20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #930 på: 31. Juli 2015, 12:34 »
Kjipt. Ja, får nok ein god pekepinn på kva lagoppstillinga mot Soton blir i morra.

Om vi spiller 4-2-3-1 trur eg det blir:

Krul

Jaanmat - Tayls - Colo/Willy(Ugh) - Haidara

Colback - Gini

Sissoko  -   De Jong      - Aarons

Mitrovic

Eventuelt 4-3-3:

Krul

Jaanmat - Tayls - Colo/Willy(Ugh) - Haidara

Gini   -    Colback       - De Jong

Sissoko - Mitro      -   Aarons

Tror Perez spiller isteden for Aarons pga. Skaden
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #931 på: 31. Juli 2015, 12:39 »
Skaden? Mener du krampen han fikk sist kamp, eller er der en annen skade jeg ikke har fått med meg?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #932 på: 31. Juli 2015, 13:09 »
Skaden? Mener du krampen han fikk sist kamp, eller er der en annen skade jeg ikke har fått med meg?
Oja, det var bare krampe?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #933 på: 31. Juli 2015, 13:11 »
Veldig enig med det laget der milburn, med unntakt at jeg heller vil se Ayoze bak i 10er rollen....

Er ikke direkte uenig i Gini sentralt men et annet alternativ er å benke De Jong, skyve Gini opp, og bruke Colback og Tiote så vi har 2 solide sentrale midtbanespillelre defensivt. Frykter Gini kan bli litt veik, men jeg utelukker ikke at det kan funke...

Veldig uenig derimot i 4-4-2 laget ditt derimot, der du settter Di Jong som sentral midtbane i en 4-4-2, da han vil komme mye bedre i sin rett i en 10er rolle eller som spiss, og i en 4-4-2 er de 2 sentrale ekstra avhengig av defensive kvaliteter... I motsetning til en 4-3-3/4-5-1 eller 4-2-3-1......

Stort sett ening med Sogningogså med unntak at jeg tror ikke De Jong passer bra som en indreløper i en 4-3-3, og jeg kanskje ville foretrukket Tiote fremfor Colback...

Når det gjelder all skrikingen etter stopper,,,
For det første er det sjeldent lurt å bytte ut hele stopperpare, da sentrallinjen og spessielt sopperparet i et lag bør være sampilt med resten av laget,, og attpåtil kapteinen, som riktignok har vært svingende kvalitet, men som jeg allikevel forventer å se sterkere denne sesongen etter hva han har vist tidligere... Da har vi i utgangspunket et klart førstevalg i Coloccini-Mbemba,,,

Og vi skal heller ikke glemme Lascelles en av englands mest spennende stoppere, som var lånt ut, ikke fordi han måtte "bli god nok", men for å rett å slett få en enighet med Forest MÅTTE vi låne ut han og den nye unge keeperen, som jeg tror blir et godt tilskudd som andrekeeper i Krul sine stadige skadefravær og kan utvikle seg enormt god... Da har vi Lascelles, Colo, Mbemba, og så synes jeg Steven Taylor ofte har fremstått som MEGET god... Med enda en ny stopper ser jeg for meg at Mbemba eller Lascelles blir benket,, eller blir et 4. valg med alt for lite spilletid til å utvikle seg....

Denne overaskelsen tror jeg ikke særlig på,,, har hørt løse løfter før,,,, og hvordan kan de ha en overraskelse klar,,, uten å ha signert han,,,,, tull,,,,,håper i bestefall de prøver overaske oss med en stjerne men,,,,

Med kjøp av Austin tror jeg faktisk pengesekken begynner bli tom og vi ikke skal overdrive, da vi allerde har brukt opp omtrent alt vi har tjent de seneste årene i netto transfers bare på en sommer...

Har vi råd til en spiller til,, hva er vårt svakeste ledd? Synes det oser av kvalitet i angrep og offensive midtbanespiller, både i kvalitet og kvantum,,,, På sentral midtbane, om vi kunne fått en ryddegutt av enda høyere klasse enn Colback/Tiote,, kunne det styrket elveren direkte, og ikke minst bredden i laget...

Også venstrebacken må vel betegnes som vårt svakeste ledd, om vi ikke skal ha flere stoppere og satse på at de 2 nye unguttene imponerer og utvikle seg i første omgang. Hvertfall vente til Januar/neste sommer med en ny stopper synes jeg. Haidara virker meget spennende, Dummet til tider potensielt god. Men hvorfor ikke hente en med skikkelig høy kvalitet som presterer jevnt over tid, så kan Haidara få sine sjanser og forhåpentlig utvikle seg...

Om vi ikke finner noen vestentlige forsterknnger i disse 2 posisjonene, vil det fort kunnne finnes spisser/vinger, offensive midtbanespillere, etc. som ville gå rett inn på laget og skape enda bedre bredde....

For å fantasere litt: Monaco har visst en spiller som er mega spennende, husker ikke navnet i farta, men på oddsen er han linket til alle storklubbene i verden, og oss...Spennende. Beharino burde vi vertfall prøve oss på... Redmond i Norwitch ung og allerde meget god høyreving. Campbell fra Arsenal. Januzai(kanskje litt urealistisk), om United etterhvert finner han som overflødig.. Van Dijk ble nevt som stopper tidligere, godt forslag... Signerte Vlaar ny kontrakt? Han hadde vertfall kort tid igjen av kontrakten og holder jo nivå for en toppklubb i england... Men han er vel 28 år, så om han ikke blir billig på grunn av liten kontrakt, så er jeg negativ. Vi har jo Douglas superstopper vi har jakta lenge fra Nederlandske ligaen. Shawcross kunne vært god å ha. Kanskje også Nobel som var en av de beste på West Ham og også så vidt jge vet har lite igjen av kontrakten og kan bli billig. Meget god defensivt og veldig pasningssikker...Perfekt på sentral midtbane/defensiv midtbane... Ser faktisk at Beharino er favoritt til å ende i Tottenham, men at vi også har lav odds... Odds gir ofte velgdig god odds på om en spiller går eller ikke,,, og da oddsen på Tottenham ikke akkurat er blank,, og er høy på at han blir i WBA, så tror jeg det kan ligge en reel sjanse for at vi henter han...En spiller det ellers er bare topplag som er linket til...Lacasette som vi tidligere har siklet på, er linket til arsenal først og fremst, men også tottenham er nevnt.. Utrolig spisstalent vi bare må prøve hente om det er mulighet for det... Ballotelli linkes til klubber som må sies å være top 4 nivå i italia, som lazio etc. Må være en mulighet her og,, hadde gitt et lite signal om at vi mener alvor(selv om han underpresterte kraftig). Og tror neppe han blir så alt for dyr,,, og heller ikke kan synke noe særlig mer i verdi, da han alltid lever på hva han til tider presterer/har prestert, og dermed er lett å få en del penger tilbake for. Hvertfall et enormt potensiale på denne spilleren...Vi ar jo visstnok prøvd å låne han men Liverpool er mer keen på å selge...Bolasie fra Palace en utrolig morsom og god spiller, som fort vil ende i en av top 6 lagene...
Ashley Williams  kvalitetstopper i Swanse vi kanskje kunne prøvd å hente...Har vært linket til han tidligere... James Mcharty som vi prøvde oss på før han gikk til Everton er kanskje hellre ikke umulig, og kan fort gå til en klubb som toppenham eller liverpool... Meget god både defensivt midtbane eller sentralt, pasningsikker og defensivt solid...

Nå ble dette veldig mye fantasering, til tross for  at vi var vært linket med flere tidligere..og er linket med enkelte... men mener dette er spillere som kunne hevet oss og gått rett inn i laget,,, og bare er tidsspørsmål før går til en større klubb,,,

Caulker var vel svak i QPR, og ble lånt ut til Southamon da ikke mange tørte kjøpe han...

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #934 på: 31. Juli 2015, 13:14 »
Er Aarons skadet igjen???? Mannen var jo skadet kjempelenge, ble frisk,, viste seg med en gang mot City,,, skada lenge igjen,,,, og så tilbake neste siste kamp i sesongen på benken....og nå enda en gang?,,,, burde vi gjøre han ordentlig frisk før vi sender han utpå, slik aguero slo opp skaden sidn gang på gang,,, eller er vi bare maks uheldige,,,?utrolig trist at den spillern jeg har mest sansen og troa på er frisk maks 5 kamper i året,,,,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #935 på: 31. Juli 2015, 13:20 »
Tror SuperAlmeida ikke har fått med seg at det heldigvis bare var krampe :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #936 på: 31. Juli 2015, 14:05 »
men at han ble skadet i starten av sesongen, deretter med en gang etter han kom tilbake,,,, har vi vært for uforsiktige?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,la et slikt vidundertalent ikke ødelegge karrieren ved å kjøre han for hardt, og hive han innpå kamper før han er ordentlig restituert, slik city har holdt på med aguero den senere tiden, for å ikke slå opp skaden gang på gang,,,

keegans

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #937 på: 31. Juli 2015, 14:12 »
EatDrinkSleepSports meldte på twitter for en time siden at "Newcastle United have agreed a fee with QPR for Charlie Austin" 

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #938 på: 31. Juli 2015, 14:22 »
aldri hørt om nettsiden, men som jeg postet i oddsforumet tyder ALT på at han på det nærmeste er klar, og man får ganske høye odds på at han IKKE ender hos oss....

hvor mye vil han koste og få i lønn? noen som har en viss anelse sånn ca, eller tør tippe?... håper virkelig ikke vi punger ut over 100 millioner for denne mannen elller en lønn over 600 000....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 31. Juli 2015, 14:25 »
men at han ble skadet i starten av sesongen, deretter med en gang etter han kom tilbake,,,, har vi vært for uforsiktige?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,la et slikt vidundertalent ikke ødelegge karrieren ved å kjøre han for hardt, og hive han innpå kamper før han er ordentlig restituert, slik city har holdt på med aguero den senere tiden, for å ikke slå opp skaden gang på gang,,,

Ja, vi har vært uforsiktig. Det kom frem i ettertid av cupseieren vår mot Shitty sist sesong at Pardew benyttet Aarons til tross for at han var klar over at Aarons ikke var 100 % klar.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #940 på: 31. Juli 2015, 14:38 »
omg........ så hvorfor i all verden bruker han et reservelag, som om kampen er betydningsløs, men samtidig bruker en halvskada, enormt god, enormt talentfull spiller, som om kampen skulle betydd liv eller død,,,??????ulogisk,,,,,,,

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #941 på: 31. Juli 2015, 14:38 »
altså mener ikke det du kristoffer sier er ulogisk men valget til pardew,,,

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 31. Juli 2015, 14:39 »
EatDrinkSleepSports meldte på twitter for en time siden at "Newcastle United have agreed a fee with QPR for Charlie Austin"
Sjefen for nettstedet er Qpr fan. Virker ikke som den mest troverdige plassen. De har noe rett og noe feil, slik som alle andre som driver med transferrykter. Om man er enige om sum (som de skriver), så skal det jo gå ganske fort. Tiden får vise.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 31. Juli 2015, 16:10 »
Hadde det enda vært en proven Premiership centre-back det var snakk om. Mer og mer tyder på at vi får se Williamson fra start mot Soton' om en drøy uke, og det gleder sikkert Koeman, jeg får dessverre mer lyst til å gråte.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 31. Juli 2015, 16:24 »
Hadde det enda vært en proven Premiership centre-back det var snakk om. Mer og mer tyder på at vi får se Williamson fra start mot Soton' om en drøy uke, og det gleder sikkert Koeman, jeg får dessverre mer lyst til å gråte.
Mbemba får jo ikke trene med laget før han har fått visa. Så ja vi stiller med samme forsvarsrekke som sist sesong. Når jeg sier at Saylor er en oppgradering fra vårsesongen, og at Dummett er vår beste midtstopper (minus Mbemba) så oppsumerer jo det hvor vi står.