20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #690 på: 21. Juli 2015, 11:30 »
 :D Sweet! No må vi berre få inn 1-2 midtstoppere og ein ving
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 21. Juli 2015, 11:33 »
Fint. Nå syns jeg vi kan slappe litt av angående spissene, og heller sette alle kluter til for å få inn en skikkelig god stopper, helst to.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 21. Juli 2015, 11:34 »
Douglas melder at vi fortsatt vil ha Austin!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 21. Juli 2015, 11:43 »
Ja, det vil vi!  :)

Men, det viktigste nå er som sagt en stopper. Mbemba blir nok klar i løpet av dagen eller de nærmeste dagene. Synd at Rudiger er skadet, han kunne vært en nyttig tilvekst, med den nødvendige størrelsen og fysikken.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #694 på: 21. Juli 2015, 11:49 »
Flott!!!! Endelig er det avgjort   :) :) :) Då håpar eg det blir 100% fokus på 2 stoppere fremover!!!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #695 på: 21. Juli 2015, 12:24 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20150721/mitrovic-becomes-a-magpie_2281670_4877540

Her er den endelige bekreftelsen på hjemsiden også.

Deilig! Spennende spiller som forhåpentlig kan brøyte litt vei fremover, og ikke minst score mål!

Da går vi videre, NEXT PLAYER PLEASE!!!!! Vi bør ikke være halvferdig engang med shoppingen denne sommeren.
« Siste redigering: 21. Juli 2015, 13:10 av Geordie »
No fate but what you make

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 21. Juli 2015, 12:31 »
Er ikkje småsummer vi bruker heller akkurat  :P Ikkje at eg klager :D Det er viktigere med nye midtstoppere enn spisser akkurat nå. Vi lekker som ei sil bakover, og det har vi gjort dei 3-4 siste sesongene, og ingen omorganisering bak der, eller ny manager vil kunne forbedre så veldig på det, rett og slett fordi spillerne vi har bak der ikkje har eit høgt nok nivå inne. Derfor må vi kjøpe oss bedre.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #697 på: 21. Juli 2015, 12:41 »

West Ham driver og byr på Kevin Mirallas om dagen. 7-8 mill er summen det snakkes om. Hva er tankene om han? Jeg tror det kunne vært et knallkjøp.

Jeg liker Mirallas, men er han den spilleren som skal fôre spissene våre med innlegg?
Av det jeg så av Everton i fjor var ikke det hans sterkeste side, virker også ganske egoistisk, men absolutt en god spiller som får til noe selv og har fart.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #698 på: 21. Juli 2015, 13:03 »
Fint. Nå syns jeg vi kan slappe litt av angående spissene, og heller sette alle kluter til for å få inn en skikkelig god stopper, helst to.

Aller helst må vi ha inn to stoppere og en ving, men jeg tror Colo finner tilbake til gammel form når han får en bedre stopper ved siden av seg. I bakhånd har vi da Dummett og Lascelles. Hvis jeg må velge mellom to stoppere og en stopper og en ving velger jeg dermed sistnevnte alternativ.Tror aldri i verden at MA går for begge deler nemlig :)

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #699 på: 21. Juli 2015, 13:17 »
Basert på hva jeg husker fra fjoråret, tror jeg også Colo blir bedre om han får en makker han stoler på. Virka for meg som om han var feilplassert flere ganger fordi han ikke stolte på Willy skulle rydde opp, og skulle ordne opp selv. Så, neste mann inn håper jeg er en habil midtstopper som er sterk i spesielt hodespillet.
No fate but what you make

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #700 på: 21. Juli 2015, 13:40 »
Basert på hva jeg husker fra fjoråret, tror jeg også Colo blir bedre om han får en makker han stoler på. Virka for meg som om han var feilplassert flere ganger fordi han ikke stolte på Willy skulle rydde opp, og skulle ordne opp selv. Så, neste mann inn håper jeg er en habil midtstopper som er sterk i spesielt hodespillet.
+1

Qvist

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #701 på: 21. Juli 2015, 13:48 »
Grattis alle sammen!!! tror og håper at dette er en kjempe signering for oss. Om vi nå får på plass en god stopper og en del spillere får en bedre sesong ( som vi har sett de er kapable til) har jeg store forhåpninger for denne sesongen :o

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #702 på: 21. Juli 2015, 15:16 »
Litt for "enkelt" i mine øyne å skylde på at Colo ikke stolte helt på Willy, Colo var ræv selv! Men tror det defensive blir et par hakk bedre bare av at McClaren kommer inn. Også mikser vi det med et par bedre spillere, så har jeg troa.
Innleggsving? Ja takk, men både Mitrovic, Perez og Cisse (evt også Austin) er spillere som kan score med føttene. Da er det viktigere å få frem backene, og både Haidara og spesielt Janmaat har vist at de kan slå gode innlegg!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 21. Juli 2015, 15:58 »
Og med dette har vi sikret oss et av Europas største talenter.  :D :D Egentlig litt uvirkelig. Jeg håper dette skaper gode vibber og at Ashley endelig får et klapp på skulderen for å satse, i tillegg til og ikke fare med løgner på sitt første tv intervju i mai. Jeg er forsatt sikker på at vi henter 2-3 spennende spillere som går rett inn på førstelaget.   

Jeg tror mye av grunnen til at dette drøyde var pga. Arbeidstillatelsen.

Keeperplassen er vi godt rustet på nå.

Defensivt har jeg ytret ønske om Mbemba og Balanta. Disse kan som sagt bekle både back og stopper plass. Jeg er litt usikker på hvor sterke de er i dueller da begge er henholdsvis 1.83 m og 1.81 m.   Da hadde kanskje Douglas med sine 1.92 m. Vært noe?  Ut med Willy, og om alle disse 3 hadde kommet, send Colo hjem og vi sparer masser av pund i lønnsutgifter.

Midtbanen begynner å bli spennende, men kunne vel ønsket vi byttet Tiote med en vingtype som vi aller snakker om.(Tiote kan fint erstattes av Anita og Colback på sentralen). Jeg tror Cabella kommer til å blomstre under McClaren. Sissoko og Aarons kan også bekle ving. Obertan og Gouffran håper jeg opptrer som backup om vi ikke skifter de ut med spennende materiell. Marveaux, blir han satset på?

Sist, men ikke minst, skal vi få noe igjen for Cisse så selg han nå. Om en russisk klubb er villig til å by £ 10 Mill. Få han ut asap og erstatt han med Austin med et mellomlegg. Her er jeg ikke i tvil.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 21. Juli 2015, 16:25 »
Litt for "enkelt" i mine øyne å skylde på at Colo ikke stolte helt på Willy, Colo var ræv selv! Men tror det defensive blir et par hakk bedre bare av at McClaren kommer inn. Også mikser vi det med et par bedre spillere, så har jeg troa.
Innleggsving? Ja takk, men både Mitrovic, Perez og Cisse (evt også Austin) er spillere som kan score med føttene. Da er det viktigere å få frem backene, og både Haidara og spesielt Janmaat har vist at de kan slå gode innlegg!

Du blir ikke bedre enn dem du spiller med mener jeg. Få om ingen stoppere har spilt sammen med så mye søppel gjennom årene som Colo. Tror heller ikke Terry hadde fremstått som brilliant med Williamson ved sin side en hel sesong. I tillegg har ikke midtbanen vår fungert optimalt i år mener jeg. De har vært statiske og ikke gitt mye hjelp til forsvaret.
 Siste kampen mot West Ham klarte vi endelig å presse motstanderen før de fikk vendt opp, slikt spill gjør jobben en del enklere for forsvarerne tror jeg.