20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324099 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #180 på: 07. Juni 2015, 19:40 »
Tja. Mike Ashley har jo gjennomgående gjennom sitt apparat på SJP løyet siden han tok over. Fyren mangler totalt troverdighet.
Forskjellen er at han tidligere ikke har stilt opp på skysports for intervju og sagt med sine egne ord at han skal bruke penger. Det har han aldri gjort før, og etter 5-6 år med total stillhet så tjener han ingenting på å stille opp. Iallefall mine tanker, men så prøver jo jeg å tenke litt mer logisk enn Mr. Ashley.

Edit: For å si det kort. Hvorfor stille opp i egen person med lovnader om penger bare for å lyge fansen opp i ansiktet enda en gang. For så å sitte der to måneder senere med skjegget i postkassen og fansen sitt vrede enda sterkere med en løgn på tv. Jeg ser bare ikke hvorfor Ashley gjør det med tomme ord. Kanskje jeg er naiv.
« Siste redigering: 07. Juni 2015, 19:45 av Fluffy »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 07. Juni 2015, 19:48 »
Begynner å lure? Har vel aldri vært noen tvil om at det intervjuet var bullshit.
Men hvorfor stille opp på den største sportskanalen i England bare for å snakke piss? Må ha noen helt forferdelige rådgivere ihvertfall.
Ja, jeg tror du er naiv. Tipper blandt annet sesongkortsalget er elendig sålangt. Og hva lover Ashley i det intervjuet egentlig? Ikke en dritt.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #182 på: 07. Juni 2015, 21:18 »
Micah Richards folkens? Hva sier dere til det?

Lenge siden jeg har sett han spille, men vil tro det er en god oppgradering fra Willy! Ideelt sett ville jeg ha hentet Richards gratis, og Matip, og dermed sagt meg fornøyd med stopperne. Men blir vel enten eller, og ville da heller ha gått for Matip.
Micah kunne også vikariert på høyreback, men er skadeutsatt. Spilte ikke akkurat mange kamper for Fiorentina.

Richards vil sannsynligvis bety at de må ha nok en behandlingsbenk på skaderommet. Vil nok kreve en ganske feit kontrakt også. Nei takk, finnes mye annet der ute som er bedre.
No fate but what you make

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 07. Juni 2015, 23:13 »
Spørs om Richards er i posisjon til å forlange en fet kontrakt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 08. Juni 2015, 11:35 »
En av våre mest snakka om spissmål - Danny Ings - skal være på vei til LFC nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 08. Juni 2015, 11:54 »
Engelsk spiss som har én god sesong i PL til Pool. Hørt det før?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 08. Juni 2015, 12:07 »
Ja, om Charlie Austin, som vi ligger langflate etter.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 08. Juni 2015, 14:10 »
In other news er Darren Bent frigitt av Aston Villa. Spilte for McClaren i Derby siste halvdelen av forrige sesong, og scoret 12 mål på 17 kamper.  :) :) :)
« Siste redigering: 08. Juni 2015, 14:12 av Rudi »

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #188 på: 08. Juni 2015, 14:22 »
Ja, om Charlie Austin, som vi ligger langflate etter.

Ikke det at det er flust av dem, men når hentet vi en etablert engelsk spiss sist? Owen? I engelskmenn er det i alle fall lov å håpe på litt guts i Tyne-Wear...
Og Darren Bent? Sannsynligvis "way over the hill" tror jeg, men hvis han nedjusterer seg kraftig i lønn og oppjusterer moralen så kan han vel bidra, men ikke som noen no.9 vel?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 08. Juni 2015, 14:35 »
Og da har Bent signert permantent for Derby. Riktig nivå for han nå det.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 08. Juni 2015, 16:40 »
Helt merkelig at Bent aldri har blitt hentet til en større klubb. For gammel nå, ja, men herre min hatt for en målgarantist han har vært i store deler av sin karriere, og det for mange middelmådige klubber.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 08. Juni 2015, 17:11 »
Helt merkelig at Bent aldri har blitt hentet til en større klubb. For gammel nå, ja, men herre min hatt for en målgarantist han har vært i store deler av sin karriere, og det for mange middelmådige klubber.

Bent er litt som Cisse. God innenfor boksen men bidrar lite utenfor. Mao. trenger han innlegg. Fikk fint lite av det både i Villa og Tham.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 08. Juni 2015, 23:31 »
Bent i sin yngre dager var blant annet en langt større bakromstrussel enn Cisse noen gang har vært. Flere strenger å spille på.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 09. Juni 2015, 11:27 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/newcastle-united-look-add-two-9413617

Jaja hvorfor ikke? Ung, uredd, billig, solid utdanningskompensasjon til Viking. Som en sier det i kommentarfeltet. No brainer:)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #194 på: 10. Juni 2015, 06:44 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/newcastle-united-look-add-two-9413617

Jaja hvorfor ikke? Ung, uredd, billig, solid utdanningskompensasjon til Viking. Som en sier det i kommentarfeltet. No brainer:)

Alltid gøy når nordmenn blir linket til klubben.