20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324055 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #555 på: 16. Juli 2015, 20:06 »
Mener likevel Austin er en merkbart bedre allround-spiss enn Cisse. En mye bedre targetman.

Jeg kan være enig i at Austin er bedre utenfor boksen, men jeg tror ikke Austin er like god i sine bevegelser innenfor boksen som Cisse, men det er min menig da ;)

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #556 på: 16. Juli 2015, 20:15 »
For en surpomp du er a Daniel. Hva vet du om at det ikke betyr noenting? Hver sak er unik. Kan godt hende det ikke stemmer men det er da en ganske mye sterkere indikasjon enn alle mulige andre rykter som florerer her inne

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #557 på: 16. Juli 2015, 20:17 »
Hent mitro og austin. Selg Cisse til Tyrkia eller noe. Hent inn 1-2 stoppere og en kant som KAN mate spissene med kremballer. Da er vi hvertfall inne på noe. Tviler uansett på at vi får mer enn en av spissene vi jakter. Så lenge den ene er Mitro eller Austin, bør vi være fornøyde. Skal ikke glemme at vi fortsatt har Ayoze som evt. Backup
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 16. Juli 2015, 20:48 »
Kan ikke se for meg at vi skal spille 4-4-2. Skjønner ikke hvordan vi skal få den kabalen til å gå opp med Wijnaldum, Sissoko, de Jong, Colback, Tiote osv...
Nei vi skal ikke det heller. 4-2-3-1 er formasjonen ifølge Gazette eller Chronicle eller hvem det var. Nå tenkte jeg på qpr og Austin ikke nufc.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #559 på: 16. Juli 2015, 21:24 »
For en surpomp du er a Daniel. Hva vet du om at det ikke betyr noenting? Hver sak er unik. Kan godt hende det ikke stemmer men det er da en ganske mye sterkere indikasjon enn alle mulige andre rykter som florerer her inne
Surpomp? Jeg sier bare at bettingstopp ikke betyr noe. Bettingstopp skjer fordi bettingselskapene får større summer på spillet, ikke fordi de vet noe vi ikke vet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #560 på: 16. Juli 2015, 21:30 »
Sp. Anderlecht news ‏@Sporting_AND  2m2 minutes ago
Gazzetta dello Sport: FC Porto make ?18m bid for Aleksandar Mitrovic. #nufc #rsca

Diário Record ‏@Record_Portugal  10m10 minutes ago
#FCPorto - Dragões terão oferecido 18 milhões por #Mitrovic http://record.pt/962643

FUCK!
« Siste redigering: 16. Juli 2015, 21:40 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #561 på: 16. Juli 2015, 21:32 »
Da går vi nok for Austin regner jeg med. Tar det for gitt at Mitrovic (senior) velger Porto hvis budet stemmer.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #562 på: 16. Juli 2015, 21:43 »
Fantastisk at italiensk media skal vite noe om dette før portugisisk og belgisk media. Tar dette med en STOR klype salt!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #563 på: 16. Juli 2015, 22:00 »
Syns egentlig det er like greitt om Mitrovic drar til Porto. Newcastle er helt klart ikke førstevalget hans, og han begynner å bli en rimmelig dyr 20 åring og har tross alt ikke prestert på høyere nivå enn belgisk jupiler league til nå. Virker som han har litt høye tanker om seg selv også hvis Champions League er et absolutt krav for en ung og fremmadstormende spiller på bare 20 år.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #564 på: 16. Juli 2015, 23:09 »
Fantastisk at italiensk media skal vite noe om dette før portugisisk og belgisk media. Tar dette med en STOR klype salt!

Er vel Diario Record som melder dette først (som ser unektelig portugisisk ut, uten at jeg orker sjekke). Italiensk presse er bare papegøye om timestampen som siteres er korrekt. Men klyper med salt er sjelden feil så gjenstår å se.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 16. Juli 2015, 23:28 »

Er vel Diario Record som melder dette først (som ser unektelig portugisisk ut, uten at jeg orker sjekke). Italiensk presse er bare papegøye om timestampen som siteres er korrekt. Men klyper med salt er sjelden feil så gjenstår å se.
Hvis du hadde giddet å åpne linken så ser du at den portugisiske siden refererer til Gazzetta della Sport :)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #566 på: 16. Juli 2015, 23:53 »
Hvis du hadde giddet å åpne linken så ser du at den portugisiske siden refererer til Gazzetta della Sport :)

uten at jeg orker sjekke

Busted!  :D Jaja, det kan forsåvidt forklare hvorfor noen tror at det er penger å hente på å gamble på Austin til Newcastle.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 16. Juli 2015, 23:58 »
Om eg ikkje tar heilt feil så blei betting på Austin til West Ham stoppa ein periode og, så trenger ikkje bety noko utover at ein del folk er overbevist om at handelen kommer til å skje og at dei har satt summer på det.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #568 på: 17. Juli 2015, 09:51 »
Chelsea are ready to hijack Newcastle's bid to sign striker Aleksandar Mitrovic, who is valued at £15m (Star)

Eeeeeek!  :-\

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 17. Juli 2015, 10:08 »
Ønsker Degosen å dra til Chelsea eller porto så la han gjøre det. Jeg synes ikke Newcastle skal gjøre så mye mer her. De har allerede gjort en godt forsøk utifra hva vi har lest i media.

Får håpe han flopper. Har hørt at han har en del personlige issues i tillegg til overvekt. (Ny Adriano?)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.