20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester City- Newcastle  (Lest 12447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Manchester City- Newcastle
« Svar #45 på: 23. Feb. 2015, 12:20 »
Laget lasagne og hadde brettspillkveld. Viet ikke et minutt til kampen. Triste saker.

Herlig, slik bør det fortsette å være så lenge Ashley eier denne klubben!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 23. Feb. 2015, 12:49 »
Laget lasagne og hadde brettspillkveld. Viet ikke et minutt til kampen. Triste saker.

Det var med meget lett hjerte jeg dro rett på byen etter å ha fått med meg alt fra Veltas gull i Falun. Så ikke ett sekund av kampen. Skal sies at det hadde vært mer aktuelt om motstanden hadde vært West Brom eller Swansea eller Leicester osv...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 23. Feb. 2015, 18:22 »
Trudde det var Pardew som ødela for engasjemanget eg?  :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 23. Feb. 2015, 19:32 »
Å få servert 70-90 minutt med urin kvar einaste helg når Newcastle spelar, er vel nok til å få dei fleste til å steile.

Det er ingen typar i denne klubben eg har verkeleg sansen for lenger. Ingen som når dei siste ti års heltar til knea mht. glød, sjarme, vinnarvilje, klubbfølelse, x-faktor. Ingen Carroll, Nolan, Parker eller Milner. For ikkje å snakke om kontrastane til det som var før der igjen, under SBR og Keegan.

Eg tek mykje heller eit år med radiostreamar i 1. divisjon, enn å sjå dette drittet her hangle rundt i PL. Det er nok også den einaste utvegen for å få vekk det rælet på eigar- og administrasjonssida, og i støtteapparatet.

Hadde aldri trudd at eg kom til å sakne Fat Fred, men han brydde seg i alle fall meir om klubben enn om profitten. Må då vere langt artigare å vere fan av nær sagt kvar einaste annan klubb i ligasystemet enn det her? Med fallskjermen ved nedrykk vil det då ikkje bli noko armageddon om vi skulle rykke ned heller. Fullt mulig å drifte ein klubb brukbart med 50.000+ på SJP annankvar helg, sjølv i ein lavare divisjon.
« Siste redigering: 23. Feb. 2015, 19:34 av Hans J »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 23. Feb. 2015, 23:14 »
Er supporterene i Newcastle som kan lage et "helvete" men de er jo så forbanna idioter hele gjengen. Klarer seg ikke en helg uten å se dette patetiske laget spille.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 24. Feb. 2015, 07:51 »
Er supporterene i Newcastle som kan lage et "helvete" men de er jo så forbanna idioter hele gjengen. Klarer seg ikke en helg uten å se dette patetiske laget spille.

Idioter er de ikke - men lojale til det parodiske kanskje?

For øvrig har jeg flørtet med tanken om at et nedrykk kanskje er veien å gå, ene og alene for å få vekk Ashley. Godt innlegg, Hans.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 24. Feb. 2015, 08:10 »
Ashley selger nok ikke på grunn av et nedrykk. Sjansen for en snarlig retur er for stor. Og jeg synes tross alt det er bedre å spille i PL på sparebluss enn å risikere en totalkollaps ala Leeds eller for ikke å si Portsmouth. Nå er jo hovedgrunnen til nedgangen deres en katastrofal økonomi, men likevel.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 24. Feb. 2015, 12:29 »
Jeg skjønner ikke denne tanken om at et nedrykk vil føre til at Ashley selger. For det første så vil prisen på klubben falle ti ganger så mye som den er verdt i pl. Med tanke på hvor mye Ashley krever for nufc nå som den er i pl, så selger han ikke klubben for lommerusk i championship. Jeg ser det overhodet ikke skje. Som Torfinn skriver så vil en snarlig retur være innen rekkevidde, og med tanke på tv økningen i 2016 så sikler nok Ashley etter denne. Flere år i championship vil være fryktelig ødeleggende for klubben.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 24. Feb. 2015, 14:33 »
Det er lov å være desperat, sliten, lei, men ærlig talt: å ønske at klubben skal rykke ned? Som Fluffy skriver, det ville i alle fall ikke ført til et salg, ikke før vi havner i league 2 i alle fall. Men før den tid ville alt av anlegg og spillere vært solgt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 24. Feb. 2015, 14:35 »
Helt enig med Pontare og Fluffy. Et nedrykk er nok ikke det som skal til for å få Ashley til å selge.