20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #420 på: 10. Juli 2015, 14:15 »
Skal man stole på FM (og det skal man vel) er vel han lysten på samme posisjon som De Jong. Bra signering for all del men er vel ikke en sånn type vi trenger aller mest?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 10. Juli 2015, 14:24 »
Begynner faktisk å få forhåpninger nå. Dette er jo sykt bra!!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #422 på: 10. Juli 2015, 14:25 »
Everton har jobbet mye med FM :)

@MsiDouglas: Wijnaldum just arrived in Newcastle. Came through airport & heading to training ground... Surely will be done today. #NUFC

Kan bli en meget bra start på helgen 8)

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #423 på: 10. Juli 2015, 14:32 »
Nei, lefsen. Vi trenger stopper(e) og en Cabaye-type på midten som kan diktere spillet. Pasningsspillet vårt bakover i banen er ikke sterkt nok til å gjøre våre offensive spillere gode. Når det er sagt skader det ikke med et nytt alternativ sentralt i hullet. Jeg ser at folk fortsatt regner med at De Jong skal ha denne posisjonen, men jeg synes det er i overkant optimistisk å tro at De Jong spiller mer enn 10 seriekamper fra start neste sesong.

Dyktige spillere er det alltid plass til, men jeg sitter med fornemmelsen at om vi ikke løser problemene på CM og CB, løser ikke dette kjøpet noe.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 10. Juli 2015, 14:34 »
Lascelles er vel midtstopper? Vet ikke om han går rett inn på laget men...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 10. Juli 2015, 14:59 »
Får vi inn GW så ser eg på det som svært positivt. Sulten og ung speler som har vore kaptein for eit PSV som vant den nederlandske serien og han skåret 18 mål på 42 kamper, noko som gir eit bra målsnitt. Er ein playmakertype, som er noko som vi trenger. Har ikkje hatt nok midtbanespillere som bidreg med mål. Samtidig punger vi ut ein bra sum, som også sender ut eit riktig signal til fansen.

Hadde vi også klart å fått Mitrovic over bord i dag og, så begynner det virkelig å ligne på noko. Da trenger vi ein/to midtstoppere og ein kantspeler til
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Siste redigering: 10. Juli 2015, 15:05 av TimKnut »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 10. Juli 2015, 15:38 »
Hvor pålittelige er Daylie Exp? De twitrer nå at vi er i ferd med å snabbe N'Kolou forran Arsenal, Sunder og Villa... Skjer med FreakyFriday a!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 10. Juli 2015, 15:41 »
Skjer så mye i dag, at nesten ingen legger merke til at Vg har en Newcastle-sak nesten øverst på siden... Det ekke ofte
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #429 på: 10. Juli 2015, 15:43 »
Mange som skriver om N'kolou. Hvor pålitelig det er veit jeg ikke, men verdt å nevne ja!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 10. Juli 2015, 16:26 »
Voldsomt så mykje som skulle skje no da?  :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 10. Juli 2015, 16:41 »
Artig å se GW på video fra skysports live center. Han skal visstnok ha avslått tilbud fra andre PL lag, da han selv foretrekker å komme til vårt kjære Newcastle! Får vi inn type signeringer som han (austin, Mitrovic) så begynner folk å få øynene opp for Newcastle. Da kan det godt hende vi får scalke forsvareren jeg har så lyst på. En spennende fremtid. Kanskje ashley faktisk mente det han sa før fjorårssesongens siste match!

Blir spennende å se, og om vi kvitter oss med dritt som ikke en gang er stallfyll. Erstatt de heller med talenter!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #432 på: 10. Juli 2015, 16:45 »
Eg har sett rundt 13 kamper av Wijnaldum, så eg vet noe hva man kan forvente. Å se han signere for newcastle smaker bedre enn julafta for meg. Eg har egentlig håpet at han skulle signere for oss siden han var i Feyenoord. Fra kampene i Eredivise og i eurpa liga så spiller han i 10er-rolle som eg ser som hans favoritt posisjon, noe som kan hindre Siem. På Nederland føler eg at Windi spiller mer som box-to-box som er Sissoko sin posisjon. Eg håper for all del vi beholder Sissoko. Det beste med Windi er at han er ganske komplett midtbanespiller som kan bekle alle posisjoner på midtbanen, veldig atletisk, kreativ, always-hungry, rå, god på holde ballen, og youtube videoene lyger ikke at han er kontringsterk og har øye på assist og mål. For å vere mer konkret så er han slags blanding av Sissoko og Cabaye(hadde elsket å se cab i nufc-trøya igjen) og vil forhåpentligvis gjøre ropet etter en cab-erstatter mildere selv om han vil ikke vere en direkte erstatter. Eg skjønner ingenting hvorfor ikke større klubber er på banen her. Om han vil slå til i PL er neste spørsmål, men eg føler meg sikker på at han blir en hit, men eg må innrømme at eg har tatt feil før som Anita :P . Han er faktisk en kaptein materiale, han tar ofte initiativ selv og inspirere lagkameratene til å jobbe hardt. Eg ser egentlig ingen svakheter, men hvis det er noen så må det vere defensivt, mister ballen i farlige posisjoner og dribler seg vekk.
For å få meste ut av potensialet i nufc-laget så ville eg nok beholde Siem de jong i 10-rolle hvis holder seg skadefri, flytte Sissoko ut å høyre kant og sette Wijnaldum i box-to-box posisjon med litt mer frihet til å angripe. Då er vi avhengig av noen som kan ta av seg drittjobben og takle motstandere som gjer at eg faktisk ønsker å beholde Tiote og drømmer fremdeles om 3-0 kampen mot manu i 2012.

Mitrovic (håper han signere for oss)

de Jong

Aarons/Cabella  Colback/Anita/Tiote    Wijnaldum         Sissoko

Håper vi kjøper Mitrovic og får inn 1 eller 2 klasse midtstoppere. Også håper eg vi beholder våre beste spillere, Tiote og Cisse. Eg er klar med champagnen når vi har får et bilde av Wijnaldum holder trøya på SJP. Eg vil gratulerer dere, alle nufc fans rundt i verden og selvfølgelig meg selv. Han er en spiller som eg håper og trur vil gi masse glede, og så bli solgt for masse peng om 2 år så lenge Ashley er her :P

Sry for masse tekst hehe :P
« Siste redigering: 10. Juli 2015, 16:49 av TimKnut »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 10. Juli 2015, 16:59 »
Viktig at vi nå også tviholder på spillere som Sissoko, Cisse og Janmaat!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #434 på: 10. Juli 2015, 17:14 »
Kjenner jeg blir fuktig av å tenke på å signe Wijnaldum og Mitrovic i løpet av en og samme helg!  8)