20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 325548 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1020 på: 06. Aug. 2015, 09:44 »
Det blir ikke en mur bak der med Mbemba og Coloccini/Taylor heller. Jeg vil heller prøve noe nytt enn å gå i den samme leksa som vi vet ikke funker.

Du argumenterer delvis bra for ikke å forandre for mye i forsvaret superswag, men allikevel føler jeg Daniel er ganske spot on her!

Valdic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 06. Aug. 2015, 09:45 »
Ser at joey barton vil tilbake :p
Hva tenkes om det?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 06. Aug. 2015, 10:04 »
Uansett hvor mye jeg digger Barton er det totalt uaktuelt. Han er vel kvalitetsmessig også falt noen hakk siden vi slapp han sist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 06. Aug. 2015, 10:56 »
Eneste Barton kunne føyd til dette laget er litt baller. Sikkert greit å ha i garderoben, men kan også skappe uro.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 06. Aug. 2015, 11:25 »
Da har Toney signert... Blir vel utlånt med det første
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 06. Aug. 2015, 11:55 »
Me bør absolutt få inn eit par spelara med PL-erfaring.

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 06. Aug. 2015, 14:53 »
Colo forlenger med ett år og forblir kaptein: http://www.nufc.co.uk/articles/20150806/captain-coloccini-signs-new-deal_2281670_4914224

Spørs vel om det kommer noen ny stopper da kanskje?
« Siste redigering: 06. Aug. 2015, 15:25 av svell »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1027 på: 06. Aug. 2015, 15:38 »
Har egentlig aldri, og kommer vel aldri helt til å avskrive godeste Colo. En spiller jeg har vert svak for helt siden han kom til klubben. Var ikke imponerende sist sesong, men scoringen mot wba er et av høydepunktene mine fra sist sesong. Du så det betydde enormt for han. Håper han med et nytt trenerteam i ryggen finner sitt gamle jeg.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 06. Aug. 2015, 18:38 »
Gode nyheter.  Jeg liker colo,  og nå får han en bedre stopper ved siden av seg.  Tror han dermed vil finne tilbake til god gammel form

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 06. Aug. 2015, 18:49 »
Det blir ikke en mur bak der med Mbemba og Coloccini/Taylor heller. Jeg vil heller prøve noe nytt enn å gå i den samme leksa som vi vet ikke funker.

Helt enig, det meste er bedre enn det stopperparene våres de siste årene har holdt på med. Vi har lite å tape på å prøve noe nytt.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 06. Aug. 2015, 19:20 »
Nå som Colo har signert tror jeg det kan være en god kombo sammen med Mbemba. Colo har som flere sier her et godt toppnivå og han har svært viktig PL-erfaring. Dette vet Mcclaren og han vil bruke denne rutinen for alt det er verdt. Dessuten passer Colo veldig godt inn i den mer spillende stilen vi forsøker å adaptere.  Håper bare vi nå har tatt oss nødvendig tid med å bygge han opp slik at han forblir skadefri en god stund.

Skulle det allikevel dukke opp en god stopper som er tilgjengelig bør vi så absolutt slå til synes jeg. MYE taler nemlig for for at S Taylor er skadet før vi rekker å si "mariekjeks" og Willo er faktisk mer volleyballspiller enn fotballspiller... Tror også Colo hadde reagert bra på denne konkurransen!

Jesse Lingard for 2,5 mill er spennende. Engelsk og value for money. Kan slå til, men er på ingen måte noe ferdig produkt. Vi trenger uansett ving og han er garantert bedre til å crosse enn obertan og guffen :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 06. Aug. 2015, 20:02 »
Gode nyheter.  Jeg liker colo,  og nå får han en bedre stopper ved siden av seg.  Tror han dermed vil finne tilbake til god gammel form

Tvilar litt på at den gamle formen framleis er der. Likevel er dette veldig bra. No er det ingen tvil om kva Colo vil sjølv. Dessutan er det jo på ein måte ein ny start for alle i klubben. Førre sesong må me jo berre gløyma uansett!
Det eg ikkje forstår er at folk ikkje vil ha ein Colo i klubben, men det er jo Williamson og Taylor som må ut før han, i nemnte rekkefølgja. Og 1 stk inn for kva som går ut. Og minst ein av dei burde vera teinkt til å gå rett inn på laget. Og då ein Colo i bakhand med all si erfaring.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 06. Aug. 2015, 21:57 »
Glad Colo blir ett år til. Men hvor er Ron Vlaar blitt av og hvorfor legger ikke vi han til vår allerede godt nederlandske tropp?
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 06. Aug. 2015, 22:05 »
Glad Colo blir ett år til. Men hvor er Ron Vlaar blitt av og hvorfor legger ikke vi han til vår allerede godt nederlandske tropp?

God spiller, men han sliter mye med skader, og kjenner jeg vår fantastiske fysioterapaut rett vil han gjøre alt vondt verre.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 06. Aug. 2015, 22:18 »
Masse rykter rundt Salomon Rondon nå. Han linkes til oss og Everton og Aston Villa.

https://twitter.com/search?vertical=default&q=rondon&src=typd

Sitat
@FNN_Official report that #NUFC have made a £10m offer for powerful Zenit St Petersburg striker Jose Salomon Rondon

Sitat
Pablo Martinez (Rondon's agent): "There is a very good offer from a mid-table Premier League club. A team with a big history and name."

Sitat
#NUFC, West Ham and Aston Villa are all linked with signing the 25-year-old striker, Salomon Rondon, reports VTV.

Sitat
NUFC Index ‏@NUFC_Index  7h7 hours ago
26 next month, Rondon made 40 apps for Zenit St Petersburg last season notching 18 goals and 2 assists #nufc

Spennende spillertype! Fysisk og har god målteft!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".