20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 325671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #465 på: 11. Juli 2015, 17:51 »
Porto interessert i Mitrovic
http://www.nufcblog.com/2015/07/11/report-newcastle-mitrovic-bid-stalls-porto-make-move/#more-231883

Blir spennende å se i løpet av dagen. Forhåpentligvis blir Mitrovic og Wijnaldum presentert i dag :)

Ser ut som vi ble brukt for at andre klubber skulle få opp interessen for Mitro.

Var ikke denne dealen så godt som spikret da?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #466 på: 11. Juli 2015, 17:52 »
Du er inne på noe viktig mener jeg  Frode, vi trenger personer som går foran med eksempel i duellene. Jeg tenker jeg at  det laget først og fremst har manglet de siste årene  er ledertyper. Da sikter jeg til spillere som blør for drakta som du sikter til, men som også har såpass til fotballferdigheter at resten av fotballgruppa ser opp til dem, og som til slutt har de nødvendige kommunikative evnene. Vi har ikke hatt slike spillere i klubben siden Woody, Nolan og ikke minst Shearer. Heldigvis vil  vår nysignering og De Jong være slike typer tror jeg.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #467 på: 11. Juli 2015, 19:10 »
Hvor pokker blir det av Mitrovic no då...... ???

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #468 på: 11. Juli 2015, 19:44 »
Jeg frykter Mitrovic er en tapt sak for oss! Mye tyder på at agenten har vært på Tyneside, og vi var veldig nærme en deal. Men nå som Porto kom på banen, ser det stygt ut.
Og det kan jeg akseptere. Han vil spille CL, noe annet med Remy som gikk for den største ukalønna!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #469 på: 11. Juli 2015, 19:57 »
Slike ting har en tendens til å drøye, om det er hold i at det er en konkret henvendelse fra Porto så er det noe som vil resultere i forsinkelser uansett hva utfallet blir. Lever fortsatt i troen, selv om jeg etterhvert er blitt så vant med skuffelser at man konstant inntar pessimistens synspunkt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 11. Juli 2015, 19:57 »
Det skjønnar jo eg godt. Han vil helst til ein klubb som er i CL. Og då er me sjanselause. Kan vel vera eit håp viss Roma verte einig om Dzeko og Porto ikkje har nok pengar. Benfica er vel og interessert.
« Siste redigering: 11. Juli 2015, 19:58 av lgrinde »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 11. Juli 2015, 20:34 »
Vi er ikke sjanseløse, Mitrovic er Newcastle supporter.  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 11. Juli 2015, 21:01 »
Har ikkje gitt opp Mitro enda
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #473 på: 11. Juli 2015, 23:45 »
Mye rart i denne artikkelen, så ta den med en STOR klype salt. Poster den likevel:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastle-set-sign-aleksandar-mitrovic-6049214

Sitat
Aleksandar Mitrovic's family have landed on Tyneside as Newcastle tie up a deal for the Serbian striker .

Anderlecht are willing to do business at £12million and club officials are now convincing Mitrovic and relatives that Newcastle is the best place for him. Both Porto and Roma have been pursuing him, but the Steve McClaren era is finally swinging into life as Mitrovic is poised to sign a five-year deal.

Sitat
QPR front-man Charlie Austin remains on the radar with Marseille?s Florian Thauvin. And they are pushing ahead with a move for German defender Antonio Rudiger.

Sitat
They are willing to let Fabricio Coloccini leave, if the right offer comes along.

Blir sjokka om dette stemmer:

Sitat
Owner Mike Ashley is pledging to splash around £60m before next season gets underway and the promise of all cash being paid up front should encourage more clubs to do business with Newcastle.

« Siste redigering: 11. Juli 2015, 23:52 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 12. Juli 2015, 09:09 »
Fra twitter "Belgium media reporting Mitrovic's dad blocking move due to wanting his son to play European football for FC Porto"

http://www.sudinfo.be/1330614/article/2015-07-12/anderlecht-ezekiel-en-bonne-voie-pour-rejoindre-les-mauves-mitrovic-bloque-par-s?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #475 på: 12. Juli 2015, 09:24 »
Nå bør man ta alt som kommer fra uoffisielle twittersider med et traktorlass med salt.
Når det er sagt, forstår jeg om Mitrovic (jr altså. Hva sr mener burde jo vært likegyldig) vil spille CL. Dessuten har det unektelig vist seg at det er lettere å komme til enda større klubber fra Porto enn fra Newcastle.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #476 på: 12. Juli 2015, 10:53 »
Nå bør man ta alt som kommer fra uoffisielle twittersider med et traktorlass med salt.
Når det er sagt, forstår jeg om Mitrovic (jr altså. Hva sr mener burde jo vært likegyldig) vil spille CL. Dessuten har det unektelig vist seg at det er lettere å komme til enda større klubber fra Porto enn fra Newcastle.

Kikka gjennom overgangene til Porto på Transfermarkt, og kan ikke annet enn bekrefte hva du skriver. De har vært ekstremt dyktige på å kjøpe talenter i prisgruppa 10-20 mill euro, som de etter et par sesonger har solgt for langt høyere beløp. James Rodriguez er en av de siste eksemplene. Ser det som et kvalitetstegn om Porto er etter Mitrovic, får bare håpe lysten på PL er større enn Portugisisk toppserie og Europa-cup.
No fate but what you make

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #477 på: 12. Juli 2015, 11:50 »
Vet ikke om bildene er ekte, men mange bilder av det de hevder er Mitrovic sin bror på St. James' Park:

https://twitter.com/NUFC_Vine
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #478 på: 12. Juli 2015, 12:21 »
Jeg må ærlig innrømme arket de senere årene har sett mye mindre fotball enn tidligere. Jeg har ikke hørt om spillerne vi er linket til, men selv om vi kom sent i gang så må jeg gi klubben skryt før det er for sent.
Jeg synes endelig klubben treffer rett segment når de leter etter spillere. Unge, fra europeiske ligaer nivået under PL, men stjerner der alikevel. Etablerte i landslagstroppene er en fordel. Vi er linket med spillere i de rette lagdelene( ikke vanskelig når laget trenger en generell overhaling). Dessuten ser vi ikke på for dyre spillere. Tror Gini-overgangen masker det for oss i år hva pengebruk angår.

Alt dette er konge, og vi må forstå at Newcastle ikke er hva det var, samtidig er jeg glad vi slipper overganger ala Owen f.eks. For ja, jeg tror f.eks. Schweinsteiger til United er et jævla vådeskudd som det lukter litt Owen av. Kompisene mine kaller det misunnelse, jeg kaller det erfaring.

Til slutt håper jeg at vi ikke gir oss på markedet for tidlig i år. Bredde er et nøkkelord i denne ligaen. Vi har en tendens til å skaffe oss en god 11'er i august som er skutt i fillebiter før jul.
På forhånd takk!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #479 på: 12. Juli 2015, 12:41 »
Enig i stort sett alt siddis, bortsett fra Schweinsteiger! Han tror jeg blir en jævlig bra tilvekst for Man Utd! Gleder meg til å se han i PL, dog håper jeg han sliter mot oss 👍🏼
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒