20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West ham. Skjebnekampen!!!!!!  (Lest 41700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs West ham. Skjebnekampen!!!!!!
« Svar #60 på: 24. Mai 2015, 15:12 »
NULL kreativitet i laget vårt. NULL.

Sissoko, Colback og Anita skal alle være gode nok til å skape noe fremover. Janmaat er godt med offensivt. Dummett kan også slå noen innlegg mot Cisse og Rivere om han får lov å gå offensivt.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 24. Mai 2015, 15:16 »
Vi klarer oss, merk mine ord! Ikke fordi vi er for gode til å rykke ned, men Hull tar ikke denne. Ikke med den statistikken Bruce har mot manu. Aldri, ikke i noe fotballhelvete skal bornmouth spille i divisjonen over oss. Det går ikke an.

Går vel ikke an å gjøre mer for å jinxe oss ned  ;)

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 24. Mai 2015, 15:17 »
Synes ikke oppstillinga ser så ille ut. liker også at vi har flere på benken (Perez, Cabella, Kanskje De Jong også) som kan komme inn hvis det trengs mot slutten.

Håper bare de viser at de vil vinne idag. Også håper jeg Steve Bruce har en dårlig dag på Jobben.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 24. Mai 2015, 15:21 »
Flott Tv2 sending. Legger mye i både Hull kampen og Newcastle kampen  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 24. Mai 2015, 15:23 »
Takk og lov for at ManU stiller fullt mannskap. Fryktet litt at dei kom til å stille eit ungt urutinert lag.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #65 på: 24. Mai 2015, 15:24 »
Colback/Anita Vs Song/Kouyate sentralt frykter jeg kommer til å bli stygt - klasseforskjell og ikke minst størrelse/kraft. Håper Sissoko dropper ned..

Bra at manutd er toppe ihvertfall

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 24. Mai 2015, 15:26 »
Colback/Anita Vs Song/Kouyate sentralt frykter jeg kommer til å bli stygt - klasseforskjell og ikke minst størrelse/kraft. Håper Sissoko dropper ned..

Bra at manutd er toppe ihvertfall

Tror Jonas og Sissoko kommer til å falle ned for å hjelpe hvis det trengs, håper egentlig heller Jonas "ofres" offensivt da jeg tror sissoko kan skape mer fremover hvis han ikke hemmes av å måtte holde igjen på midten.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 24. Mai 2015, 15:26 »
Vi klarer oss, merk mine ord! Ikke fordi vi er for gode til å rykke ned, men Hull tar ikke denne. Ikke med den statistikken Bruce har mot manu. Aldri, ikke i noe fotballhelvete skal bornmouth spille i divisjonen over oss. Det går ikke an.

Går vel ikke an å gjøre mer for å jinxe oss ned  ;)

Altså. Jeg beskriver den følelsen jeg har i kroppen foran disse kampene. Vår kamp klarer jeg ikke ta noe standpunkt til egentlig selvom magefølelsen sier uavgjort. Men jeg er sikker på at manu ikke taper denne. De er for proffe til det. Nivåforskjellen skal være for stor. Dessverre handler det mer om tid for vår egen del før nedrykket kommer. Det er synd fordi jeg mener at vi bør være laaangt unna Championship. Det handler litt om stemningen rundt klubben. Aggresjonen som mangler. Det blir mer en resignasjon og det skal mer til enn et managerbytte til for å løse det. Jeg tror dessuten at Carver beholder jobben om vi klarer oss.
Men jeg må poengtere at jeg ikke ønsker nedrykk, det ville vært jævla synd!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 24. Mai 2015, 15:40 »
Williamson - for West Ham..

Williamson kan vi faktisk få bruk for i denne. Han og Dummett er våre 2 beste hodespillere, kanskje også Riviere kan nevnes med de. Allardyce er en mann som spiller mye langt og satser på dødballer og innlegg. Kan bli mye dueller. Spesielt på defensive dødballer har vi vært skremmende dårlige de siste kampene.

Han er kanskje blant våre beste på hovudet, men synes han alikevel er svært "oppskrytt" på akkurat dette. Ser til stadighet at han taper viktige dueller, og når dette skal vere hans beste egenskap, så seier vel det litt om kor svak han faktisk er. Kor mange av duellene har han f.eks. vunnet på våre offensive dødballer? Han sliter veldig med å komme først på ballen, så kva godt er det at han er god på hovudet når han ikkje klarer å følge løpet til mannen han skal markere. Er ikkje uenig med deg, men ville få det av brystet mitt at han faktisk ikkje er så god på hovudet.

Han er blant PLs dårligste midtstoppere, hvis ikke den dårligste. Hører han er god på hodet ja, men jeg må si det er sjelden jeg ser det. Som du sier, han klarer jo aldri å være først på en eneste ball. Vil faktisk påstå at jeg tror mange mener han er en god hodespiller bare fordi han er høy, dessverre så hjelper ikke det ham nok.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 24. Mai 2015, 15:42 »
#nufc subs Woodman, R.Taylor, Gouffran, Ameobi, Cabella, de Jong, Perez.

Perez på benk. Spesielt.

Ayoze har ikke levert veldig bra etter nyttår. Men det haur ikke Riviere gjort heller. Dristig valg. Kan ha noe med duellspillet, skape fom for Cisse. Jeg vet ikke.........

Ayoze er en av få som kan skape litt i laget vårt, eller som det lukter litt mål av...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 24. Mai 2015, 15:44 »
Mike Ashley står i intervju nå på TV!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 24. Mai 2015, 15:44 »
ManU med fullt lag:

United starting XI: Valdes, Valencia, Smalling, Jones, Rojo, Blind, Herrera, Di Maria, Mata, Young, Rooney.

Dette laget her skal da vel umulig kunne tape for Hull, eller?

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 24. Mai 2015, 15:45 »

What? Hvor?

Edit: Intervjuet på Sky.

‏@lee_ryder 3m3 minutes ago

Ashley: ?I will continue policy of investing in club?
Ashley says club able to spend
Ashley says club not for sale at any price

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 24. Mai 2015, 15:46 »
Sky. "Not going anywhere 'till we win something" avslutta han med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 24. Mai 2015, 15:46 »

Første gangen han noensinne gir et intervjuv? Hva sier faenskapen?