20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sitat tråden  (Lest 6751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sitat tråden
« på: 23. Juli 2005, 19:38 »
I denne tråden poster vi sitater fra forskjellige kjendiser, idrettsutøverer og anna kjent folk. Eg kan no starte:

I eit intervju Totti. Journalisten spør om kva han syns om Usa-Irak konflikten:

" Eg trur det kan bli ein jevn match. Trur Usa vinner 2-1"

«De slutter aldri med å tenke ut nye metoder for å skade Amerika, det gjør heller ikke vi».  sitat fra George Bush.
 :lol:.
« Siste redigering: 12. Feb. 2008, 22:57 av Hans Emil »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Henrik

• Gjest
Sitat tråden
« Svar #1 på: 06. Aug. 2005, 16:01 »
Røyk?

Noreng

• Gjest
Sitat tråden
« Svar #2 på: 15. Aug. 2005, 10:52 »
Noen morsome Reklame-repliker:

"Vi leker ikke klubb!"

"Du kan skrive et kort selv, surpomp"

"Damer, Damer, Damer, Damer, Damer, YOUGERT!, Damer, damer, damer"

heheh :lol:

plebbster

• Gjest
Sitat tråden
« Svar #3 på: 15. Aug. 2005, 11:08 »
" Nei, nei. Det er jo bare èn per person! "  :P

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sitat tråden
« Svar #4 på: 15. Aug. 2005, 16:04 »
"jo mer jeg lærer mennesker og kjenne, jo mer foretrekker jeg hunder" Adolf Hitler
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #5 på: 16. Des. 2005, 11:13 »
«Da han ble båret av mot Leicester, spurte noen meg om han var bevisstløs. Men jeg hadde ingen anelse. Han er alltid sånn.»
Southampton-manager Gordon Strachan om norske Claus Lundekvam

«Vi skapte fire eller fem sjanser, og scoret trolig på alle»
Ole Gunnar Solskjær da Manchester United scoret seks mål

«Jeg tror ikke Lee Bowyer er en rasist. Jeg tror han ville tråkket på hodet til hvem som helst»
Tidligere storspiller og kommentator Rodney Marsh

«Det kan bli dødsfall her. Eller enda verre, skader»
Tidligere Liverpool-back Phil Neal før Englands kamp mot Tyrkia i Istanbul

«Jeg visste at det ikke var vår dag da jeg kom til Links Park og fant ut at en kvinne var assistentdommer. Hun burde vært hjemme og lagd te eller middag til mannen, til han kommer hjem fra fotballen. Dette er en sport for profesjonelle menn»
Albion Rovers-manager Peter Hetherston

«Jeg har ikke oppnådd noe. Jeg har ikke vunnet noe. Derfor er jeg her
Harry Kewell etter overgangen til Liverpool

«Skamløse fylliker»
David Ginolas inntrykk av britiske kvinner

«Arsenal er milevis foran andre alle i denne ligaen. Og Manchester United er også der oppe, selvfølgelig»
Newcastles Craig Bellamy

«Den utvisningen? Vel, Jason McAteer kan irritere hvem som helst»
United-kaptein Roy Keane etter albuen mot Sunderland-spilleren

«Herregud, jeg ba bare om saltet»
Keane etter et lite middagsforedrag fra Tony Adams under serveringen på Uefa-konferansen

«Jeg prøver å glemme alt jeg har lært av Arsene Wenger. Det er bortkastet tid på dette nivået. Disse gutta klarer ikke å fordøye så mye informasjon»
Wycombes ferske manager, Tony Adams, etter å ha møtt stallen sin

«Som en jente på bryllupsdagen: Nervøs, ute av stilling og håpende på at alt snart er over, slik at hun kan gå opp til soverommet»
Den spanske avisa Marca om Fabien Barthez prestasjon mot Real Madrid

«Hvis Real Madrid hadde tilbudt meg halvparten av det Chelsea betaler, ville jeg blitt hos dem»
Claude Makelele etter overgangen til Chelsea

«Jeg er verdens beste. Ikke spør hvorfor, jeg er det bare»
Makelele igjen

«Vi kommer ikke til å savne ham. Han kan ikke heade og han spiller sjelden ballen lenger enn tre meter»
Real-president Florentino Perez

- Folk sier Ronaldo er verdens beste spiller, men jeg synes jeg er best»
Nicolas Anelka

«Det var bare snakk om at de kom i form. Etter det er det som å sykle, eller elske med en vakker kvinne. Du glemmer det aldri»
Blackburn-sjef Greame Souness gledet seg over at spissene Andy Cole og Dwight Yorke scoret igjen

«Hun sang 'Who Let The Dogs Out' til meg, og det var helt unødvendig. Som jeg alltid sier - hun har alle penger i verden uten at hun kan kjøpe seg et nytt utseende. Hun er bare en fotballkone, er hun ikke?»
Toppløsmodell Jordan, mor til Dwight Yorkes barn, om David Beckhams popstjernekone Victoria

«Jeg kan forstille meg at United vinner 4-1. Jeg kan forestille meg at Real Madrid vinner 4-1. Dette blir en jevn kamp»
Newcastle-manager Bobby Robson

«John er en utenomjordisk skapning. Jeg tror han er fra Mars. Hen er som E.T, han trenger å ringe hjem»
Chelsea-manager Claudio Ranieri beskriver stopper John Terry

«Nå danser vi rundt med håndvesker og snakker sammen. Vi har ikke begynt å sjekke ennå»
Sunderland-manager Mick McCarthy om overgangsforhandlinger

«Det er ikke lett når folk drar i hestehalen din»
David Beckham prøver å holde temperamentet i sjakk

«Vi ønsker ham som vår åndelige leder»
Zong Bohong, trener i kinesiske Gansu, om Paul Gascoigne. To måneder etter skrev Gazza seg inn på avrusningsklinikk i USA

«Jeg skulle gjerne vært kvinne, selv om jeg ikke vet hvorfor»
Frankrike- og Auxerre-spiss Djibril Cisse kjøper designkjoler

- Aldri, aldri, aldri, aldri. Ingenting, aldri, aldri, aldri. Ikke nå. Ikke noensinne»
Real Madrid-president Florentino Perez vurderer mulighetene for at klubben kjøper David Beckham

«Du kan aldri ha for mange stjerner»
Real-direktør Jorge Valdano etter kjøpet av, eeeh, Beckham

«Real kjøpte Beckham fordi han er en stor fotballspiller og en dedikert proff. Han er en av tidenes beste engelske fotballspillere»
President Perez

«Jeg har ikke følt meg så dårlig siden den gangen jeg drepte en mann»
Uri Geller, magisk kjendis og styreformann i Exeter City, etter klubbens degradering fra 3. divisjon til amatørliga

«Jeg synes synd på den personen som døde for å redde George»
George Bests kone Alex etter legendens fyllekule - etter nyretransplantasjon

«Jeg ville være søppeltømmer. Han pleide å kjøre forbi huset mitt med hest og kjerre. Jeg elsket det»
Chelsea-spiss Hernan Crespo gjenopplever barndomsdrømmene

«Gule kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Millwall-manager og hissigpropp Dennis Wise

«Arsenal gjorde en avtale med det engelske fotballforbundet. De fikk tiltalen droppet. Det er heldig som har en slik stilling innen fotballen. I United prøver vi bare å vinne tittelen uten hjelp»
Sir Alex Ferguson om straffen til Arsenal-spillerne etter bråket på Old Trafford. Beklagelse fra United kom like etter.

«For å si det som en gentleman: Hvis du har vært på byen og kikket etter en ung dame, så har du gjort det du skal når du får tak i henne. Vi gjorde ikke vårt beste i dag, men vi fikk tak i henne. Noen uker er damen pen, noen uker er hun ikke det. Vår forestilling i dag var ikke den peneste jenta, men vi fikk i hvert fall henne inn i taxien. Hun er ikke det lekreste vi har tatt med oss hjem, men det var veldig koselig og hyggelig. Så takk skal dere ha, la oss få oss litt kaffe».
QPR-manager Ian Holloway etter dårlig spill og tre poeng mot Chesterfield

«Jeg er stygg, men jeg har sjarm»
Ronaldinho

Vart endel, men kos dokker.
for a logical solution!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #6 på: 16. Des. 2005, 13:18 »
Rolf Hovden

- Sverige tar ut en neger og setter innpå en sigøyner.
Bulgarsk TV da Henke Larsson kom innpå for Martin Dahlin under bronsefinalen i fotball-VM 1994

Med snøvlete stemme: "det er de blå som har ballen"
(En noe bedugget Rolf Hovden ved en annen anledning...)

"Meningsløs pasning... som går til Belanov...som scorer!!"
(Øyvind Johnssen)

"Det skuddet går himmelhøyt over... og i mål!!"
(Øyvind Johnssen)

"To null ved samme mann!"
(Øyvind Johnssen ser reprisen av 1-0)

Sølve Grotmol ble sur da han ikke fikk et intervju med Sven Tore Jacobsen
og kalte han "Din Arrogante Jævel!!” Med åpen mikrofon selvfølgelig

Flere morsomme: Dalby var jo alltid en garantist for blødmer og pinligheter, men dette må være den beste: "Her kommer LITT av en idrettsutøver!!!" (sagt under Paralympics 94).
Eller Herwig Carlsens, under skiskying: "Her kommer Uschi Disl, hun har vært grensevakt, så hun er vant til å skyte på flyktninger!"
Big Ron Atkinsons "Fucking cheating nigger!"-kommentarer om Desailly når han trodde mikrofonen var av er også en pen en....

Haha, hur går det an att säga något sådant? :-D
I Sverige får vi nöja oss med Hegerforsare i stil med "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk", när de låg under mot Sverige i VM 1994 (tror jag väl det var)

Grotmol, Nagano-OL, kunstløp for damer:
Michelle Kwan er ute på isen, da kameraet rettes mot det japanske keiserparet. Grotmol: "Og her sitter mor og far"

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #7 på: 16. Des. 2005, 16:45 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

"To null ved samme mann!"
(Øyvind Johnssen ser reprisen av 1-0)

:lol:  :lol:

Steike bra! Geeinalt rett og slett! Mykje morosamt der ja :D
for a logical solution!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #8 på: 24. Des. 2005, 11:30 »
"EN notorisk goalgetter skårer med hvilken som helst kroppsdel. Rart Lundekvam presterer å skåre med tissefanten" ukjent tv2 kommentator

:lol:  :lol:
for a logical solution!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #9 på: 26. Des. 2005, 19:44 »
"De var bedre enn vi trodde, men vi undervurderte dem ikke"
Sir Bobby Robson

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #10 på: 27. Des. 2005, 00:19 »
Ah. Robson var en kløpper på å skape optimisme, selv når det var som mest håpløst.

Han har sagt så mye vettugt, den gamle mannen. Ære være!

Skal ta en tur på dassen på King's Cross en dag, så jeg kan fore dere med en del gode fotballsitater.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Heimvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #11 på: 29. Des. 2005, 21:49 »
Det gjør meg ikke noe om vi taper hver kamp, så lenge vi vinner ligaen! (Mark Viduka)

Vi tapte fordi vi ikke vant! (Ronaldo)

Jeg skulle gjerne spilt for en Italiensk klubb, som Barcelona! (Mark Draper)

Du må tro at du kommer til å vinne, og jeg tror vi kommer til å vinne, helt til fløyta lyder og vi er utslått! (Petter Shilton)

Jeg sendte en fax til klubben i begynnelsen av uken og ba om å bli solgt, men la meg erklære at jeg ikke ønsker å forlate Leicester! (Stan Collymore)

Jeg så Blackburn-kampen på TV da det plinget at Georg Ndah hadde scoret i det første minuttet mot Birmingham. Min første reaksjon var å ringe ham, men så husket jeg at han var på banen og spilte! (Ade Akinbiyi)

Jeg er så lykkelig jeg kan bli. Men jeg har vært lykkeligere! (Ugo Ehiogu)

Jeg fikk en smell i den venstre ankelen, men noe sa meg at det var den høyre! (Lee Hendrie)

En ting jeg ikke kan beskyldes for, er at jeg alltid har gjort mitt beste! (Alan Shearer)

Jeg tilbrakte fire likegyldige år på Goodison, men det var flotte år! (Martin Hodge)

Jeg fant meg aldri til rette i Italia. Det var som å bo i et fremmed land! (Ian Rush)

Tyskland er et veldig vansklig lag å spille mot. I dag hadde de 11 landslagsspillere på banen! (Steve lomas)

Jeg pleier å ta på meg den høyre støvelen først, og deretter selvsagt den høyre sokken! (Barry Venison)

Jeg vil at Brooklyn skal døpes kristent, men foreløpig vet jeg ikke hvilken religion! (David Beckham)

Foreldrene mine har alltid vært der for meg, helt siden jeg var syv år! (David Beckham)

Alex Ferguson er den beste manageren jeg har hatt på dette nivået. Faktisk er han den eneste manageren jeg har hatt på dette nivået. Men han er den beste manageren jeg har hatt! (David Beckham)

Hvis fotball ikke fantes, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere! (Mick Lyons)

Det er annerledes. Det er ikke det samme! (Ryan Giggs)

Jeg er 5 mål unna Arsenals scoringsrekord. Ikke det at jeg teller..! (Ian Wright)

Hele Leeds står hundre prosent bak manageren, men jeg kan ikke snakke for resten av laget! (Brian Greenhoff)

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #12 på: 29. Des. 2005, 23:53 »
Haha!! mange morsomme her ja!! :):)
ynesides black and white army..!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #13 på: 30. Des. 2005, 00:12 »
Sitat fra: "Torjus"
"De var bedre enn vi trodde, men vi undervurderte dem ikke"
Sir Bobby Robson

Var vel : vi undervurderte dem ikkje, de var bare bedre enn vi trodde

bare for å pirke
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sitat tråden
« Svar #14 på: 30. Des. 2005, 02:06 »
Ja men fikk vel fram poenget...