20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 323938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #120 på: 25. Mai 2015, 17:09 »
Hehe, godt sagt, Rudi.

Williamson og Taylor er det bare til å shippe med første tog bort fra Tyneside. Dummett er ung og anvendelig, så han kan vi gjerne beholde som backup. Colo synger også på siste vers, så her MÅ det forsterkninger til.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 25. Mai 2015, 17:32 »
Synes det er vrient å ta til takke med én midtstopper. Colo er passé, Willamson er lol, Saylor er skada, Dummett er venstre back, og Lascelles uprøvd.
Tar gjerne ti klassespillere, men nå snakker jeg i en Ashley verden. Om Dummett skal satses på som back så fair enough, men både Pardew og Carver har sagt det motsatte. Ikke til å bli klok over. Ser egentlig bare Williamson som realistisk er på vei ut.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 25. Mai 2015, 18:19 »
Jeg nevner jo to stoppere av høy klasse på lista mi i Schär og Munoz. Spesielt Schär hadde gått rett inn i 11'ern og begge er gratis + (sign on)! Det er så mye tilgjengelig der ute at jeg er enig i at det ikke er i forsvaret vi skal bruke mest av pengene. At man vil ha med Steven Taylor videre skjønner jeg ikke noen ting av. Spiller vel i gjennomsnitt 1 av 4 kamper og er totalt hasardiøs i det meste han gjør. Skal vi ta steg kan ikke Taylor være backup en gang! (Ja, jeg vet han en sjelden kamp kan være banens beste, men bør vi ikke snart ha lært!?)
En annen spennende stopper er Terrence Kongolo i Feyenoord.

Colo har garantert noen sesonger til i seg, men i år synes jeg han har virket veldig lite motivert. Jeg tror han nå lengter etter nye utfordringer og jeg tror kanskje vi skal vurdere sterkt å skifte ham ut. Ryktene tyder jo også på at han ikke lenger er den lederfiguren i garderoben heller.

Det er ikke det at det på død og liv skal brukes penger på forsvar, men det skal både forsterkes og forbedres. Eller for å omformulere det litt: Mike Williamson skal IKKE stå som et navn i backrekka til Newcastle igjen noen gang.

Schär er så absolutt et spennende navn, men er det realistisk å tro at Newcastle har sjans til å hente han? Virker som en ettertraktet spiller, kanskje litt overraskende tatt i betraktning at han kun har spilt i Sveits til nå? Kan jo bli en kjempehit, men kan bli det motsatte også...
Kongolo og Munoz kjenner jeg ikke noe til, antar at sistnevnte spiller et annet sted enn England eller Spania?

Når vi først er inne på "free agents" så hva med Danny Ings? Lee Ryder skrev vel for noen dager siden at Newcastle hadde en "outside chance" hvis de holdt seg i PL, basert på at Ings kunne få mye spilletid i Newcastle kontra større klubber? Spørs jo hva slags kilder Ryder har på dette da selvfølgelig...

Ellers enig i at vi snart bør ha lært leksa med tanke på Taylor, men vi må pent beholde, og holde ut med en del av sesongens stall neste år også, da føler jeg Taylor er grei nok som backup. Kanskje han holder seg mer skadefri også med mindere belastning. Williamson SKAL vekk, litt i tvil om Colo...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 25. Mai 2015, 20:05 »
Ings er heilt klart noko vi bør prøve oss på. Kan umulig skade.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 25. Mai 2015, 20:54 »
Jeg mener og ings er noe vi bør prøve oss på. Ung engelsk "goalgetter" hvis man kan kalle han det. Så forresten Mitrovic score avgjørende mål i anderlecht seier igår. Igjen. Tror dette er en mann vi burde prøve få signa i sommer. Ayew er en ving jeg personlig tror kunne gjort seg bemerket i sort og hvitt. Schär er jeg litt fan av, både fra champions league, og noe overvurdert fra fifa15. Hehe.  Spillere som bamford og wilson tror ikke hadde gjort no å hatt på lån 1 sesong (eventuelt med opsjon på kjøp) spent på hvordan lacelles og darlow har utvikla seg siste året, men har hørt dem er lovende gutter. ..

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 25. Mai 2015, 21:01 »
Charlie austin er kanskje en vanskelig signering i form av:
1- prisen han får etter denne sesongen
2- kunn denne sesongen han har å vise til
Men, det er en mann som,i en ganske ung alder, har scora 17 mål (correct me if i am wrong) på høyeste nivå i england mot di beste forsvarerne og lagene i premier league. Har sett vi har vært linka til han. 
Er han en mulig nummer 9 for oss?
Eller en Lambert i liverpool?

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #126 på: 25. Mai 2015, 21:43 »
Basert på hva jeg leser, hører og har sett selv, kan jeg være enig i alle navnene du nevner der, bortsett fra Lambert. 33 år og ferdig på toppnivå.
No fate but what you make

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 25. Mai 2015, 21:57 »
Spillere jeg mener vi bør se etter som er kontraktsløse nå etter sesongen.

Winston Reid
Ron Vlaar
Fabian Delph
Jack Cork
Danny Ings

Langskudd:
Michael Carrick (vinnerskalle, rutine og kan brukes i flere posisjoner) men signerer nok for Manure for enda noen år.

Så må vi bruke de pengene som blir tilgjengelig på noe skikkelig kvalitet. De 2 eller 3 spillerne. Resten kan jo hentes som free agent. Dette var bare noen få i PL.

Milner, Cleverly, Arteta, Flamini +++ det er mange flere der ute. Ikke alle jeg har like lyst på men.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 25. Mai 2015, 22:34 »
Charlie austin er kanskje en vanskelig signering i form av:
1- prisen han får etter denne sesongen
2- kunn denne sesongen han har å vise til
Men, det er en mann som,i en ganske ung alder, har scora 17 mål (correct me if i am wrong) på høyeste nivå i england mot di beste forsvarerne og lagene i premier league. Har sett vi har vært linka til han. 
Er han en mulig nummer 9 for oss?
Eller en Lambert i liverpool?

Austin har vel allerede vært nevnt i lokalpressen, og ingen tvil om at han hadde vært en ypperlig signering, ikke bare en "proven Premiership player" men også bra med mål i samme liga.
Er dog skeptisk til om (C)Ashley er villig til å bla opp den enorme summen Les Ferdinand forlanger for Austin.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 25. Mai 2015, 22:42 »
Spillere jeg mener vi bør se etter som er kontraktsløse nå etter sesongen.

Winston Reid - Signert ny kontrakt
Ron Vlaar - Elendig og mye skadet
Fabian Delph - Signert ny kontrakt
Jack Cork - Signerte for Swansea i januar
Danny Ings - Interessant!

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 25. Mai 2015, 23:52 »
Basert på hva jeg leser, hører og har sett selv, kan jeg være enig i alle navnene du nevner der, bortsett fra Lambert. 33 år og ferdig på toppnivå.

Det jeg mente var om austin kan bli for oss det lambert har vært for Liverpool ..

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 26. Mai 2015, 13:38 »
Ayew eller Konoplyanka hadde vært gøy. Begge uten kontrakt. Det er også Gignac og Luiz Adriano (Shakthar) Begge scorer mye, men er vel litt for gamle for en PL-overgang....

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #132 på: 26. Mai 2015, 22:43 »

Det jeg mente var om austin kan bli for oss det lambert har vært for Liverpool ..

Øhhh? Lambert vært for Liverpool? Stallfyll? Fyren hadde et par (?) bra sesonger for Southampton. Ikke gjort noe som helst i 'pool.

Austin er jo en strålende kandidat som ny nr. 9 for oss, om Ashley splash the cash.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 26. Mai 2015, 22:55 »
Har forklart meg dårlig her nå skjønner jeg. Det jeg mente var at lambert var god i Southampton. Austin har vært strålende i qpr. Lambert ble en flopp i pool. Frykt for at austin kan bli det samme hos oss. Hvis han skulle komme til oss. Tror på ingen måte han vil floppe neste sesong men.. likner litt på lambert situasjonen syns jeg. Ikke misforstå meg, hadde godt sett austin i sort og hvitt med nummer 9 på st.james jeg altså.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #134 på: 26. Mai 2015, 23:25 »
Ok :) Da skjønte jeg! ;)