Vil si at den umiddelbare MÅ HA- handlelisten er ganske grei.
Ny stopper
Ny ballfordelende midtbanespiller
Ny spiss
Får vi inn disse tre har vi fikset de umidelbare problemene i XIeren vår. Utover trenger vi selvfølgelig mer bredde i posisjoner, men vet ikke hva jeg tør håpe på fra Ashley.
Av spisser føler jeg vi bør kunne ende opp med en bra en. Både Ings og Austin er åpenbare kandidater og det finnes flere rundt i Europa som har hatt gode sesonger.
Blir verre med midtbanespilleren og stopperen. Vi trenger fortsatt å prøve å fylle Cabaye-rommet. Umulig å fylle helt i den posisjonen vi er nå, men det må da finnes noen tilgjengelige playmakere der ute. Den første som faktisk kommer inn i hodet mitt er Stefan Johansen. Sikkert urealistisk med han, men er nok på den hyllen vi må lete etter gull. Her får Carr prøve å overbevise sine skeptikere (Frode

).
På stopperplass føler jeg situasjonen er ganske lik. Ingen umiddelbare kandidater som skiller seg ut, Carr må ut å jobbe.
Blir en kritisk sommer og utover de tre plassene må vi selvfølgelig erstatte Sissoko, Krul, Janmaat, Cisse om disse skulle forsvinne.
Om Ashley mener det han sa om at klubben nå er der han vil ha den økonomisk til å kunne begynne å satse kan denne sommeren bli spennende. Hvis ikke rykker vi ned neste år uten forbedringer på spillerstallen.