20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West ham. Skjebnekampen!!!!!!  (Lest 41649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs West ham. Skjebnekampen!!!!!!
« Svar #210 på: 24. Mai 2015, 19:41 »
Gratulerer alle sammen! Innerst inne ville nok ingen fans rykke ned.

For det første ble jeg svært satt ut av Ashleys intervju før kampen. Det sagt, så setter jeg faktisk pris på det han sier. Han er ydmyk, noe jeg faktisk ikke trodde han kunne være. Han sier han ønsker å satse videre på klubben og investere slik at Newcastle blir den klubben som fansen ønsker. Det virker som han ønsker å falle etter presset fra fansen. Sommeren 2015 beviser hans uttalelser.

Newcastle presterte bra idag. Jeg ble svært imponert over Anita, som gjorde en solid kamp sammen med Jonas, Janmaat. Riviere bommer foran mål, men vinner utrolig mye som et "target" oppspiltpunkt. Jeg er svært fornøyd med prestasjonen til gutta.

Jeg håper vi kan se frem til en sommer hvor det ryddes opp i stallen. I tillegg til det ønsker jeg klasse-signeringer. Håper vi har en spennende tid i møte :)

Igjen, gratulerer alle sammen :) 

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 24. Mai 2015, 19:43 »
Kanskje Ashley tar en Mjøndalen og lover alle, inkl støtteapparat å bli med videre? Spretter nyheten på nachspiel klokken 05.30.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 24. Mai 2015, 19:43 »
En siste ting, Jonas fortjener 1 års forlengelse på sin kontrakt.

Har han £ 40 t pund tilby han £ 30 t. Han er svært viktig for laget. De andre som har kontraktslutt nå kan vi kvitte oss med. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 24. Mai 2015, 20:26 »
Gratulerer alle sammen!

Sitter med en følelse nå som er en blanding av lettelse og glede, fordi klubben holder seg i PL.

Fantastisk kamp idag av Jonas og Anita, med Janmaat like bak.

Interessant å se at Mike (C)Ashley ikke bare dukker opp på stadion, men også gir et intervjuv også. Det blir spennende å se om han holder det han lover nå i sommer.

Hei Thomas, Colback idag a?! ;) Tenk at vi berga plassen til tross for at vi har han i laget....

Og ordrerud85: regner med du fikk en uforglemmelig fantastisk opplevelse, dama di kunne ikke valgt en stort bedre kamp denne våren. Virker som ei det er verdt å ta vare på! ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 24. Mai 2015, 20:27 »
OG veldig enig med øyvind: Jonas beviser idag at han fortjener ett år til.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 25. Mai 2015, 00:28 »
Interessant å se at Mike (C)Ashley ikke bare dukker opp på stadion, men også gir et intervjuv også. Det blir spennende å se om han holder det han lover nå i sommer.

Ashley gjorde et sjeldent intervju og var på stadion i et desperat forsøk på å kjøpe seg litt tid hos fansen og redde sitt renomé i forretningsbransjen. Sannheten er at han er en patetisk løgner av rang. Han holder trolig ord når det gjelder det å IKKE selge klubben. Men det blir aldri investert nok, eller en bærekraftig drift av klubben med sportslig suksess. Det at klubben skal vinne noe under han kan han bare glemme. Same again next season?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #216 på: 25. Mai 2015, 01:24 »
Det er nok rent taktikkeri av Ashley, ja. Og Newcastle-fansen er så desperate for suksess og forandringer at de biter på. Tror nok det ligger NOE i ordene hans, men kan aldri forestille meg at det skal bli en totalforvandling i transferpolitikken eller ambisjonene nå.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #217 på: 25. Mai 2015, 02:23 »
Ser det er mange ulike måter å lese det Ashley sier på...

Det jeg leser er at han ikke tar sikte på å endre politikken klubben styres etter. Med andre ord blir trolig fortsatt ledelsen målt etter samme kriterier som før, og har trolig ikke så veldig forskjellige budsjetter. Det er heller ikke noen hårreisende målsetning å først ordne økonomien i en klubb før man ser på det sportslige.

Det blir interessant å se hva ledelsen velger å gjøre i forhold til hvem som skal være manager fremover, og hvor mye som endres av spillermateriell.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 25. Mai 2015, 08:36 »
Inne på noe der Sigurd.

Fordelen nå er at vi har spart en del penger fordi vi ikke hentet trener midt i sesongen, og klubben gikk 220 mill i overskudd. I tillegg har forhåpentligvis vår marginale overlevelse i PL medført at MA har fått opp øynene: Dvs. at han skjønner at det greit at vi satser på spillerutvikling, men at vi også er avhengig av å ha en stamme av etablerte spillere som jevnlig leverer på banen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 25. Mai 2015, 12:54 »
Det øyeblikket da Jonas scora er beviset på at det enda er mulig å få herlig glede ut av denne klubben. Eventyravslutning for Jonas sin del som står igjen som enorm helt etter denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 25. Mai 2015, 15:14 »
"Pandemonium ensued as the Argentine held his hands to his ears after twirling his shirt around his head. In that moment, Newcastle felt like a football club again."
1+