20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 325885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #705 på: 21. Juli 2015, 19:03 »
Haha, jeg har ikke tall på hvor mange ganger Colo ikke har giddi å følge mannen sin i feltet de siste åra, og det kan man ikke skylde på Willy for. Han er god, men har aldri vært den samme etter at han ville hjem til Argentina.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 21. Juli 2015, 19:22 »
Colo var so ekstremt dårleg førre sesong. Såg ut som han ga F!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 21. Juli 2015, 19:25 »
Ja, det var ikke tvil om at han til tider gav fullstendig faen. Og det er ikke greit, i hvertfall ikke når man er kaptein. Jeg håper vi kan finne en erstatter.

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #708 på: 21. Juli 2015, 19:41 »
Og med dette har vi sikret oss et av Europas største talenter.  :D :D Egentlig litt uvirkelig. Jeg håper dette skaper gode vibber og at Ashley endelig får et klapp på skulderen for å satse, i tillegg til og ikke fare med løgner på sitt første tv intervju i mai. Jeg er forsatt sikker på at vi henter 2-3 spennende spillere som går rett inn på førstelaget.   

Jeg tror mye av grunnen til at dette drøyde var pga. Arbeidstillatelsen.

Keeperplassen er vi godt rustet på nå.

Defensivt har jeg ytret ønske om Mbemba og Balanta. Disse kan som sagt bekle både back og stopper plass. Jeg er litt usikker på hvor sterke de er i dueller da begge er henholdsvis 1.83 m og 1.81 m.   Da hadde kanskje Douglas med sine 1.92 m. Vært noe?  Ut med Willy, og om alle disse 3 hadde kommet, send Colo hjem og vi sparer masser av pund i lønnsutgifter.

Midtbanen begynner å bli spennende, men kunne vel ønsket vi byttet Tiote med en vingtype som vi aller snakker om.(Tiote kan fint erstattes av Anita og Colback på sentralen). Jeg tror Cabella kommer til å blomstre under McClaren. Sissoko og Aarons kan også bekle ving. Obertan og Gouffran håper jeg opptrer som backup om vi ikke skifter de ut med spennende materiell. Marveaux, blir han satset på?

Sist, men ikke minst, skal vi få noe igjen for Cisse så selg han nå. Om en russisk klubb er villig til å by £ 10 Mill. Få han ut asap og erstatt han med Austin med et mellomlegg. Her er jeg ikke i tvil.

Einig i mykje du skriv her. Kanskje litt enkelt å skylde på Williamson. Ser den. Mbemba er svært spennande, håper han går i boks iløpet av veka. Balanta har eg kjøpt fast på FM dette året, men har null kjennskap til han utover det. Nokon som har sett noko av han?

Cissé syns eg me bør bli kvitt no. Apropos enkelt, så syns eg det vert for billig å berre skylde på "servicen" frå resten av spelarane når Cisse speler dårleg.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 21. Juli 2015, 20:28 »
Rykter om interesse for Feyenoord-vingen Jean-Paul Boëtius.

http://www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2015/07/21/13776832/-

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #710 på: 21. Juli 2015, 20:34 »
Hadde akkurat tenkt å dele det samme! :p

Meget spennende! Hurtig ving med god teknikk, som også kan slå brukbare innlegg!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #711 på: 21. Juli 2015, 22:43 »
£1.4m? Virkelig ingenting å tape. Samme fyr skriver at vi prøver å få Mbemba på medical i løpet av uken.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #712 på: 21. Juli 2015, 22:48 »
Virker som en fornuftig investering, siden vi har skadeutsatte vinger og ganske få alternativer. Så kan vi heller legge pengene inn i Abdennour og Mbemba. Hadde vært ganske vilt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #713 på: 22. Juli 2015, 01:04 »
Sp. Anderlecht news @Sporting_AND
Chancel Mbemba will travel to Newcastle today for his medical #nufc #rsca

(senere endret til i morgen, torsdag)

Sp. Anderlecht news @Sporting_AND
Mbemba: "The transfer isn't finalised yet, there are still some final details to work out" #rsca #nufc

Sp. Anderlecht news ‏@Sporting_AND  6m6 minutes ago
Mbemba will sign a 5-year deal, pending a medical. Official announcement expected on Friday. #rsca #nufc
« Siste redigering: 22. Juli 2015, 01:32 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 22. Juli 2015, 08:23 »
La meg påpeke at vår beste stopper i moderne tid, Jonathan Woodgate, tidvis fikk Andy O'Brien og Titus Bramble til å se ut som meget gode stoppere. Så jeg kjøper ikke helt den med at Colo slipper unna med svake stopperpartnere. Han har som mange har vært inne på selv hatt sine problemer både med konsentrasjon, vilje/motivasjon og det disiplinære.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 22. Juli 2015, 09:13 »
Som jeg skrev i treningskamptråden:

Vi er ABSOLUTT NØDT til å ha inn 2 forsterkninger i forsvaret minst, er per dags dato bare Janmat som holder nivået som kreves...

Colo og Willi er søppel og på venstreback er vi usikre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 22. Juli 2015, 09:58 »
La meg påpeke at vår beste stopper i moderne tid, Jonathan Woodgate, tidvis fikk Andy O'Brien og Titus Bramble til å se ut som meget gode stoppere. Så jeg kjøper ikke helt den med at Colo slipper unna med svake stopperpartnere. Han har som mange har vært inne på selv hatt sine problemer både med konsentrasjon, vilje/motivasjon og det disiplinære.

Woody var fantastisk. Glemmer aldri den første kampen jeg så med ham. Leedsfansen syntes det var verre at han dro enn Ferdinand fordi de mente Woody var bedre, og det sier sitt. Men Woodgate var eksepsjonelt god mener jeg, og han dirigerte linja, i motsetning til Colo som stort sett er taus.

Colo har langt fra vært feilfri, som flere vært innpå. Dog tror jeg at han flere sesonger i seg ennå hvis han får spille sammen med spillere som ikke er komplett ubrukelig, og da tror jeg prestasjonene hans vil komme tilbake. Derfor mener jeg det er økonomisk lurt å investere pengene i andre lagdeler enn å plassere ham på benken.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 22. Juli 2015, 10:24 »
Colo ønsker seg hjem til Argentina han. Få inn to kvalitetsstoppere og la nå gutten få dra, fortest mulig.

Han er jo en av klubbens best betalte spillere, og ser til tider veldig umotivert ut utpå der. Se på ham alle de gangene han er fullstendig feilplassert, og vi får mål imot. Colo tar ikke veldig tungt på det han. I tillegg er (var?) han faktisk kaptein!!! Litt av en leder ute på banen det der. Jeg ønsker meg en kaptein som kan heve stemmen og vekke gutta litt, og mane de til kamp hvis det trengs. Ikke en likeglad Colo som konstanterer at den fete lønna tikker inn på konto uansett antall mål imot.

ALLE brukbare forsvarere ville lidd under av å måtte spille ved siden av Williamson. Det er det ingen tvil om. Men å frifinne Colo på det grunnlaget blir feil i mitt hode. Få inn to gode stoppere, så kan Colo få dra fortest mulig. I det lange løp tror jeg det vil være den beste løsningen for både klubben og faktisk Colo selv også.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #718 på: 22. Juli 2015, 10:31 »
Få Aarons på ny kontrakt ASAP!

Hent inn Mbemba, Rudiger og en ving.

Nb! Mitrovic skal visstnok ha uttalt til belgisk media at Mbemba slår følge til NUFC.

Vi linkes til Jean-Paul Boetius:

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-3170087/Newcastle-make-enquiries-2m-rated-Feyenoord-winger-Jean-Paul-Boetius.html

Video i artikkel. Ser lovende ut! Teknisk!
« Siste redigering: 22. Juli 2015, 10:37 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 22. Juli 2015, 10:35 »
Få Aarons på ny kontrakt ASAP!

Dette kan fort bli det absolutt viktigste å foreta seg i sommer!