten og kapteinen er alfa at oppgraderes.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 28. Des. 2015, 19:24 »
Vi kan kritisere Steve McClaren så mye vi bare vil. Men tror noen at han kommer til å få sparken? Han kommer ikke til å få det. Steve McClaren blir, og Newcastle kommer i mike øyne mest sannsynlig til å rykke ned. Vi har den desidert dårligste sentrale midtbanen i Premier League, og hallshogg meg gjerne, men jeg mener Coloccini er Premier Leaguea dårligste midtstopper. Setter pris på innsatsen hans den sesongen vi rykker opp og det årets han kom på årets lag. Men vi trenger en høy mann med mye muskler ved siden av Mbemba. Det er ikke tilfeldig at vi nesten slipper inn flest mål hver sesong. Vi må forsterkes på flere plasser. Men det sentrale på midten og kapteinen er alfa at oppgraderes.

Heilt enig ang. Colo. Er gang på gang involvert i situasjoner med negativt fortegn, og ser jo kor lett han blir passert gang på gang. Totalt feil valg av kaptein dessverre.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #109 på: 28. Des. 2015, 22:58 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/steve-mcclaren-gives-half-term-10659917

???????????????????????????  :o

Og denne mannen skal få oss ut av trøbbel? Eneste dette laget har vært "consistent" siste året i er å underprestere.
No fate but what you make

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 28. Des. 2015, 23:25 »
Eg tok ja, men det vil ikkje ha noko å sei, for eigar og styret greier ikkje ansetja noko betre og elendigheta vil halde fram.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 29. Des. 2015, 09:41 »

Heilt enig ang. Colo. Er gang på gang involvert i situasjoner med negativt fortegn, og ser jo kor lett han blir passert gang på gang. Totalt feil valg av kaptein dessverre.

Og prikken over i'en er jo det forbanna kroppsspråket som sier "jaja dritt og dra, pengene tikker inn på konto allikevel".
Og denne mannen er i tillegg kapteinen vår.

F**n!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 29. Des. 2015, 10:27 »
Eg tok ja, men det vil ikkje ha noko å sei, for eigar og styret greier ikkje ansetja noko betre og elendigheta vil halde fram.

Er ikke helt enig. Her er det snakk om en manager som er 60 år og som nesten ikke kan vise til noe som helst. Han gjør taktiske disposisjoner som for meg er rimelig uforståelige. Så etter min oppfatning skal det godt gjøres å finne en manager som er like håpløs.Forhåpentligvis får vi denne gang inn en yngre manager med potensiale.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 29. Des. 2015, 11:41 »

Er ikke helt enig. Her er det snakk om en manager som er 60 år og som nesten ikke kan vise til noe som helst. Han gjør taktiske disposisjoner som for meg er rimelig uforståelige. Så etter min oppfatning skal det godt gjøres å finne en manager som er like håpløs.Forhåpentligvis får vi denne gang inn en yngre manager med potensiale.

Eg skriv "for eigar og styret greier ikkje ansetja noko betre..."
Det står eg for. Dei prestera først å behalda Carver ut førre sesong og so erstatta han med McClaren. Eg har ikkje tiltru til dei lengre.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 29. Des. 2015, 14:03 »
Han irriterer meg grenseløst. Å si at vi er uheldige etter kampen i går viser jo bare at mannen er riv ruskende sinnsyk i hodet sitt. Vi spilte elendig, WBA hadde 19 cornere mot oss!!!!!!!!!!!

Jada, vi hadde et par sjanser på våre sedvante sporadiske besøk i motstanders boks, men vi vinner ikke fotballkamper når vi aldri tar vare på ballen. Det er kun tilfeldigheter og et og annet raid av Sissoko som gjør at vi i det hele tatt nærmer oss motstanders mål.

Det er null plan, null passion og desverre faretruende nært null talent og ferdigheter i dette laget. Om vi holder oss oppe med McClaren er det en sensasjon.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 29. Des. 2015, 14:08 »
That is it, I have had it with Steve McClaren.

He sends a team out (as usual) to even outbore West Brom.

That takes some believing?

If Steve McClaren has any dignity left whatsoever, he should be on the blower to offer his resignation to Mike Ashley, rather than cling on for an ill-deserved pay-off in the way that Souness and Allardyce did.

The same clueless tactics today, sit back and let the opposition batter you, in the hope that you survive and maybe sneak something late on.

Just look below at the number of corners and chances West Brom had.

Yes it took a feeble attempt by Karl Darlow to gift the winner but to be honest we should have been well gone by the time of that 78th minute Fletcher header.

West Brom are useless but they look a class above Newcastle, at least in terms of effectiveness.

I don?t even want to hear Steve McClaren?s excuses this time, you just know it will be the same old crap.

Yet again he played a back six in front of his goalkeeper with no apparent plan of how Newcastle were ever going to score a goal.

You honestly can?t blame our (few) better players if they think enough is enough playing for this clown and our even bigger clown of an owner.

Newcastle United are going down (with the mackems, we?re going down with the mackems) unless McClaren goes and a proper manager is appointed with a proper budget and the freedom to choose his own players

AMEN!!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #116 på: 29. Des. 2015, 23:08 »
http://www.fourfourtwo.com/news/newcastle-cannot-defend-95-minutes-and-stay-coloccini#:mxhw6eeZyqkxNA

Colo har skjønt det, får vi se om løken over kan ta dette innover seg?

"We defended well for big parts of the game but you cannot defend for 95 minutes. The opposition are always going to have a chance that way and they may score.

"We didn't play well. We had a couple of chances but we didn't score and we have now lost two games in three days.

"It has been a very tough year and there are so many things we need to improve on."
No fate but what you make

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 31. Des. 2015, 07:58 »

Eg skriv "for eigar og styret greier ikkje ansetja noko betre..."
Det står eg for. Dei prestera først å behalda Carver ut førre sesong og so erstatta han med McClaren. Eg har ikkje tiltru til dei lengre.

Den ser jeg :) Dessverre er det ingen spekulasjoner i media om hans avgang heller. Vanligvis bruker det å komme noen artikler når en manager har levert så dårlig over så lang tid.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #118 på: 31. Des. 2015, 08:18 »
Han kjøpte seg tid med seierne over Spurs og Liverpool..

Jeg er ikke like motstander som så mange andre her inne. Er selvsagt uenig i en del av det han gjør, men jeg mener virkelig at spillermatrialet er meget begrenset/ubalansert!

Kaptein Colo er en vandrende katastrofe, med glimtvis ok spill i kamper.
Dummet er en ekstremt begrenset venstreback, og viser tydelig at han er best som stopper (han kan umulig være best på venstreback). Samtidig frykter jeg at Dummet bare er en ung Willy, og at han dermed ikke har stort å bidra med som stopper heller. Pissredd med ballen i bena, og evner stort sett ikke å løfte blikket.
Janmaat er Jekyll & Hyde. Kan være fryktelig god, for så å glippe markering eller miste/spille bort ballen i relativt upressede situasjoner.
Colback og Anita er to spillere jeg egentlig har sansen for, men de passer ikke sammen. Ei heller med Tiote. Alle de tre er ballvinnende midtbanespillere, Colback og Tiote mer enn Anita, men anser alle tre som ganske like.
Sissoko er akkurat som Janmaat. Moussa er ekstremt god til å føre ballen i høyt tempo, lure med seg ballen der man ikke kunne tro at han skulle klare det. Men så spiller han en elendig pasning, og nekter å løpe hjemover.
Wijnaldum er en personlig favoritt, men sliter med å finne seg til rette i dette Newcastle-laget. Tror vi hadde utnyttet han best i en dypere rolle, i en 11'er med dagen spillere. Selv om det ikke er der han trives best.

Mitrovic er 20 år, og kommer fra en nokså svak liga, sammenlignet med PL. Synes dog han har greid seg bra, men skulle ikke vært det klare førstevalget han egentlig er. Han skulle hatt en læremester i form av en mye bedre spiss. En joker å sette innpå på slutten av kampene.
Ayoze har en sesong bak seg i PL, men kom fra Segunda i Spania. Han gjorde det veldig bra i fjor, men sliter naturlig nok i år. Laget er dårlig, og folk har høyere forventninger.
Mbemba er jeg også imponert over, gidder ikke å si så mye om han, bortsett fra at han skulle hatt en mer solid partner.

Ble mye rot her nå, men dette er mine tanker på hvorfor vi sliter. Vi er et ekstremt ubalansert lag (som mange har påpekt), med altfor mange dårlige og unge spillere. Hvem skal ta tak? Slik det ser ut på meg, er det bare Mitro som viser noe engasjement utpå der. Full tenning, men det er godt å se!

Som lgrinde sier, hvem skal ta over? Beardsley? Måtte i så fall ha vært Cathro, men han er uprøvd og strengt talt en del av teamet som har ansvaret...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 31. Des. 2015, 09:41 »
Det som irriterer meg grenseløst med McClaren er hvor lite åpen han tydeligvis er forandringer.

Det er den samme taktikken omtrent hver eneste kamp, samme spillere i samme posisjoner selv om det går 10 kamper mellom hver gang det funker. Colo er en katastrofe som du sier, hvorfor ikke prøve Dummett inn i midten og Mbabu på back?

Anita og Colback funker ikke sammen på midten, det kan alle se. Hvorfor ikke prøve Sissoko sentralt eller Wijnaldum sentralt? Eller en 4-3-3 med Colback eller Anita dypt med Sissoko og Wijnaldum som indreløpere? I steden settes Wijnaldum og Sissoko opp som kantspillere gang på gang. 4 i utgangspunktet sentrale midtbanespillere gang på gang! Og folk lurer på hvorfor vi sliter?

Hva må Thauvin gjøre for å få en real sjanse? Hvorfor får andre spillere være håpløst kamp etter kamp etter kamp, mens andre spillere blir hogd hode av etter en dårlig kamp?

Nå som Tiote er skadefri så foreslår jeg han i den dype rollen og da blir min ønske-11'er seende slik ut:

Elliot

Janmaat - Mbemba - Dummett - Mbabu

Tiote

Sissoko              Wijnaldum

Perez                                         Thauvin

Mitrovic