20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 323979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #210 på: 11. Juni 2015, 12:25 »
Okei. Da er det kanskje en god grunn til at vi ikke henter ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 11. Juni 2015, 13:24 »
Bra. Har ikke hatt en god magefølelse angående Ayew. Håper for all del vi vinner kampen om Charlie Austin. En potensiell favoritt.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 11. Juni 2015, 13:44 »
Austin er vel nesten det beste vi kan håpe på på spissplass pdd. Jobber knallhardt, har noen finesser og har fysikk som vi har savnet litt.

Chronicle melder at klubb og spiller er interessert i hverandre. Får håpe ikke budrunden går skeis nok en gang nå da.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 11. Juni 2015, 13:45 »
Godt rustet framover om vi henter Austin og Bamford (lån). Da kan vi godt kvitte oss med Riviere. Håper samtidig de har fokus på stoppere.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 11. Juni 2015, 13:48 »
Ser at det har dukket opp noen rykter om at vi har hatt samtaler med Bas Dost (Wolfsburg spissen). Er vel litt lik Austin i stilen.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 11. Juni 2015, 13:51 »
Ikke spesielt positiv til Bas Dost. Scora vel i 10-12 kamper på rad, for så å ikke score i tilsvarenda antall kamper - og det i et lag som er skaper mye mer framover enn det vi gjør. Charlie Austin scora mål i QPR.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 11. Juni 2015, 13:55 »
Scorte vel 20 mål i Bundesliga, men ja er enig vil heller ha Austin.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 11. Juni 2015, 14:22 »
Simon Bird i Mirror var en av få journalister som slapp inn til McClaren i går. Han avslutter dagens avisartikkel med: Charlie Austin will arrive, which is at least a decent start. La oss håpe også får tiden vise.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 11. Juni 2015, 14:45 »
Får vi inn Austin er det ein god start. Så får vi håpe det berre er begynnelsen på det som kan blir eit godt overgangsvindu for oss. Er lov å håpe.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 11. Juni 2015, 14:48 »
Får håpa alle me går etter kjem "over the line"...

Siste åra har vel gått meir slik som til høgre i bildet...
« Siste redigering: 11. Juni 2015, 14:52 av lgrinde »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 11. Juni 2015, 17:43 »
Bra. Har ikke hatt en god magefølelse angående Ayew. Håper for all del vi vinner kampen om Charlie Austin. En potensiell favoritt.

Enig! Gi meg spillere med innsats og glød. Austin hadde vært fenomenalt. Det franske markedet kan de godt holde seg unna.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 11. Juni 2015, 18:56 »
Jeg for min del synes vi kan signe das boot og austin. Har hatt så tynn stall i flere år nå, at man tenker at 1 spiss holder.  Pappis har det vært så mye surr med i det siste, skader, spytting osv. Han selges garantert.

Er jo helt sykt at vi har en så tynn stall, i tillegg til at vi allerede har kvitta oss med "2 starters" i Raylor og Jonas. At de ikke holder mål er jo ingen stor hemmelighet, men de starta faktisk de siste kampene for oss.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 11. Juni 2015, 21:03 »
Jeg tenker litt i de baner at vi ikke er den eneste klubben som er ute etter Austin. Jeg tror det ville vært et kjempe kjøp, så håper vi klarer å kjempe oss til hans underskrift.

Cisse håper jeg vi selger, han er veldig varierende, og i tillegg er jeg ikke helt fan av å ha spillere som drar bort i hele januar. Hadde vi fått £ 8 mill. For han ville det vært et kjempe salg etter min mening.

Austin inn for £ 12 Mill = et meget godt bytte.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 11. Juni 2015, 21:10 »
Om Mike Ashley gir Mcclaren £ 60 mill. + inntekter fra salg av spillere til nye overganger så kan dette bli spennende. Dog må vi huske honorarer til spillere og agenter.  Ønsker vi selger følgende:

- Cisse £ 8 Mill.
- Rob Elliot £ 1 Mill.
- Willy £ 0,5 Mill.
- Gouffran £ 4 Mill.

Det blir £ 73,5 Mill. Til å bygge et nytt lag.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 11. Juni 2015, 22:23 »
Er jo helt sykt at vi har en så tynn stall, i tillegg til at vi allerede har kvitta oss med "2 starters" i Raylor og Jonas. At de ikke holder mål er jo ingen stor hemmelighet, men de starta faktisk de siste kampene for oss.

Nja, stallen er ikke SÅ forbanna tynn, det er et like stort problemat den inneholder en god del daukjøtt, og at vi har altfor mange spillere som er skadet. Jeg har noen ganger lurt på om det blir litt for enkelt og behagelig og velge å gå skadet i denne klubben...