20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West ham. Skjebnekampen!!!!!!  (Lest 41680 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs West ham. Skjebnekampen!!!!!!
« Svar #195 på: 24. Mai 2015, 17:55 »
Takk og lov. Og nå begynner den virkelige jobben. Få orden på denne klubben før neste sesong!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #196 på: 24. Mai 2015, 17:58 »
Jonas. Først overvinner han sin egen kreft, før han returnerer og redder laget fra undergang. Er så stort. Takk!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 24. Mai 2015, 17:58 »
Kom oss over både Sunderland og Villa. Digg.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 24. Mai 2015, 17:58 »
Ashley og alt mulig til siden, dette var en stor lettelse! Fy søren. Rørende at Jonas sikret seieren.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 24. Mai 2015, 17:59 »
Jonas. Først overvinner han sin egen kreft, før han returnerer og redder laget fra undergang. Er så stort. Takk!

Banens beste, assist, scoring. For en mann, gi ham ny kontrakt. Og det mener jeg for faen!!!
Toon till I die.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #200 på: 24. Mai 2015, 18:02 »

Banens beste, assist, scoring. For en mann, gi ham ny kontrakt. Og det mener jeg for faen!!!

mangler etterhvert en del fart, men fuck it. Han er en av de få spillerne som man aldri betviler at man får 100% utav. Han vil bare en ting - vinne fotballkamper. elsk.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #201 på: 24. Mai 2015, 18:03 »
Helt vanvittig sterkt av Jonas. Han er ikke god nok for PL kvalitetsmessig, men blør for drakta som ingen andre. Se hvor lite det er som skal til! Med litt vinnervilje og guts så blir han BB med assist og scoring. Vet ikke om det fortjener ny kontrakt, for om vi skal unngå samme mølja neste år så må dessverre 2/3 av stallen byttes ut, samt hele trenerapparatet. Selv om vi skulle få en storfisk på managerkroken så vil det gjøre meg kvalm å se Carver som assistent.

NewUtd.no: av supportere - for supportere!

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 24. Mai 2015, 18:06 »
Helt vanvittig sterkt av Jonas. Han er ikke god nok for PL kvalitetsmessig, men blør for drakta som ingen andre. Se hvor lite det er som skal til! Med litt vinnervilje og guts så blir han BB med assist og scoring. Vet ikke om det fortjener ny kontrakt, for om vi skal unngå samme mølja neste år så må dessverre 2/3 av stallen byttes ut, samt hele trenerapparatet. Selv om vi skulle få en storfisk på managerkroken så vil det gjøre meg kvalm å se Carver som assistent.

Jeg er enig i deg med det meste. Men det bryr jeg meg så lite om akuratt i forbindelse med Jonas. Hadde lett gitt ham ny kontrakt om jeg kunne velge. Tar mye heller en som blør for drakta og gir alt hver kamp fremfor en som holder PL nivå men bryr seg ikke med engang det blir litt motgang. Da blir fort spilleren med vilje og hjerte flere ganger bedre enn en random "PL-nivå" spiller.
Toon till I die.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 24. Mai 2015, 18:07 »
Det var jo bra saker. Helt greit at Newcastle greier å gjøre jobben selv til en forandring, og ikke måtte satse på Man Utd-seier. Men da er det bare og få Carver og gjengen ut før kvelden er omme. For en nisse.

Morsomt med Jonas. Burde få et nytt år utelukkende pga. det målet og hele kampen generelt. Banens beste med god margin, etterfulgt av Janmaat.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 24. Mai 2015, 18:08 »
For første gang på lenge sprang gutta som om de så døden i øynene, og verre er det ikke av og til.   Nå var vi aggressive i press uten ball, vi stengte rom, det gjorde at WH hadde fint lite å stille med egentlig. Alle var patent i forsvar, og det sier vel sitt.  Angrepsmessig kunne vi fortsatt vært bedre. Den sentrale midtbanen leverte ikke der. Likevel hadde vi tre store sjanser i tillegg til målene. Riverie var ikke god fremover,men han gjorde en viktig jobb defensivt, og han klarte å holde på ballen flere ganger da han fikk den. Anita var overraskende god i dag, og viste egentlig hvorfor vi hentet ham. Godt press og kloke pasningsvalg.

Jonas med en assist og et mål er naturligvis BB. Viste hvor enkelt fotball kan være, sleik linja og serverer innlegg.   Sesongens soleklare beste spiller, Jaanmat, deler andreplass BB sammen med Anita.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 24. Mai 2015, 18:09 »
Same again next season? Det er opp til Ashley og ambisjonene..

Det positive med denne sesongen er den enorme gleden ved å berge plassen og vinne på denne måten i siste serierunde.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 24. Mai 2015, 18:12 »
For første gang på lenge sprang gutta som om de så døden i øynene, og verre er det ikke av og til.   Nå var vi aggressive i press uten ball, vi stengte rom, det gjorde at WH hadde fint lite å stille med egentlig. Alle var patent i forsvar, og det sier vel sitt.  Angrepsmessig kunne vi fortsatt vært bedre. Den sentrale midtbanen leverte ikke der. Likevel hadde vi tre store sjanser i tillegg til målene. Riverie var ikke god fremover,men han gjorde en viktig jobb defensivt, og han klarte å holde på ballen flere ganger da han fikk den. Anita var overraskende god i dag, og viste egentlig hvorfor vi hentet ham. Godt press og kloke pasningsvalg.

Jonas med en assist og et mål er naturligvis BB. Viste hvor enkelt fotball kan være, sleik linja og serverer innlegg.   Sesongens soleklare beste spiller, Jaanmat, deler andreplass BB sammen med Anita.
Amen.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 24. Mai 2015, 18:45 »
Herregud for en lettelse! Og så sykt digg at det var Gutierez som punkterte det hele..BB, uten tvill!! Fortjener fornyet kontrakt fremfor mange andre!!

Når det gjelder neste sesong, så trengs det tidenes ryddesjau! MA lovet i intervjuet før kampen at ting sku endres, at penger skal brukes, og at slik det har blitt absolutt ikke var hans intensjon! Så får vi se..
En god begynnelse ville vært og gitt Carver den "triste" beskjeden.. Da kunne JC fått kjørt flyttebilen, og samtidig tatt med seg 6-7stk på lasset! (Willo m.f.)

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 24. Mai 2015, 18:49 »
Slik som det er blitt, syns jeg at det er en lettelse at vi holder oss. Glede er liksom ikke det rette ordet. Gleden håper jeg kan komme dersom Ashley holder ord og tar de rette valgene. Aller helst om kort tid.

Og ja det finnes en fotballgud. At Jonas, den spilleren som til de grader har manglet sluttprodukt i alle år, med den historien, skal bli så avgjørende i dag... Jesus!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 24. Mai 2015, 19:27 »
Drømmedama kunne ikke finne noen bedre kamp å bli med meg på☺for første gang på lenge er det endelig gutter i sort/hvitt/blått som blør for drakta 😆 riviére kan ikke mye men han løper rundt og rundt, skaper usikkerhet i west hams forsvar. Cissè kan verken sentre eller motta ball. Janmaat er trygg som alltid, dummet klumser til seg di ballene han skal ha. Willo kan legge seg. Colo prøver ihvertfall. Sissoko scorer 1 mål, no more. No less. Anita viser idag potensialet sitt spør du meg. Vinner ball,jager ball, er i rygg på motstander. Foran mål gjør han alt rett men bommer minimalt på avslutning /pasning... colback er colback idag. Og Jonas. ... banens beste uten tvil. Blør sort og hvitt så det gløder idag. Som alltid. Kanskje ikke raskest lenger som det blir kommentert her, men arbeidsvillig, smålig teknisk til tider og besluttsom når det gjelder som mest. OG med hele st.james park i ryggen... en mann vi bør beholde bare pga kampen idag...
HOWAY THE LADS 🍻 😄