20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 323998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #150 på: 28. Mai 2015, 15:06 »
Får håpe et av de nyopprykkede lagene eller noe sånt snapper han opp før vi får oss en fast manager, fyren har veldig lite å gjøre i PL, men er jo gratis....

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #151 på: 28. Mai 2015, 17:44 »
Er ikke tvil om at om NUFC skal ha en god sesong så må vi få i form noen av spillerne våre også, tenker hovedsaklig på Cabella, De Jong og Aarons. Førstnevnte må få på seg noen muskler. Foruten om det så synes jeg at vi trenger en ving, spissene våre får jo nada nothing når det gjelder service. Andre Ayew virker som en mulig, og positiv, signering til en slik rolle. Obertan kan fungere som squad player om han også holder seg skadefri. De Jong må nesten være vår nye Cabaye i en fremskutt rolle.

Spiss, stopper, ving og sentral midt er mine hovedhåp. Mitrovic ville vært supert, samme med Ayew. En ung og god stopper som kunne blitt vår John Terry hadde også vært supert. Han Basel-stopperen virker veldig lovende. Midtbane er jeg litt usikker på, men en oppgradert versjon av Colback hadde vært fint. Tiote kan selges ASAP.

Vi trenger også squad players til å pushe de vi har. Forhåpentligvis takler Darlow og Lascelles nivået, selv om jeg har mine tvil egentlig, og jeg har sansen for Anita (kan bekle en backposisjon), Dummett, Jonas og Abeid. Og så ser jeg VELDIG GJERNE fuckin Williamson og Gouffran ut + Raylor, Sammy..

Det blir en spennende sommer hvertfall.  :-X
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 29. Mai 2015, 20:58 »
Jonas og Raylor frigitt. http://www.nufc.co.uk/articles/20150529/taylor-and-gutierrez-released-by-united_2281670_4754487

Det kan vel bare bety at Sammy får ny kontrakt? Urk.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 29. Mai 2015, 21:00 »
Som ventet. Ser ikke helt hvorfor det skal bety at Sammy får ny kontrakt. Er jo varslet at opptil ti stykker kan forlate klubben i en stor overhaul.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 29. Mai 2015, 21:14 »
Kan dei ikkje og bekrefta at Sammy og Willy er ute? Litt trist med Jonas, men han er ein Toon-helt i mine auge sjølv om han ikkje er med videre. Var kanskje ikkje den aller beste, men det var aldri noko å seie på innsatsen, og for min del vil eg heller ha ein spiller som blør for drakta, til tross for at ferdighetene er begrensa, enn ein god spiller som gir faen i klubben. Håper at fleire følger dei ut dørene: Gouffran, Willy, Sammy og nokon par andre.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 29. Mai 2015, 21:23 »
Williamson har kontrakt ut neste sesong så han blir ikke frigitt. At Sammy ikke blir nevnt sammen med Jonas og Raylor er selvfølgelig skeptisk, tenkte ikke på det med en gang.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 29. Mai 2015, 22:02 »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 29. Mai 2015, 22:04 »
Da er det bekrefta at Sammy er tilbudt ny kontrakt... Vi bekrefter at vi er ein middelmodighet, til liten overrakselse. Slipper også Adam Cambell, Jak Alnwick og Remie Streete
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 29. Mai 2015, 22:04 »
Var da voldsomt som skjedde nå da. Ti poeng til deg Rudi..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 30. Mai 2015, 10:06 »
Jonas blir sluppet men Sammy får ny kontrakt...

Vi vet jo at Carver er udugelig, nå har vi langt på vei fått bekrefta at Charnley er det også.
Gud bedre!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 30. Mai 2015, 11:18 »
Spørs om Sammy signerer denne kontrakten da. Etter hva jeg har lest så må klubben tilby en ny kontrakt til han for å få komnpensasjon hvis han skulle forlate klubben på free transfer.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 30. Mai 2015, 13:59 »

Vi vet jo at Carver er udugelig, nå har vi langt på vei fått bekrefta at Charnley er det også.
Gud bedre!

Charnley vet ikke hva han holder på med. Kommer nok flere bevis på det de neste ukene.

Stallen vår er jo tynn i utgangspunktet og vi trenger bredde. Kan ikke kvitte seg med alt daukjøtt enda. Så at Sammy får en 1-2 års kontrakt er greit. Men da skal det selvsagt handles inn i sommer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 30. Mai 2015, 16:13 »

Gud bedre!

Charnley vet ikke hva han holder på med. Kommer nok flere bevis på det de neste ukene.

Stallen vår er jo tynn i utgangspunktet og vi trenger bredde. Kan ikke kvitte seg med alt daukjøtt enda. Så at Sammy får en 1-2 års kontrakt er greit. Men da skal det selvsagt handles inn i sommer.

Enig i at ikke alt kan skippes ut på en gang ja, men hvis det er snakk om ett eller to år for Sammy, hadde det ikke da vært bedre med Jonas i tilsvarende periode?

Jeg skjønner jo at alderen (på begge) tatt i betraktning, så svinger det i favør Sammyboy, men hvis vi snakker ett til to år (bør ikke være lengre, så hadde vi jo vært bedre tjent med Jonas mener jeg da.

Nå skal det allikevel sies at jeg mistenker at Jonas effektivt har snakket seg selv ut av klubben denne våren.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #163 på: 30. Mai 2015, 17:46 »
Sammy bør jo ta til vette sjøl og avslå. Kommer aldri til å spille seg til noen fast plass.

Jonas har nok vært for ærlig ja  :P
No fate but what you make

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 30. Mai 2015, 18:51 »

Gud bedre!

I forhold til gjeldende regler om nasjonalitet og fra eget akademi er det helt greit at Sammy får kontrakt. Han er ikke helt der vi vil ha han i forhold til kvalitet, men at han kan gjøre en jobb for klubben igjennom en lang sesong et jeg ikke i tvil om.
NUFC er ikke i den posisjonen at de kan og bør hive ut alt og alle. En 23 åring fra eget akademi er helt greit å beholde.
Så får vi heller håpe på at spillerne de kjøper inn holder ett høyere nivå.